2018-07-31, 14:23
Medlem
raven101s avatar
Ni som köper "xanax" stavar, hur ofta tycker ni att de funkar? Fick tag på de en gång. Var helt okej, men jag hade kanske tur. Såg på en dokumentär hur de blandade i både Alprazolam samt Diclazepam (dålig rc-benzo från 2012).
Citera
2018-07-31, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raven101
Ni som köper "xanax" stavar, hur ofta tycker ni att de funkar? Fick tag på de en gång. Var helt okej, men jag hade kanske tur. Såg på en dokumentär hur de blandade i både Alprazolam samt Diclazepam (dålig rc-benzo från 2012).

Dom gånger jag köper stavar så ser jag till att jag har koll på vem som säljer dom så jag kan få en ärlig förklaring på hur stavarna är.

Annars dom ytterst få gånger jag köpt dom över nätet så har jag sett till att läsa så många recensioner av andra kunder som möjligt innan samt tänker lite på dom härliga orden "låter det för bra för att vara sant så är det mest troligt också det" tar man dom orden i akt kring priset på stavarna så brukar det gå ganska bra med olika köp.

Har dock stött på stavar som uppenbarligen varit fake eftersom dom var lila och gröna och rosa etc.. Regnbågens färger typ..

Dom innehöll mest troligt phenazepam vilket jag läste mig till innan och var anledningen till att jag faktiskt köpte dom hehe..
Citera
2018-07-31, 15:30
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:

100% av gångerna. Ja skulle ALDRIG käka utländska fake stavar när ksalol finns överallt för 5-8kr
Citera
2018-07-31, 16:47
Medlem
Sitter nu och trycker i mig en nypressad grapefrukt-juice. En grapefrukt, mjölk, socker och vatten. Smakar förjävligt, men efter man läst här vart man ju tvungen att prova.

Har 5 st 0,5 mg Xanor kvar här hemma. Har käkat mellan 2 -6 mg i fyra dagar nu. Igår käkade jag 3 mg och kände ingenting typ...

Tror ni det går att få effekt idag av dem 2,5 mg jag har kvar? Kommer grapen hjälpa? Ska man ta en grogg senare i värsta fall också? Menar då lite flummig effekt, vill må bra och svävande idag.

Kan även uppdatera senare ikväll om hur det gick.
Citera
2018-07-31, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
100% av gångerna. Ja skulle ALDRIG käka utländska fake stavar när ksalol finns överallt för 5-8kr

Fast många ksalol är också helt värdelösa
Och för min del så är det något speciellt med känslan av stavar..

Tycker man behöver äta så löjligt många ksalol oavsett vart jag än köper dom ifrån..

Dom här 3mg tabsen jag fick tag i för några dagar sen är precis så som jag vill ha de när jag äter benso..

Behöver bara äta 1 för att allting ska bli mjukt och fint och psyket blir lent som bomull ångesten puts väck

Tar jag 2st så svänger förbi det till ordentligt och jag blir rätt fläng faktiskt..
Citera
2018-07-31, 17:19
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweeeety

Tycker man behöver äta så löjligt många ksalol oavsett vart jag än köper dom ifrån..

Dom här 3mg tabsen jag fick tag i för några dagar sen är precis så som jag vill ha de när jag äter benso..

Behöver bara äta 1 för att allting ska bli mjukt och fint och psyket blir lent som bomull ångesten puts väck

Tar jag 2st så svänger förbi det till ordentligt och jag blir rätt fläng faktiskt..

Jag har inte märkt någon skillnad alls i potens på de svenska stavarna och de ksalol jag käkat. En halv ksalol hjälper oftast för att få bort ångesten och prestera bättre och en för att sova. Men ja man behöver ju fylla på 3ggr/dygn iom den korta halveringstiden.

Jag skulle aldrig köpa stavar själv om jag inte visste att de var svenska och inte ens då eftersom ksalol är billigare. Men jag har stött på fake stavar jag inte däckat på 4mg av när 1mg ksalol alltid däckar mig.
Citera
2018-08-01, 14:15
Medlem
raven101s avatar
Citat:
Har dock stött på stavar som uppenbarligen varit fake eftersom dom var lila och gröna och rosa etc.. Regnbågens färger typ..

Dom innehöll mest troligt phenazepam vilket jag läste mig till innan och var anledningen till att jag faktiskt köpte dom hehe..

Gröna (DAVA) är officiella men kopieras ju i samma grad som de vita från Pfizer. Men iom att de inte existerar i så stor utsträckning från apotek här så blir de vita vanligast.

Sen finns det sk.a Red devils som är röda och ska ligga på 5mg (stämmer sällan).
Citera
2018-08-01, 17:46
Medlem
wgets avatar
Citat:

Tycker du detta gäller alla Ksalol's, även i blister?
Citera
2018-08-01, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wget
Tycker du detta gäller alla Ksalol's, även i blister?

Ah jag har väl nån enstaka gång köpt och inte blivit dödligt besviken så visst har dom funkat emellertid men majoriteten av köp har bara varit ett otvättat anus i Bra eller Anus frågan
Citera
2018-08-01, 23:00
Medlem
caecos avatar
Citat:
Jag vet att det florerat en del falska ksalol, men aldrig någonsin stött på det faktiskt. Du måste ha haft en väldig otur.
En halv ksalol (0.5mg) har alltid räckt för mig. Alltid köpt dessa över internet. Sett att vissa säljare har fått dåliga betyg på sina ksalol, så det har säkert varit falska piller.

Citat:
Haha, diclazepam av alla RC-bensodiazepiner. Helt värdelös, men kanske boostar alprazolam något. Vilken dokumentär syftar du på?
Citera
2018-08-01, 23:22
Medlem
wgets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Jag vet att det florerat en del falska ksalol, men aldrig någonsin stött på det faktiskt. Du måste ha haft en väldig otur.
En halv ksalol (0.5mg) har alltid räckt för mig. Alltid köpt dessa över internet. Sett att vissa säljare har fått dåliga betyg på sina ksalol, så det har säkert varit falska piller.

Haha, diclazepam av alla RC-bensodiazepiner. Helt värdelös, men kanske boostar alprazolam något. Vilken dokumentär syftar du på?

Har också hört dessa rykten, att t om de i blister ska vara falska osv. Vilket så klart är möjligt, men jag har heller aldrig stött på det i blister, vad jag vet åtminstone.

En gång köpte jag bara 5-10 stycken i löst som skulle vara Ksalol, det var sista gången jag köpte utan blister, vilket jag alltid försökt undvika fram till dess just pga detta. Såg när jag kom hem att de t om hade olika färg, några var ljusblåa och några var mer åt det mörkblåa hållet.
Citera
2018-08-01, 23:26
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wget
Har också hört dessa rykten, att t om de i blister ska vara falska osv. Vilket så klart är möjligt, men jag har heller aldrig stött på det i blister, vad jag vet åtminstone.

En gång köpte jag bara 5-10 stycken i löst som skulle vara Ksalol, det var sista gången jag köpte utan blister, vilket jag alltid försökt undvika fram till dess just pga detta. Såg när jag kom hem att de t om hade olika färg, några var ljusblåa och några var mer åt det mörkblåa hållet.
Det i sig behöver ju inte innebära att de är värdelösa. Bara att det är någon som pressat tabletterna hemma. Förmodligen någon som köpt pulver och gjort tabletterna själva och lyckats blanda i lite olika mängd färgämne/bindningsmedel.

Enklast är att köpa av en säljare som har högsta betyg på produktomdömen. Blister ger väl något förtroende, men fan köpt ksalol från FS och andra sidor tidigare ända sedan FS 1 utan att ha stött på falska. De flesta av gångerna har de levererats lösa, någon gång i blister.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in