2015-11-13, 20:46
Medlem
Lanjelexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankman
Hej. Hur farligt är det att ta 0.5mg xanor och sedan dricka en hel del på det? Kan det sluta i överdos eller är det relativt säkert förutom att man gör dumma saker?

Hur är det om man istället tar 0.25mg då?

Sålänge du inte sköljer ned xanoren med typ 5 shots så nej, ingen fara. Dessutom är 0,5 mg inte mycket.
Låt xanoren börja verka ordentligt innan du börjar dricka bara, och känn efter hur berusningsgraden blir. Så länge du inte hetsdricker eller först super dig full och sen klämmer xanor så blir det ingen oplanerad skevhet.
Senast redigerad av Lanjelex 2015-11-13 kl. 20:47. Anledning: stavfel
Citera
2015-11-13, 21:30
Medlem
bOnNeSSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanjelex
Sålänge du inte sköljer ned xanoren med typ 5 shots så nej, ingen fara. Dessutom är 0,5 mg inte mycket.
Låt xanoren börja verka ordentligt innan du börjar dricka bara, och känn efter hur berusningsgraden blir. Så länge du inte hetsdricker eller först super dig full och sen klämmer xanor så blir det ingen oplanerad skevhet.

har dragit i mig typ 10 xanor efter en hel natts supande fortfarande full alltså. bara blivigt sjugt avslapnad hungrick och sen däckat
Citera
2015-11-13, 21:52
Medlem
Hur länge känner man av vettig och effekt av vanliga xanor som inte är depot?

Och när känner man av tydlig effekt av depot tabletterna?

Undrar även när effekten av dom vanliga xanor och depot tabletterna försvinner?

Litar inte ett skit på fass, käkar oxycontin, och dom halveringstiderna stämmer verkligen inte. Samma med tramadol. Jag vill höra hur det är för just dig, hur länge du känner av effekten och när efekten kommer, både för dom snabbverkande och depot tab.
Citera
2015-11-14, 11:44
Medlem
mutemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stina18

Litar inte ett skit på fass, käkar oxycontin, och dom halveringstiderna stämmer verkligen inte. Samma med tramadol. Jag vill höra hur det är för just dig, hur länge du känner av effekten och när efekten kommer, både för dom snabbverkande och depot tab.

Vanliga känner jag av på 20-30 minuter, depot aningens längre tid. Kanske upp mot en timme. Hur länge effekten sitter i beror på hur mycket jag trycker i mig. Svårt att säga, får ofta black outs av Xanor.
Citera
2015-11-14, 12:45
Medlem
bOnNeSSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muteme
Vanliga känner jag av på 20-30 minuter, depot aningens längre tid. Kanske upp mot en timme. Hur länge effekten sitter i beror på hur mycket jag trycker i mig. Svårt att säga, får ofta black outs av Xanor.

hehe instämmer blackouten minnesluckor som fan, Däremot hatar jag depot! hade en kran på gatan innan som alltid kunde fixa xanax från usa äkta alltså. Så hade han bara 100 depot en gång. Krossade dom i tablett kross och svalde i tunna rizzla papper, vet ej om jag blev så bäng av dom men uppenbarligen eftersom jag inte minns
Citera
2015-11-15, 13:07
Bannlyst
Citat:

Beror på hur mycket man tar, men i vettiga doser 3-4 timmar tycker jag.
Citera
2015-11-15, 13:36
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bOnNeSS
testade canox 2mg ingen höjdare alls faktiskt då är fan ksalolen mycket mycket bättre. påstås vara bätter än svenska. GLÖM det. käkade sju stycken och kände inte ett piss. hade jag käkat sju ksalol hade jag känt av det som fan. eftersom detta inte är en sida om drogshoppar så kan jag inte posta att dom är köpta på en välkänd sida. läs mellan raderna
mvh

Håller inte med dig alls, conax 2mg tycker jag fungerar mycket bra. Nyss tryckt i mig dagens bensodos på 10mg ksalol, men skulle hellre käkat 5st conax.
Citera
2015-11-16, 16:23
Medlem
Finns nåt som jag kan göra för att förbättra effekten av mina 0,5 mg xanor depot?
Alltså äta nån mat till eller ta nåt annat preparat för att förbättra effekten av xanoren? har bara käkat den två ggr utan minsta lilla effekt Nämn inte att jag ska ta en annan sorts benso också, det lär aldrig läkaren skriva ut.

Känner ingen effekt av denna låga dos. Är denna dos väldigt låg? Bör man få effekt på denna dos?

Tacksam för all hjälp och seriösa tips.

Ps: Vill inte tugga tabletten. Då försvinner ju effekten fortare Inte heller ta alkohol till.

Vore verkligen superglad och tacksam för alla seriösa tips. Snälla ge mig så många tips som möjligt, står verkligen inte ut med ångesten längre Det kommer bli min död.......
Citera
2015-11-16, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muteme

vilka doser tar du på dom vanliga xanoren och dom som är depot?
En timme depot låter orimligt snabbt.
Citera
2015-11-16, 16:46
Bannlyst
Citat:
Finns nåt som jag kan göra för att förbättra effekten av mina 0,5 mg xanor depot?
Alltså äta nån mat till eller ta nåt annat preparat för att förbättra effekten av xanoren? har bara käkat den två ggr utan minsta lilla effekt Nämn inte att jag ska ta en annan sorts benso också, det lär aldrig läkaren skriva ut.

Känner ingen effekt av denna låga dos. Är denna dos väldigt låg? Bör man få effekt på denna dos?

Tacksam för all hjälp och seriösa tips.

Ps: Vill inte tugga tabletten. Då försvinner ju effekten fortare Inte heller ta alkohol till.

Vore verkligen superglad och tacksam för alla seriösa tips. Snälla ge mig så många tips som möjligt, står verkligen inte ut med ångesten längre Det kommer bli min död.......
Ta två stycken? 0.5 mg depot är ju jätte lite.
Citera
2015-11-16, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Ta två stycken? 0.5 mg depot är ju jätte lite.

jo jag vet
Citera
2015-11-16, 17:32
Medlem
Citat:
jo jag vet

Xanor suger hästpung, den funkar helt enkelt inte för vissa.

Säg till din läkare att du vill ha Iktorivil istället, skriver hen ut Xanor så borde hen kunna skriva ut ikto kan jag tycka, eller beställ tramadol från internet. Då blir du ångestfri :
Senast redigerad av blaha95 2015-11-16 kl. 17:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in