Citat:
Ursprungligen postat av
banen
fyfan va lätt det måste vara å hamna i benso träsket men har varit några roliga dagar dagar... så jävla avkopplad jag varit i ett par dagar tyvärr kan de ju aldrig vara för alltid..
Det ska vara typ som att feströka om man nu ska använda benso för just RUS syfte. En icke-rökare röker nån gång ibland på en fest men inte varje jävla dag

Då brukar det oftast sluta illa; man blir beroende helt enkelt.
Nu sitter jag för övrigt på 3 kartor Ksalol och en karta Bensedin, lite Lyrica samt 0,5g Vaket. Detta oroar mig (bensot), men nu ska jag fan klara det, inte knapra varje dag. Bensot är inget jag flummar på direkt, det är medicin och visst kan det vara mysigt med en 10a-20 mg diazepam eller 1-2mg alpra. Lätt hänt att det sker varje dag för oss med problem.
Benso är verkligen en dunder medicin i vissa tillfällen, speciellt för oss med ångest-panikbesvär, när dessa är som värst dvs och mest behövliga. Men gör man som jag som käkade det som godis hela dagarna förut så har jag alltid förlorat allt och fått börja om på nytt igen. Många vänner, jobb och en bostad har rykt förut pga detta jädra bensoträsket och jag har ingen annan än mig själv att skylla på.
Nej ni, om vi vill knarka så finns det bättre droger för det syftet. Till och med Cannabis är skönare imo.
Ta det lugnt allesammans.