2015-12-03, 23:58
Medlem
Tog en fjärdedels stav (stav på 2mg) , druckit lite vin innan så tar det lugnt med xanoren, men känner faktiskt av en så liten dos. Skönt att inte ha någon tolerans
Citera
2015-12-04, 02:48
Medlem
shUbR3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Tog en fjärdedels stav (stav på 2mg) , druckit lite vin innan så tar det lugnt med xanoren, men känner faktiskt av en så liten dos. Skönt att inte ha någon tolerans
Fan, jag tog nyss två xanax 2mg stavar med låg tolerans. Hur go kommer jag var nu?
Senast redigerad av shUbR3 2015-12-04 kl. 02:54.
Citera
2015-12-04, 03:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shUbR3
Fan, jag tog nyss två xanax 2mg stavar med låg tolerans. Hur go kommer jag var nu?

Vt inte, är inte så jätteimpad av xanax, kanske är den låga dosen jag tog, men visst man blir lite trög i huvudet o så. Kanske inte är så jätteskoj benso att ta om man inte har ångest just nu? Brukar ha ångest/panikångest o då kan jag tänka mig dom funkar bra , men om man inte har det just nu när man tar lite xanax tror jag inte det är någon märkvärdig upplevelse direkt om man inte tar monsterdoser. Känner ingen eufori eller nåt sånt bara lite allmänt trött o småflummig i skallen. Tycker stilnoct slår xanax i hästlängder om man vill känna eufori iaf. Diazepam tog jag en 10mg också, tror den var lite skönare faktiskt

Tror ja kan få en god natts sömn på det iaf, riktigt trött och ångestfri

Ska bra 1 eller 2mg ksalol imorn utan alkohol och se om man kan bli på lite b ättre humör, kanske inte borde förväntat mig nåt annat iofs när jag tog detta när jag redan var lite trött och seg
Senast redigerad av zanderman 2015-12-04 kl. 04:02.
Citera
2015-12-04, 14:05
Medlem
Usch, vad är det som gör att jag känner mig helt jävla trött och seg dagen efter? Sov länge och skönt, tog 1 mg alprazolam och 10mg bensedin (diazepam) igår sent på kvällen, var redan trött då, somnade och fyfan så här ser har jag aldrig vart när jag vakna 7h senare
Citera
2015-12-04, 21:12
Medlem
JiseOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shUbR3
Mycket go fast du kommer antagligen inte förstå det innan i efterhand hehe.

Citat:
Usch, vad är det som gör att jag känner mig helt jävla trött och seg dagen efter? Sov länge och skönt, tog 1 mg alprazolam och 10mg bensedin (diazepam) igår sent på kvällen, var redan trött då, somnade och fyfan så här ser har jag aldrig vart när jag vakna 7h senare

Diaz antagligen med tanke på halveringstiden..
Citera
2015-12-04, 22:09
Medlem
Forsberg21s avatar
Köpte precis 50st canox 2mg.

Nån som testat dessa? Väldigt små med brytskåra. Tog en halv för 30 minuter sen men kanske tar längre innan man känner nåt?

Edit: efter en timme är ångest och hjärtklappning jag haft i 5 veckor borta.
En halv liten minitablett. Magisk
Senast redigerad av Forsberg21 2015-12-04 kl. 22:38.
Citera
2015-12-04, 22:40
Medlem
JiseOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forsberg21

Nån som testat dessa? Väldigt små med brytskåra. Tog en halv för 30 minuter sen men kanske tar längre innan man känner nåt?

Är du säker på namnet? Hittar nämligen inget om dem förutom ett å annat omnämnande på flashback..
Köpt på någon sida inrikes?

Edit: Gött att de funka, känns det och smaka som alprazolam också?
Åt några stavar från en hyfsat stor svensk vendor för nån vecka sen, dessa var ångestdämpande och lätt muskelavslappnande men definitivt inte alprazolam eller annan benso jsg känner igen, men nån sorts bens var det iaf haha
Senast redigerad av JiseOne 2015-12-04 kl. 22:43.
Citera
2015-12-04, 22:58
Medlem
Forsberg21s avatar
Är nåt nytt från usa (lilly) vad jag förstår det som. Kommer i 100 burkar. Köpte av kran.

Smaka fan men vet inte vad det ska smaka. Bara njutit av smaken av stesolid som va betydligt godare och mildare.

Citat:
Ursprungligen postat av JiseOne
Är du säker på namnet? Hittar nämligen inget om dem förutom ett å annat omnämnande på flashback..
Köpt på någon sida inrikes?

Edit: Gött att de funka, känns det och smaka som alprazolam också?
Åt några stavar från en hyfsat stor svensk vendor för nån vecka sen, dessa var ångestdämpande och lätt muskelavslappnande men definitivt inte alprazolam eller annan benso jsg känner igen, men nån sorts bens var det iaf haha
Citera
2015-12-05, 00:26
Medlem
JiseOnes avatar
Citat:
Är nåt nytt från usa (lilly) vad jag förstår det som. Kommer i 100 burkar. Köpte av kran.

Smaka fan men vet inte vad det ska smaka. Bara njutit av smaken av stesolid som va betydligt godare och mildare.

Okej ja var smaken bitter å stark är det alprazolam
Får man fråga vad du får betala?
Citera
2015-12-05, 01:35
Medlem
getbusys avatar
Citat:

Det är sjuka, amerikanska. En av dom bästa tabletterna med alpra i
Citera
2015-12-05, 02:54
Medlem
Nu vet jag iaf hemligheten varför folk är så rädda för xanor och alkohol tillsammans. Det har med personligheten att göra. Xanor med alkohol är inte det minsta läskigt om man är som jag, jag går i princip aldrig ut pga grav depression, sitter bara vid datorn. Skulle aldrig nånsin få för mig att gå utanför dörren om det inte vore för att typ handla o grejer, ännu mindre ta kontakt med folk.

På 0 tolerans har jag dragit 5mg xanor och en jävla massa vin. Drog benson först och kände av det direkt, riktigt flum, men skulle aldrig få för mig att gå utanför dörren eller göra något dumt för det, men känner mig sjukt väck fortfarande, skriver mycket o pratar med snubbar på nätet mer men det är det enda. Kan dock tänka mig att normala människor som gillar att gå ut o inte har några problem me det sociala kan få problem med det o göra en massa sjuka saker, skulle aldrig nånsin få för mig att ta xanor med alkohol i samband med att man är ute, då kan man säkert få för sig en massa sjuka saker.

Så där har jag listat ut hemligheten med det iaf, dragit en flaska vin och massa xanor utan tolerans , och potensen på xanoren vet jag med 100% var riktigt bra. Har dock logga ut facebook o skit så man inte börjar fyllisofiera där o skriva massa märkligt skit. Det hela ligger som sagt i det psykiska, individuellt. Hade lätt kunnat dra i mig typ 10-20mg xanor till utan tolerans och jag hade aldrig gått utanför dörren o gjort något märkligt ändå med 100% säkerhet.
Citera
2015-12-05, 07:45
Medlem
JiseOnes avatar
Citat:
Nu vet jag iaf hemligheten varför folk är så rädda för xanor och alkohol tillsammans. Det har med personligheten att göra. Xanor med alkohol är inte det minsta läskigt om man är som jag, jag går i princip aldrig ut pga grav depression, sitter bara vid datorn. Skulle aldrig nånsin få för mig att gå utanför dörren om det inte vore för att typ handla o grejer, ännu mindre ta kontakt med folk.

På 0 tolerans har jag dragit 5mg xanor och en jävla massa vin. Drog benson först och kände av det direkt, riktigt flum, men skulle aldrig få för mig att gå utanför dörren eller göra något dumt för det, men känner mig sjukt väck fortfarande, skriver mycket o pratar med snubbar på nätet mer men det är det enda. Kan dock tänka mig att normala människor som gillar att gå ut o inte har några problem me det sociala kan få problem med det o göra en massa sjuka saker, skulle aldrig nånsin få för mig att ta xanor med alkohol i samband med att man är ute, då kan man säkert få för sig en massa sjuka saker.

Så där har jag listat ut hemligheten med det iaf, dragit en flaska vin och massa xanor utan tolerans , och potensen på xanoren vet jag med 100% var riktigt bra. Har dock logga ut facebook o skit så man inte börjar fyllisofiera där o skriva massa märkligt skit. Det hela ligger som sagt i det psykiska, individuellt. Hade lätt kunnat dra i mig typ 10-20mg xanor till utan tolerans och jag hade aldrig gått utanför dörren o gjort något märkligt ändå med 100% säkerhet.

Hahahah ja i lala-landet kanske... Varför skulle just du klara av det? Du ändrar ju beteende genom att prata mer med folk på nätet osv, ju högre doser desto mer.olikt ditt nyktra jag blir du..

Sen kanske anledningen till att du inte går utanför dörren är för att du lever ditt liv innanför den helt och hållet..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in