Testade för första gången Frontin 1 mg idag, två st. Och man märker ju verkligen hur extremt underdoserade dom flesta Ksalol verkligen är. Dom här två Frontinen som jag har ätit nu motsvarar 7-8 st Ksalol.
Jag har sedan ungefär ett år tillbaka misstänkt att dom flesta Ksalol som florerar idag innehåller kanske 0,25 mg Alprazolam.
Åren 2014-2016 när jag då och då köpte en karta Ksalol så märkte jag att två st (2 mg) var en helt perfekt dos. Men sedan en lång tid tillbaka så behövs det 6,7 eller ibland 8 st för att få samma effekt som dom en gång gav.
Jag vet att det är väldigt många som håller med mig om detta. Och det är så jävla synd!!!

För Ksalol tyckte jag var den bästa Alprazolamtabletten man kunde äta tack dess extremt snabba påslagstid. Efter endast 15 minuter på tom mage började man känna effekt. Och var det riktigt bråttom så la man dom under tungan och fick effekt redan efter 2-3 minuter.
Jag kommer aldrig mer att lägga pengar på Ksalol om dom inte kommer upp i vanlig standard igen. För priset på en karta har inte blivit nämnvärt billigare dom senaste åren.
En karta som idag kostar 200 kr, borde man få för 50 kr med tanke på hur svaga dom har blivit.
Så jävla synd på en sådan bra tablett egentligen