2012-05-22, 10:02
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Nej alprazolam smakar beskt, absolut inte neutralt.

Väldigt distinkt besk smak som Jungle säger, vet inte om jag smakat nån annan benso som smakat så mycket.
Citera
2012-05-22, 11:41
Medlem
Xanor neutral smak? Haha nej fyfan. Allt annat än neutral.
Citera
2012-05-22, 11:52
Bannlyst
Alprazolam enligt mig smakar värst av alla benzo jag sugit på iallafall ,så jävla beskt o illa smakande....men det bästa när man känner det så vet man att skiten FUNKAR
Citera
2012-05-22, 12:05
Medlem
Jungles avatar
Jag har till och med spytt upp nån lila när jag varit heroinsjuk och inte haft något att skölja ned dom med.
Citera
2012-05-22, 13:14
Medlem
SadCats avatar
Tjänar man något på att smälta Xanor (eller benso överlag) under tungan?
Eller är det likabra att svälja dem hela?
Citera
2012-05-22, 13:38
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadCat
Tjänar man något på att smälta Xanor (eller benso överlag) under tungan?
Eller är det likabra att svälja dem hela?
Nä, svälj dom bara. Om det är depot så krossa eller hacka upp dom i mindre delar...
Citera
2012-05-22, 22:55
Medlem
Surcitrons avatar
frågar igen om dom här sukketerna nån som stött på dom?
Citera
2012-05-22, 23:18
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surcitron
Ja, de jag har ätit tvivlar jag inte på att dem är 1 mg (vad som påstods) riktigt bra små rackare.. men som med allt annat i lösvikt och från utlandet så finns säkert fake och/eller dåliga batchar. vet inte något om vilket land dom var från hade dom för säkert 2½ år sen. men som sagt dom höll vad dom lovade.

Har du testat tugga dom? alprazolam smaken Går inte missa som flera i tråden sagt.
Citera
2012-05-23, 11:32
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surcitron
Tror de är serbiska, sägs vara väldigt bra.
Citera
2012-05-23, 11:59
Bannlyst
Inget nytt ,men FAN va gott man mår på 4 xanax P&D och en redbull innan man drar sig ut!
Gotta love it
Citera
2012-05-23, 13:50
Medlem
Tjena, jag är torsk på diverse opiater. Sub, tram, kodein bland annat. Jag gillar ibland att blanda med benzo. Igår testade jag xanor för första gången och det hände något som jag verkligen inte hade väntat mig.

Jag hade tagit ca 400mg tramadol under dagens lopp, kl. 1600 snortade jag 2,5mg sub och tog 0,5mg xanor för att testa hur det verkar. Efter ca. 4 timmar tänkte jag att, äsch detta är ju ingen höjdare precis, så jag slängde i mig 3mg xanor till för att det skulle börja hända. Jag satt uppe vid datorn och noddade till ca. 0000-0100 på natten varefter filmen kapades totalt. Det nästa jag vet är att jag vaknar i samma position som jag satt i o surfade på nätet klockan 6 på morgonen. Musiken spelar ännu för fullt på spotify-playlisten och samma sidor är öppna. Jag hade alltså varit totalt medvetslös/sovit i sittande ställning på en obekväm stol i 5 timmar. Va fan alltså??? har något liknande hänt er och är detta normalt på xanor?
Citera
2012-05-23, 14:40
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blandmissbruk
Tjena, jag är torsk på diverse opiater. Sub, tram, kodein bland annat. Jag gillar ibland att blanda med benzo. Igår testade jag xanor för första gången och det hände något som jag verkligen inte hade väntat mig.

Jag hade tagit ca 400mg tramadol under dagens lopp, kl. 1600 snortade jag 2,5mg sub och tog 0,5mg xanor för att testa hur det verkar. Efter ca. 4 timmar tänkte jag att, äsch detta är ju ingen höjdare precis, så jag slängde i mig 3mg xanor till för att det skulle börja hända. Jag satt uppe vid datorn och noddade till ca. 0000-0100 på natten varefter filmen kapades totalt. Det nästa jag vet är att jag vaknar i samma position som jag satt i o surfade på nätet klockan 6 på morgonen. Musiken spelar ännu för fullt på spotify-playlisten och samma sidor är öppna. Jag hade alltså varit totalt medvetslös/sovit i sittande ställning på en obekväm stol i 5 timmar. Va fan alltså??? har något liknande hänt er och är detta normalt på xanor?

Händer mig jämt när jag tar xanor att jag tok däckar.

Se upp med xanor kör med mildare benzo istället.

Fan vad jag saknar sub
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in