2016-12-07, 11:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aliasjomen
Fick tag på ksalol 1mg i fredags och har legat på 1mg/dagen men jag känner fortfarande en annalkande oro i bakgrunden. hade en jävla bender på ikto 2mg i oktober och jag misstänker att det kanske har ökat min tolerans. förstår att detta skiljer sig från person till person men om jag ökar till 2m/dag borde den här gnagande oron försvinna?

Det är väl bara att testa och se?

Legat på 1mg dagligen sedan i våras och tar jag 2mg samtidigt så blir jag riktigt skön och lite småflöddrad.
Citera
2016-12-08, 20:12
Medlem
Hej alla!

Har provat att ta 1mg alprazolam(Ksalol) strax innan jag går och lägger mig nu ett par dagar i rad pga sömnbesvär och har inte sovit bättre på år! Undrar därför hur länge jag vågar fortsätta med detta innan jag potentiellt fastnar i ett beroende och/eller får andra problem? Förutsätter då att jag lyckas hålla mig till max 1mg/kväll och inte tar något under dagtid.

Tack på förhand.
Citera
2016-12-08, 20:25
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rite
Hej alla!

Har provat att ta 1mg alprazolam(Ksalol) strax innan jag går och lägger mig nu ett par dagar i rad pga sömnbesvär och har inte sovit bättre på år! Undrar därför hur länge jag vågar fortsätta med detta innan jag potentiellt fastnar i ett beroende och/eller får andra problem? Förutsätter då att jag lyckas hålla mig till max 1mg/kväll och inte tar något under dagtid.

Tack på förhand.

Försök att vara utan lika lång tid du använt, får du lite besvär med sömn så rök en feting. Kör du längre så blir chansen stor att du bildar tolerans. Klarar du att vara utan lika länge du använt, så är det lugnt.

Segla försiktigt!
Citera
2016-12-08, 20:56
Medlem
Började med att ta 5 serbiska blåbär i några dagar, sen körde jag 2st, 2mg Iktrovil (kryss2) mg

Blev inte flöddrig från dom 2. Tyckte de va konstigt men ångesten försvann och dom funkade som guld "FICK MITT LIV TILLBAKA". Men som sagt inget flödder. Så jag fixade hem 10 st Frotin. Frontin är den starkaste Xanoren du kan hitta tror jag! Har tagit 2mg Ikto och 4 Frontin.. Men det jag skulle komma fram till i denna tråden är att jag inte känner mig mkt mer borta än innan heller men just i detta nu smyger det lite.. HAHAHA så typiskt..

Jag återkommer hur kvällen slutar... Sista brunbiten rökten precis upp
Citera
2016-12-08, 22:02
Bannlyst
Tja

Slår Frontin alpra på lika fort som ksalol ,samt samma potens i dem.

Vill tillägga att jag föredrar ksalol framför svenska xanor Upjohn om det hjälper ,alla känner ju lite olika.
Aldrig testat frontin
Citera
2016-12-08, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paccy
Tja

Slår Frontin alpra på lika fort som ksalol ,samt samma potens i dem.

Vill tillägga att jag föredrar ksalol framför svenska xanor Upjohn om det hjälper ,alla känner ju lite olika.
Aldrig testat frontin
Var 3 månader sen jag tog benzo kanske 4. Ska jag fortsätta stoppa i mig nån till Kryss2a och frontin.
Vet ej om de finns alko i kylskpåpet, jag vill bli flöddrad.. Frontin är det ett ska de va ett jäkla tryck i, Jag har FLÖDDRAT SÖNDER på sånna innan... Får se om de finns nån alko, det boostar ju alltid!

Jag menar har jag blivit riktigt flöddrad innan, vrf inte nu?

EDIT: Om jag inte känner så mkt mer nu är det någon mening att stoppa i sig mer då? Eller kommer det inte bli nått mer?
Senast redigerad av betman123 2016-12-08 kl. 22:53.
Citera
2016-12-09, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av betman123
Var 3 månader sen jag tog benzo kanske 4. Ska jag fortsätta stoppa i mig nån till Kryss2a och frontin.
Vet ej om de finns alko i kylskpåpet, jag vill bli flöddrad.. Frontin är det ett ska de va ett jäkla tryck i, Jag har FLÖDDRAT SÖNDER på sånna innan... Får se om de finns nån alko, det boostar ju alltid!

Jag menar har jag blivit riktigt flöddrad innan, vrf inte nu?

EDIT: Om jag inte känner så mkt mer nu är det någon mening att stoppa i sig mer då? Eller kommer det inte bli nått mer?

Du har väl fått högre tolerans. Jag fixade hem 50st Svenska Xanor och körde 5-8 om dan men sen blev det mer och mer för att bli riktigt flödrad. Jag brukar dock blanda med antingen Flunizar eller Lyrica det boostar på det som fan. Riktigt skönt. Förresten älskar Xanor har hjälpt mig mycket med ångest och panikattacker. Det är bara synd att jag inte kan få dom på recept för jag går på Laro och får Buprenorfin och läkaren där hatar benzo. Det är därför jag ska byta så fort jag kan lämna ett rent urinprov. Så får jag Metadon och förhopningsvis Xanor, jag vet att jag får Imovane iaf
Senast redigerad av ct778 2016-12-09 kl. 19:42.
Citera
2016-12-10, 06:49
Medlem
Fick 100p 0.5mg depot utskrivet för ett par dagar sedan (nu är de slut ) och beklagade mig först över att det var just depot. Men sen märkte jag att jag verkligen uppskattade depot-effekten, finns det att köpa depot? De jag har sett är mest alpra 1or, ksalol osv.

Funderar på att köpa stess pga halveringstiden, men gillar ändå xanor bäst!
Citera
2016-12-10, 21:50
Medlem
å fy fan vad ja äter efte en mg 2 för mycket ränsar ju kylskåpet nu (frontin)
Citera
2016-12-10, 23:29
Bannlyst
Samma här. Fick tag på Zopax och Alzam 1mgare. Fetaste jag fått tag på än.
Slår ksalol med häst längder. En zopax är som 2-3 ksalol. Nej dax å äta igen 😉✌️️✌️️
Citera
2016-12-11, 11:54
Medlem
Någon som prövat dessa 3 mg alprazolam generiska från en viss shop? Är det verkligen 3 mg med tanke på priset?

MVH
Citera
2016-12-12, 16:27
Medlem
Då ska man testa ksalol 1mg för första gången ikväll .. Bland benzo har jag enbart testat stilnoct ett par gånger sedan tidigare (kommer knappt ihåg ett skit)

Hur som.. Ska jag vänta någon timme efter kvällskäket innan jag stoppar i mig dom? Eller spelar de någon roll beroende på om magen är tom eller inte? några rekommendationer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in