2016-08-18, 22:36
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banen
fyfan va lätt det måste vara å hamna i benso träsket men har varit några roliga dagar dagar... så jävla avkopplad jag varit i ett par dagar tyvärr kan de ju aldrig vara för alltid..
Det ska vara typ som att feströka om man nu ska använda benso för just RUS syfte. En icke-rökare röker nån gång ibland på en fest men inte varje jävla dag Då brukar det oftast sluta illa; man blir beroende helt enkelt.

Nu sitter jag för övrigt på 3 kartor Ksalol och en karta Bensedin, lite Lyrica samt 0,5g Vaket. Detta oroar mig (bensot), men nu ska jag fan klara det, inte knapra varje dag. Bensot är inget jag flummar på direkt, det är medicin och visst kan det vara mysigt med en 10a-20 mg diazepam eller 1-2mg alpra. Lätt hänt att det sker varje dag för oss med problem.

Benso är verkligen en dunder medicin i vissa tillfällen, speciellt för oss med ångest-panikbesvär, när dessa är som värst dvs och mest behövliga. Men gör man som jag som käkade det som godis hela dagarna förut så har jag alltid förlorat allt och fått börja om på nytt igen. Många vänner, jobb och en bostad har rykt förut pga detta jädra bensoträsket och jag har ingen annan än mig själv att skylla på.

Nej ni, om vi vill knarka så finns det bättre droger för det syftet. Till och med Cannabis är skönare imo.

Ta det lugnt allesammans.
Citera
2016-08-19, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Det ska vara typ som att feströka om man nu ska använda benso för just RUS syfte. En icke-rökare röker nån gång ibland på en fest men inte varje jävla dag Då brukar det oftast sluta illa; man blir beroende helt enkelt.

Nu sitter jag för övrigt på 3 kartor Ksalol och en karta Bensedin, lite Lyrica samt 0,5g Vaket. Detta oroar mig (bensot), men nu ska jag fan klara det, inte knapra varje dag. Bensot är inget jag flummar på direkt, det är medicin och visst kan det vara mysigt med en 10a-20 mg diazepam eller 1-2mg alpra. Lätt hänt att det sker varje dag för oss med problem.

Benso är verkligen en dunder medicin i vissa tillfällen, speciellt för oss med ångest-panikbesvär, när dessa är som värst dvs och mest behövliga. Men gör man som jag som käkade det som godis hela dagarna förut så har jag alltid förlorat allt och fått börja om på nytt igen. Många vänner, jobb och en bostad har rykt förut pga detta jädra bensoträsket och jag har ingen annan än mig själv att skylla på.

Nej ni, om vi vill knarka så finns det bättre droger för det syftet. Till och med Cannabis är skönare imo.

Ta det lugnt allesammans.

jag tar dom för å varva ner å sova lite bättre men råkade dra i mig 5 dagar i rad... jag menar bara stressen när den lägger sig är ett rus i sig... så vakna jag upp å insåg att det kanske var dags å lugna ner sig lite innan det var för sent. dock inga stora mängder å bara på kvällen men ändå... finner en viss njutning i det.
Citera
2016-08-19, 08:42
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banen
jag tar dom för å varva ner å sova lite bättre men råkade dra i mig 5 dagar i rad... jag menar bara stressen när den lägger sig är ett rus i sig... så vakna jag upp å insåg att det kanske var dags å lugna ner sig lite innan det var för sent. dock inga stora mängder å bara på kvällen men ändå... finner en viss njutning i det.
Jo, precis Bara all tyngd som bara lyfts iväg från en själv är som ett rus i sig.
Citera
2016-08-19, 09:38
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thirl
Intar du Alprazolam en gång i veckan så skulle jag säga att det föreligger en låg risk för att du skulle utveckla tolerans - i synnerhet ett beroende.

Prova dig fram när det gäller dosering - vilken är den lägsta dos du får önskvärd effekt på?

Du verkar dessutom ta dem för att "varva ner när det är helg" - i ett sådant fall skulle jag istället rekommendera dig att inta Diazepam då dess effekt håller i sig mycket längre och att preparatet dessutom är muskelavslappnande, vilket Alprazolam inte är. Alprazolam är mycket kraftfullare dock och absolut en av de bensodiazepiner som det är lättast att bli beroende av och detta på mycket kort tid p.g.a. dess korta halveringstid. Trots att Flunitrazepam (Rohypnol) ligger i en klassificering högre än Alprazolam så är det hugget som stucket, förenklat sett, när det gäller beroende: Flunitrazepam är kraftfullare och dessutom hypnotiska, men har längre halveringstid vilket gör att man inte behöver ta dem lika ofta, medan Alprazolam som skrivs ut mot panikångest har en kortare halveringstid och p.g.a. dess starka effekt lätt ger psykiskt beroende som innan man vet ordet av har utvecklats till ett fysiskt beroende också.
Okej tack för tipset verkligen.

Förut så drog jag både i mig diazepam och alprazolam.. tog 2-3 tabbs av varje och sköljde ner med 1-2 liter öl och vaknade upp något dygn senare med blod överallt på knogar etc hemska historier av tidigare benzo bruk.

Nu är jag klokare än så som sagt.
Citera
2016-08-19, 15:17
Medlem
Citat:
Jo, precis Bara all tyngd som bara lyfts iväg från en själv är som ett rus i sig.

Tips. spola benzon och tjacket. Det drar fram diagnoser och extremt mycket mer problem.
Talar av erfarenhet.

må väl, mvh
Citera
2016-08-19, 21:08
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreshToDeath
Tips. spola benzon och tjacket. Det drar fram diagnoser och extremt mycket mer problem.
Talar av erfarenhet.

må väl, mvh
Alprazolam och amfetamin tillsammans är rätt schysst ändå. Helst en fin brun på det också. Tar väldigt sällan amfetamin, även alpra. Men idag var jag och hälsade på en kompis och jag hade faktiskt lite tjack med mig samt 2st Ksalol 1mg. Han hade precis köpt en galen bruning. Jag gav han en ksalol och ett streck tjack, vi meckade och rökte.

Inget slår denna jävla kombo. Helt underbart.

Mvh
Citera
2016-08-20, 20:01
Medlem
Har kört Xanor och Tramadol i några dagar, varit typ 4-500 T och 4-5 X, per dag.

Aldrig käkat Roche2or men fick tag på 4

Redan stoppat i mig en roche samt, 2 xanor och 350 tramadol idag.

Hur blir man, kan man stoppa i sig fler roche? Om det är någon som kört denna blandning Jag har lite tolerans, har käkat större blandande mängder xanor o tram innan.
Citera
2016-08-20, 22:01
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betman123
Har kört Xanor och Tramadol i några dagar, varit typ 4-500 T och 4-5 X, per dag.

Hur blir man, kan man stoppa i sig fler roche? Om det är någon som kört denna blandning Jag har lite tolerans, har käkat större blandande mängder xanor o tram innan.
Är ju alltid svårt att avgöra när det handlar om opioider och benso. Är ju en dos som säkerligen börjar bli farlig för en person utan tolerans, hur det fungerar för dig kan nog ingen annan svara på. Men är du van att blanda med benso så ta det försiktigt och ta inte alla på en gång så du om möjligt hinner känna av hur påverkad du blir.
Citera
2016-08-20, 22:02
Medlem
Flusons avatar
Citat:

Beroende på tiden du tog tramadolen, fast tram ruset sitter ju i ett tag. Men skippa det är mitt tips. Aldrig bra med för mycke bens i kombination med en opioid.
Citera
2016-08-20, 22:47
Medlem
Citat:
Beroende på tiden du tog tramadolen, fast tram ruset sitter ju i ett tag. Men skippa det är mitt tips. Aldrig bra med för mycke bens i kombination med en opioid.
Va nyvaken så tog nästan allt inom 20 min. Hunnit tagit 100mg tilll.

Roche2:an ännustörre risk för kramp när det gäller tramadol bens risk?

... Vet inte ens inte om jag känner av rochen. Tog en hel alltså 2mg, ska man ta 1 till? Har som sagt tagit 2 mg Xanor med vilket kommer nog höjjas under kvällen. HAHA då blir kramprisken större dock hehehe, men tänkte ifall Iktrovilen gjorde nån annan skillnad som sagt första gången.
Senast redigerad av betman123 2016-08-20 kl. 22:50.
Citera
2016-08-20, 23:03
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Va nyvaken så tog nästan allt inom 20 min. Hunnit tagit 100mg tilll.

Roche2:an ännustörre risk för kramp när det gäller tramadol bens risk?

... Vet inte ens inte om jag känner av rochen. Tog en hel alltså 2mg, ska man ta 1 till? Har som sagt tagit 2 mg Xanor med vilket kommer nog höjjas under kvällen. HAHA då blir kramprisken större dock hehehe, men tänkte ifall Iktrovilen gjorde nån annan skillnad som sagt första gången.
Gör som du vill. Har aldrig åkt på ett drogutlöst krampanfall så jag kan inte uttala mig, sen är vi ju alla olika, vissa kanske krampar på låga doser medans andra på kopiösa mängder. Ikto är ju iofs en kramplösande benso, hehe, så jag vette fan.

Ikto är ju mest muskelavslappnande än ångestdämpande. Skulle nog inte heller känna av ikton om jag tagit det du tagit.
Citera
2016-08-20, 23:24
Medlem
Citat:
Gör som du vill. Har aldrig åkt på ett drogutlöst krampanfall så jag kan inte uttala mig, sen är vi ju alla olika, vissa kanske krampar på låga doser medans andra på kopiösa mängder. Ikto är ju iofs en kramplösande benso, hehe, så jag vette fan.

Ikto är ju mest muskelavslappnande än ångestdämpande. Skulle nog inte heller känna av ikton om jag tagit det du tagit.

Slöseri att ta fler? Kanske ta en tag med bara 6mg. Känner mest av trammen, men jag vill bli goare ikväll, fylla på lite Xanor blir det nog.. ba tagit 2 mg brukar ta mkt mer!

Röker bruning då o då med

Har en förkylning som håller på att avta så mår riktigt bra nu. Morsan märkte inget på mig.

Det betyder MER KNARK xD

Edit: Hatar när trammen får min ögon att nästan stängas hela tiden, venne om de är blandingen, ska vara mja ganska van Tramm, Inte varit vaken speciellt länge heller!

Har svårt att läsa och se saker iblad, blundar man för länge blire som man noddar då blire som en mini sömn så man har röster o för sig saker lol!
Senast redigerad av betman123 2016-08-20 kl. 23:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in