2009-11-18, 14:15
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Välvillig:

Men till skillnad mot feministidioterna så vill jag inte att prostitution ska förbjudas, tvärtom. Jag vill att det ska släppas helt fritt. Vill man förnedra sig genom att sälja eller köpa sex så ska man få göra det. Det är ett fritt val. I Sverige behöver ingen kvinna prostituera sig för att överleva.
Däremot så kommer jag aldrig någonsin att respektera de som köper eller säljer sex. Något fel på dem är det.
Citera
2009-11-18, 14:46
Medlem
Så du är en moraliserande liberal eller kanske en liberal moralist?

Ok GH, jag tror inte vi kommer längre i den här diskussionen. Ses i en annan tråd!
Citera
2009-11-18, 15:04
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Välvillig:

Citat:
Så du är en moraliserande liberal eller kanske en liberal moralist?

Ja, i vissa frågor i alla fall.
Citera
2009-12-11, 22:23
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Jag har aldrig förstått det där med runkbås. Hur ser det ut i ett sådant egentligen? Det jag föreställer mig är en liten äcklig skrubb där det luktar svagt av gammal sperma, som inte går att städa bort. En liten tv och en pall. Svagt ljus.

Vart lägger man satsen?
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2009-12-11 kl. 22:28.
Citera
2009-12-11, 22:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Jag har aldrig förstått det där med runkbås. Hur ser det ut i ett sådant egentligen? Det jag föreställer mig är en liten äcklig skrubb där det luktar svagt av gammal sperma, som inte går att städa bort. En liten tv och en pall. Svagt ljus.

Vart lägger man satsen?
Gärna på något ställe som städaren av misstag lätt kommer åt, dörrhantag, precis innanför dörren eller så, fantasin sätter gränsen!
Citera
2009-12-11, 22:53
Medlem
Rakiis avatar
Citat:

Här i Stockholm har jag enbart besökt ett runkbås, mest på skoj och det är lite som du säger. Är en liten kerub som man sitter lite oskönt i, framför en skärm stor som en datorskärm och sen en papperskorg full med pappershanddukar och kondomer i. Satsen kan du pricka lite varstans, men rekommenderas att du inte kladdar ner för mycket för de andras trevnad.
Citera
2009-12-11, 23:17
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
Va fan, åker du till New York för att sitta och hissa skinn i ett slaskigt runkbås? Är det många som gör så? Turistbuss med svensk guide: Om ni tittar till vänster ser ni Frihetsgudinnan, lite längre upp ligger Harlem, där bor det en massa negrer och till höger nere i källaren kan man titta på porrfilm och runka kuk i ett litet bås. Vi gör en timmas uppehåll!
Haha!

Ja, vem tusan åker till New York för att sitta i runkbås.
Citera
2009-12-11, 23:25
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Här i Stockholm har jag enbart besökt ett runkbås, mest på skoj och det är lite som du säger. Är en liten kerub som man sitter lite oskönt i, framför en skärm stor som en datorskärm och sen en papperskorg full med pappershanddukar och kondomer i. Satsen kan du pricka lite varstans, men rekommenderas att du inte kladdar ner för mycket för de andras trevnad.
Åhh! Fy tusan. Nej, jag är inte intresserad av att sitta i ett. Är intresserad av själva grejen. Varför folk vill sitta i ett sådant. Det har många givit svar på.

Vad heter "Runkbås" på engelska? Kanske finns bilder på sådana på nätet?

Tack för ditt svar.
Citera
2009-12-11, 23:32
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Vad heter "Runkbås" på engelska? Kanske finns bilder på sådana på nätet?

Sökte på "wanking booth" men hittade inget.
Citera
2009-12-11, 23:46
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Sökte på "wanking booth" men hittade inget.
Tack!

En till fråga. Hittade Du sperma i båset där det ej skulle vara något? Alltså. Ej i papperskorgen. Kan tänka mig att man kan få en främmande mans sperma på händerna eller kläderna.
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2009-12-11 kl. 23:49.
Citera
2009-12-11, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
Javisst, vad är problemet? Jag tror nog att de flesta inte är så förtjusta i horbockar och horor, inte rövknull heller och vuxna människor som rakar sina skrev för att likna barn anser jag ligger på gränsen till pedofili.
Jag ser som sagt inga som helst problem med att ta avstånd och moralisera över sådana här perversioner, snarare tvärtom. Jag är stolt över mig själv!
Du är ett stort outrett mörker. Moralister är ALDRIG trevliga människor. Jag skulle inte vilja vara din avkomma.
Citera
2009-12-12, 00:58
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
En till fråga. Hittade Du sperma i båset där det ej skulle vara något? Alltså. Ej i papperskorgen. Kan tänka mig att man kan få en främmande mans sperma på händerna eller kläderna.

Nej, jag hade tur som inte råkade ut för någonting sånt då den flesta sperman låg i papperstussar slängda i papperskorgen. Bör poängtera att jag mest tittade in och satte mig för att känna hur det var. Luktade jävligt unket, instängt och svett där inne kanske man ska säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in