2020-05-06, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesiz8139
Tog 30mg oxycontin vid 12 tiden och känner mig nu nykter. Är det lugnt att ta 1mg Ksalol?
Lite sent men.. Ja, det ska vara lugnt, inga överdrivna doser precis.
Citera
2020-05-06, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Palsternackan-
Lite sent men.. Ja, det ska vara lugnt, inga överdrivna doser precis.

Tackar för svar. Tog det på egenrisk när 7 timmar har passerat. Kände mig helt lagom nykter och blev inga konstigheter med 2 ksalol efteråt.
Citera
2020-05-06, 11:14
Medlem
Flusons avatar
Hade druckit några starkcider häromdagen och fick en smart ide att ta en blå, samt 150mg lyrica. Jävlar va go och skön man blev. Längesen jag tog bens och hade glömt hur skönt det är att vara svängig på alprazolam (och lyring) med lite alkohol i kroppen. Alprazolam asså, oj oj oj.

En klockren varningssignal från ängeln på min högra axel som sa "Stopp och ge fan, din jävla fitta. Benso gillar du för mycket!".

Han brukar väldigt ofta ha rätt han där så man får väl börja lyssna haha
Citera
2020-05-06, 22:04
Medlem
junkdromes avatar
Ksalol- risker?

Kommit över en karta Ksalol 1mg, Galenika a.d. Beograd. Mycket ljusa babyblåa. Smälte och smakade beskt när jag testade att slicka på en.

Det jag undrar är ifall det är riskabelt att testa, vad är det värsta som kan hända? Oroar mig för att bli så trött så jag inte förmår att hålla mig vaken (känns obehagligt) och/eller får andnöd i sömnen. Eller ifall det är blandat med något farligt och starkare.

Försökt hitta i andra trådar men jag behöver ett konkret svar på just detta. Är nojig som fan när det kommer till mediciners biverkningar.
Citera
2020-05-06, 22:11
Medlem
AlWpLxdjs avatar
Man dör inte av att bara pilla i sig benso. Du kan stoppa i dig hela kartan, det värsta som kommer att hända är att du somnar och sover ett tag. Andningsdepression kan bli aktuellt om du blandar med opioider.
Citera
2020-05-06, 22:12
Medlem
Softers avatar
Försök verifiera att produkten är äkta och skapad av ett läkemedelsbolag. Isånafall är det nog helt lugnt. Du kan helt klart somna dock. Bra att du är försiktig, ett vinnande koncept i längden (inte för att knark i längden är ett vinnande koncept, men är man arrogant/nonchalant mot droger så stryker man med förr eller senare till nästan 100% av olika anledningar)
Citera
2020-05-06, 22:18
Medlem
junkdromes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softer
Försök verifiera att produkten är äkta och skapad av ett läkemedelsbolag. Isånafall är det nog helt lugnt. Du kan helt klart somna dock. Bra att du är försiktig, ett vinnande koncept i längden (inte för att knark i längden är ett vinnande koncept, men är man arrogant/nonchalant mot droger så stryker man med förr eller senare till nästan 100% av olika anledningar)

Vet inte vad mer jag kan göra än att smaka, kolla konsistensen och färgen med vetskapen att det är i blister...? tack för svar, har stor respekt för droger och vet hur lätt det är att fastna med benzo...
Citera
2020-05-06, 22:21
Medlem
junkdromes avatar
Tog 100mg sobril, 2 stilnoct och drack en del en gång (riktigt dumt jag vet). Blev inte trött öht, så kanske inte borde noja sönder för 1mg alprazolam
Citera
2020-05-06, 23:06
Moderator
Morfar-52s avatar
Tråd "Ksalol- risker?" infogad./mod
Citera
2020-05-06, 23:25
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junkdrome
Tog 100mg sobril, 2 stilnoct och drack en del en gång (riktigt dumt jag vet). Blev inte trött öht, så kanske inte borde noja sönder för 1mg alprazolam

Kan vara väldigt olika från person till person hur trött man blir, tolerans och andra ev droger påverkar ju också såklart. Vet de som totaldäckat på 1 mg och de som varit vakna och fyllda av energi och glädje.
Citera
2020-05-06, 23:50
Medlem
junkdromes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Kan vara väldigt olika från person till person hur trött man blir, tolerans och andra ev droger påverkar ju också såklart. Vet de som totaldäckat på 1 mg och de som varit vakna och fyllda av energi och glädje.

Mycket sant, syftade mer på att det inte längre känns så rimligt att jag skulle få andnöd på 1mg Men fascinerande hur olika man reagerar. 10-20 mg sobril gör mig dåsig medan minst lika mycket + alkohol i regel alltid gör mig hyper.
Citera
2020-05-10, 09:16
Medlem
KringExs avatar
Om jag äter Alprazolam för många dagar i sträck, det räcker med en vecka bara, så kan inte sova när jag lägger av med dom. Inga andra avtändningssymptom, bara den där jävla insomian.
Värst var det när jag åt Alprazolam varje dag, 2-6 mg/dag, kunde inte sova. Bara 1-2 timmar av vidriga mardrömmar och ingen djupsömn alls.
Tack och lov så låg jag inne på beroendeavdelningen i min stad, så dag 6 utan sömn fick dom tvångssöva mig med 40 mg Diazepam + någon antipsykotisk medicin.

Om det nu skulle hända igen, att jag är dum och äter för mkt Alprazolam och får sömnproblem och inte har tillgång till Gabapentin, Lyrica eller Diazepam. För dom tre löser problemet hur bra som helst.
Men finns det något annat man kan ta för att kunna sova.'

Dela gärna med er om ni har några tips!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in