2018-08-01, 23:58
Medlem
wgets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Det i sig behöver ju inte innebära att de är värdelösa. Bara att det är någon som pressat tabletterna hemma. Förmodligen någon som köpt pulver och gjort tabletterna själva och lyckats blanda i lite olika mängd färgämne/bindningsmedel.

Enklast är att köpa av en säljare som har högsta betyg på produktomdömen. Blister ger väl något förtroende, men fan köpt ksalol från FS och andra sidor tidigare ända sedan FS 1 utan att ha stött på falska. De flesta av gångerna har de levererats lösa, någon gång i blister.

Helt rätt, jag tog de faktiskt till slut och de smakade åtminstone alprazolam. Men man vet inget om styrkan eller vad mer som kan finnas i, mest det jag inte gillar.
Citera
2018-08-02, 00:00
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wget
Helt rätt, jag tog de faktiskt till slut och de smakade åtminstone alprazolam. Men man vet inget om styrkan eller vad mer som kan finnas i, mest det jag inte gillar.
Det har du givetvis rätt i. Kan de inte få till färgen riktigt så kan man fråga om de kan få till dosen alprazolam rätt.
Vill man vara säker bör det vara varor från svenskt apotek i förpackning. Som du nämner, så är det fan tur att alprazolam har en sådan vidrig/rejäl smak. Smakar det inte illa, ja då är det inte alprazolam.
Citera
2018-08-02, 21:33
Medlem
Citat:
Det har du givetvis rätt i. Kan de inte få till färgen riktigt så kan man fråga om de kan få till dosen alprazolam rätt.
Vill man vara säker bör det vara varor från svenskt apotek i förpackning. Som du nämner, så är det fan tur att alprazolam har en sådan vidrig/rejäl smak. Smakar det inte illa, ja då är det inte alprazolam.

Fast att blanda i det aktiva ämnet som i det fallet är Alprazolam är ju det enda av betydelse så om dom sedan valt att inte använda rätt färgämnen eller utfyllnads medel så är det kanske inte världens undergång hehe..

När jag köper benso och en försäljare kan erbjuda tusentals tabletter om man så skulle vilja köpa det så räknar jag med att produkten till största sannolikhet är falska kopior.

Men det säger inte att dom är sämre på något vis utan dom så länge dom ger likadan känsla som apotek köpta piller så är jag nöjd
Citera
2018-08-02, 23:40
Medlem
raven101s avatar
Citat:

Haha, diclazepam av alla RC-bensodiazepiner. Helt värdelös, men kanske boostar alprazolam något. Vilken dokumentär syftar du på?

Tänker mer att det användes som utblandning då den är relativt billigt jämfört med rent alprazolam.

Här är dokumentären!

https://youtu.be/9geVlf9OY30
Citera
2018-08-03, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raven101
Tänker mer att det användes som utblandning då den är relativt billigt jämfört med rent alprazolam.

Här är dokumentären!

https://youtu.be/9geVlf9OY30

Tack för dokumentären alltid uppskattat med sådana som jag inte har sett

Kan också tänka mig att nu när många RC benso sorter är så löjligt billiga så kommer vi att börja se välgjorda kopior av dom kända sorterna fast dom kommer blanda i en liten liten mängd rätt substans och sedan större del av någon säkert fungerande RC benso
Tex att dom blandar i Alprazolam i bindemedel mixen och sedan RC i självaste innehållet av tabben..

Då när man smakar på den så kommer den berömda smaken som man letar efter men i själva verket så när du sedan blir påverkad efter att ha ätit en så är det RC Benson som är den aktiva ingrediensen
Citera
2018-08-03, 18:15
Medlem
prolapse89s avatar
Inte van med xanor, käkade två mg i går natt, vaknade vid åtta tiden på morgonen och åt två till, sov fram till klockan två. Känner mig lite lätt "bensad", man får en viss smak i munnen tycker jag. I vilket fall som helst, är det lugnt att dricka några öl och lite vin senare i kväll, eller bör jag skita i det helt och hållet, vill inte "fucka ur". Xnaor har ju en väldigt kort halveringstid jämfört med t.ex. ikto och diazepam, så borde ju vara lugnt?
Citera
2018-08-03, 21:17
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prolapse89
Inte van med xanor, käkade två mg i går natt, vaknade vid åtta tiden på morgonen och åt två till, sov fram till klockan två. Känner mig lite lätt "bensad", man får en viss smak i munnen tycker jag. I vilket fall som helst, är det lugnt att dricka några öl och lite vin senare i kväll, eller bör jag skita i det helt och hållet, vill inte "fucka ur". Xnaor har ju en väldigt kort halveringstid jämfört med t.ex. ikto och diazepam, så borde ju vara lugnt?
Visserligen är det kort halveringstid, men har du någon tolerans? Annars skulle jag vara VÄLDIGT försiktig. Om diazepam och alkohol har en tendens till att spåra ur, så är alprazolam på en helt annan nivå. Det fick mig att vara helt nitisk gällande alprazolam, aldrig någonsin blanda med alkohol även om så det bara är eftereffekterna eller en låg dos.
Citera
2018-08-03, 21:43
Medlem
prolapse89s avatar
Citat:
Visserligen är det kort halveringstid, men har du någon tolerans? Annars skulle jag vara VÄLDIGT försiktig. Om diazepam och alkohol har en tendens till att spåra ur, så är alprazolam på en helt annan nivå. Det fick mig att vara helt nitisk gällande alprazolam, aldrig någonsin blanda med alkohol även om så det bara är eftereffekterna eller en låg dos.

Ok, nej har ingen tolerans. Dock är det den serbiska skiten det handlar om, kanske är svagare. Druckit tre bärs och känner mig bara seg och jävligt trött, inget ”go” typ, Ska inte dricka mer dock. Är alltid försiktig då jag har fuckat ur rejält förrut, framförallt på z-analoger iofs, men ändå.
Citera
2018-08-03, 21:54
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prolapse89
Ok, nej har ingen tolerans. Dock är det den serbiska skiten det handlar om, kanske är svagare. Druckit tre bärs och känner mig bara seg och jävligt trött, inget ”go” typ, Ska inte dricka mer dock. Är alltid försiktig då jag har fuckat ur rejält förrut, framförallt på z-analoger iofs, men ändå.
Haha, ja säg mig den gång man känt av det innan det är försent. Jag lyckades med 600mg lyrica, 20mg zolpidem och några drinkar trodde jag. Snarare 600mg lyrica, 200mg zolpidem och drinkarna jag tog tidigare under kvällen.
Efter detta stänger jag alltid av telefonen när jag ska sova om jag tar zolpidem, även om det så bara är 10mg. Aldrig igen!

Men kanske är lugnt, ta det försiktigt. Lätt att det spårar ur bara som sagt.
Citera
2018-08-04, 02:04
Medlem
prolapse89s avatar
Citat:
Haha, ja säg mig den gång man känt av det innan det är försent. Jag lyckades med 600mg lyrica, 20mg zolpidem och några drinkar trodde jag. Snarare 600mg lyrica, 200mg zolpidem och drinkarna jag tog tidigare under kvällen.
Efter detta stänger jag alltid av telefonen när jag ska sova om jag tar zolpidem, även om det så bara är 10mg. Aldrig igen!

Men kanske är lugnt, ta det försiktigt. Lätt att det spårar ur bara som sagt.

Hehe jo, lätt att det spårar. Borde finnas både alko och benso/z-lås i telefonen, ojoj, hur många gånger har man inte gjort bort sig? aja. Försöker sova nu, det har gått fint, inga kontroverser. Druckit 5 öl och en flaska vitt. Sjukt svårt att sova i den här jävla värmen!
Citera
2018-08-04, 04:15
Medlem
Är aplrazolam det bästa tyngsta bensot som finns?
Senast redigerad av sw2018 2018-08-04 kl. 04:24.
Citera
2018-08-04, 08:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sw2018
Är aplrazolam det bästa tyngsta bensot som finns?
Alprazolam är en av de mest dospotenta benso som finns, men naturligtvis finns det folk som inte tycker Alprazolam är speciellt bra, andra tycker den är bäst. osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in