Citat:
Ursprungligen postat av
tictaco
NU FÅR NI GE MER MED ATT BARA SLÄNGA FRAM "HOTÄLLLL FRUKKÅST!!!"
Vad är det för jävla frukost ni väljer då? Två skopor av den trista, svampiga äggröran i kantin nr 1 och 3-4 slafsiga bacon-tungor ur kantin nr 2 och då tror sig äta "bacon och ägg" sååå kontinentalt och på riktigt. Sedan ett par mackor med svettig ost och gråaktig skinka + lite juicer och ett bögigt te utspätt till hälften med mellanmjölk.
"Näää jag äter bara hotellfrukost på 5-star-hotell!!!!" är väl incoming.
För min del en några jävla räkmackor, smörrebröd eller kanske en lång-jävla landgång. Kaffe, tomat- och apelsinjuice i mängder. Glömde tillägga att det hela avslutas med ett icke-turkiskt sittpipp i jacuzzin, där man samtidigt avnjuter kaffe-påtåren.
Det är ju sweet för du slipper preppa, bara gå ner nyknullad, sliten, vad som och plocka på sig från smörgåsbordet och ta kaffe.
Bacon & ägg på hotellfrukost brukar generellt smaka ganska äckligt och äggen är oftast rinniga. Apropå det.
Men då jag inte frekventar 5-stjärniga hotell med mina adelsmän och prostituerade varje dag så får man ibland finns sig i att avnjuta i hemmets dunkla vrå.
Där har jag snöat in på följande: Mjukbröd med räkost & kaffe med snus, arbetarlyx!
Mvh
Baronens entourage