2021-05-18, 11:48
Medlem
Izzardkings avatar
jag går laro behandling och har metadon 100mg om dagen. har nu tagit 3st xanax 1mg (dom lila) jag vet att det ska va samma sak som ksalol 1mg men jag tycker fan att dom lila är märkbart bättre än ksalol 1mg. jag lämnar ju up på mottagningen 2 gånger i veckan men alpazolam går ju ut så pass fort om man inte tar riktigt många, men som idag 3st så är jag helt säker på att va ren på fredag när jag lämnar pissprov nästa gång . det är alltid fett jävla nervöst dagarna innan urinprovet men jag kan fan inte låta bli att ta några stycken då och då för mår ju så jävla bra på dom, å blandningen alpra och metadon är ju bara såååå jävla bra! det förstärker ju metadonet som fan!!ha en superbra dag alla sköna människor här på fb!! peace out!😎💯👌
Citera
2021-05-18, 16:28
Medlem
Izzardkings avatar
är det någon som har köpt xanax 1mg (dom lila) och märkt av att dom känns ojämna, att dom känns som dom innehåller mindre än 1mg? jag köpte 2 kartor idag för 200kr och jag har provat 2st från varje karta, och jag tycker att dom känns lika bra som svenska från apoteket...
jag frågar i.o.m att ksalol kan variera ganska mycket men xanax har alltid funkat som dom ska för mig iallafall...
Citera
2021-05-19, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Izzardking
är det någon som har köpt xanax 1mg (dom lila) och märkt av att dom känns ojämna, att dom känns som dom innehåller mindre än 1mg? jag köpte 2 kartor idag för 200kr och jag har provat 2st från varje karta, och jag tycker att dom känns lika bra som svenska från apoteket...
jag frågar i.o.m att ksalol kan variera ganska mycket men xanax har alltid funkat som dom ska för mig iallafall...

Om det är dom lila xanax/xanor 1mg med "upjohn 90" på ena sidan och en brytskåra så är det ju den bästa alprazolam-tabletten som finns enligt mig. Men 20 st för 200kr låter väldigt billigt, så skulle kunna vara hemmapressade. Om inte är det bara njuta
Citera
2021-05-20, 23:28
Avstängd
flowerpower900s avatar
Vilket märke av alprazolam är det ryktat innehållandes fentanyl?
Citera
2021-05-21, 00:06
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flowerpower900
Vilket märke av alprazolam är det ryktat innehållandes fentanyl?
fake Xanor stavar som jag sett cirkulerade i sthlm ett tag sedan.
också hört det kan finnas i serbiska KSALOL men har aldrig varit med om det själv.
Undvik stavar från gatan ett tag iaf för säkerhet skull...
Finns ju drogtest att köpa själv.
Citera
2021-05-22, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
också hört det kan finnas i serbiska KSALOL men har aldrig varit med om det själv.

Undra om det finns fake ksalol som innehåller diazepam eller har spår av diazepam, läst att folk torskat på diazepam bara av att ha käkat blå. Men det kanske va några år sedan.
Senast redigerad av kingenkarls 2021-05-22 kl. 00:26.
Citera
2021-05-22, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kingenkarls
Undra om det finns fake ksalol som innehåller diazepam eller har spår av diazepam, läst att folk torskat på diazepam bara av att ha käkat blå. Men det kanske va några år sedan.

inte sett några skriverier om detta på senare dagar..
Citera
2021-05-22, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abcukm
inte sett några skriverier om detta på senare dagar..

Nej det va några år tillbaka i tråden. Något om att man skulle passa sig för lösvikt då det kunde innehöll diazepam. Kanske va nån som drev bara.
Citera
2021-05-23, 08:14
Bannlyst
Citat:
jag går laro behandling och har metadon 100mg om dagen. har nu tagit 3st xanax 1mg (dom lila) jag vet att det ska va samma sak som ksalol 1mg men jag tycker fan att dom lila är märkbart bättre än ksalol 1mg. jag lämnar ju up på mottagningen 2 gånger i veckan men alpazolam går ju ut så pass fort om man inte tar riktigt många, men som idag 3st så är jag helt säker på att va ren på fredag när jag lämnar pissprov nästa gång . det är alltid fett jävla nervöst dagarna innan urinprovet men jag kan fan inte låta bli att ta några stycken då och då för mår ju så jävla bra på dom, å blandningen alpra och metadon är ju bara såååå jävla bra! det förstärker ju metadonet som fan!!ha en superbra dag alla sköna människor här på fb!! peace out!😎💯👌
Går inte att jämföra, ksalol suger nuförtiden.
Citera
2021-05-23, 14:47
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:

En extremt farlig blandning du kan dö av vilken dag som helst. Vet en del vänner som dött av att blanda metadon. De hann inte ens bli 25.
Subutex och benso och mycket säkrare men fortfarande inte ofarligt. Har själv gått på sub I ca 12 år regelbundet och blandar med benso ofta. Dagligen om jag har. Aldrig känt att jag fått svårt att andas men metadon är en annan sak det har inte den säkerheten med andningen som sub har.

Hade troligen inte levt idag om jag gått på metadon istället. Bara en varning för alla vet inte om allt sånt där....
Citera
2021-05-23, 15:34
Medlem
GovermentFuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid

Vad har dom fake för imprint? Jag har riktiga från spanskt apotek som har U 94 på ena sidan och bara 4 brythål på andra. Trankimazin 2mg heter dom

Edit: 300 kr från spanskt apotek med gratis läkare https://ibb.co/2qR9mZj
Citera
2021-05-23, 15:48
Bannlyst
Finns det något värde i att ta en 0.4mg(eller två) xanor mitt i ett drickande (har av någon anledning 0.4mg piller)? Känner att jag inte fått i mig tillräckligt och känner mig missnöjd med alkoholruset, och har ingen dricka kvar (druckit kanske 3-4 öl totalt)..
Eller är det bara att skita i det och försöka sova istället? Finns inget att få ut av det? Önskar mig ingen minneslucka eller galenskap men en sista liten "push" av välmående och avkoppling hade varit trevligt (kanske som en stor stark till), är det omöjligt i detta läge eller är det bara att ge upp?

Ursäktar för pinsam fråga
Senast redigerad av japanbarnet2 2021-05-23 kl. 15:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in