2016-11-22, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icarusog
grattis fick tag på 10 igår drack 5 öl minndes allting tog 4xanor minns inget efter 30min haha kaslol is the shit
Hahah, underbart välformulerat inlägg! Konkret, kort och koncist (åtminstone kort) - SIGNED BY XANOR.
Citera
2016-11-22, 14:28
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Kommer bli en härlig kväll
http://imgur.com/a/OkVhM
Citera
2016-11-23, 14:00
Medlem
Jag har fått tag på 3 burkar xanor, stavar 2mg från Pfizer. Även ritrovil 2mg. Är väldigt ny inom aplra och jag käkade en stav idag förut.. men känner knappt av något? Käkat mycket RC benso i mina dagar om det kanske har något med det att göra. Sist jag käkade benzo var 2-3 veckor sen. Är det bara att trycka i sig mer? Hur ska man känns sig? Lider inte direkt av depression eller panikattacker så tar det inte för medicinskt skull utan flumm. HJÄLp!! 🤓
Citera
2016-11-23, 14:03
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Envys
Jag har fått tag på 3 burkar xanor, stavar 2mg från Pfizer. Även ritrovil 2mg. Är väldigt ny inom aplra och jag käkade en stav idag förut.. men känner knappt av något? Käkat mycket RC benso i mina dagar om det kanske har något med det att göra. Sist jag käkade benzo var 2-3 veckor sen. Är det bara att trycka i sig mer? Hur ska man känns sig? Lider inte direkt av depression eller panikattacker så tar det inte för medicinskt skull utan flumm. HJÄLp!! 🤓

Hahaha, har man inte panikattacker, eller ångest så hjälper inte Xanor:en. Utan du kommer bli väldigt flummig, prova ta 2 till sen en holk på de.

Stäng in dig i hemmet, och gå inte ut, för du vill inte riskera få extrema minnesluckor och göra bort sig

Citat:
Ursprungligen postat av icarusog
grattis fick tag på 10 igår drack 5 öl minndes allting tog 4xanor minns inget efter 30min haha kaslol is the shit

Haha, såg faktiskt inte att du citerade mig. What you said is the truth!
Senast redigerad av tehSecretzzz 2016-11-23 kl. 14:40.
Citera
2016-11-24, 17:29
Medlem
gonzorockers avatar
En näve serbiska och 2 energidrickor är ingen dum kombo.. Lugn som fan men I upprätt läge. Dom är feta dom blå
Citera
2016-11-25, 18:58
Medlem
Folk säger att det ska vara ett sånt tryck i stavarna, stoppade i mig 2 stavar drack en öl vart så sömnig så jag knappt kunde hålla ögonen öppna. Kanske blir tvungen och ta 3-4st? Har ej tillgång till holk, hade tur att jag fick tag på dessa burkar för jag bor i Grekland och dom är otroligt hårda med läkemedel. Menmen, trodde åtminstonde man skulle må bra på dom!
Citera
2016-11-25, 20:19
Medlem
trasens avatar
Förut gav 1-2mg alprazolam ett välmående men nu ger det inte alls nått välmående.. Ångesten tar det inte bort heller oavsett vilken mängd jag tar.. Är franska xanor jag talar om..
Citera
2016-11-25, 20:20
Medlem
trasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trasen
Förut gav 1-2mg alprazolam ett välmående men nu ger det inte alls nått välmående.. Ångesten tar det inte bort heller oavsett vilken mängd jag tar.. Är franska xanor jag talar om..

Gillade att dricka förut på det också men nu blev jag bara sömnig efter 1 öl..

Jävligt trist!
Citera
2016-11-26, 12:40
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonzorocker
En näve serbiska och 2 energidrickor är ingen dum kombo.. Lugn som fan men I upprätt läge. Dom är feta dom blå

Ska testas, har inte rört mina ksalol än väntar på ett bättre tillfälle.
Vilken energi dricka rekommenderar du? Redbull, powerking? Eller funkar båda lika bra ?

Ja dom är riktigt feta, sista gången jag tog de var i Juni. Så ingen tolerans.
Senast redigerad av tehSecretzzz 2016-11-26 kl. 12:45.
Citera
2016-11-26, 21:23
Medlem
Vet någon varför det inte biter? Dålig kvalle? Det ör ju endå Apotekets..
Citera
2016-11-26, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Envys
Vet någon varför det inte biter? Dålig kvalle? Det ör ju endå Apotekets..
Är du 100% att det är svenska äkta varor? dom svenska stavarna tar ungefär 40-60min o få full verkan
Citera
2016-11-26, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trasen

Konstig jag mår skitbra och år helt ångestfri på 0.5 mg mirakelmedicin för mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in