Har just stigit up på morgonen och ätit frukost. var lite i knipa, det enda otinade jag hade är digestivekex. sen hade jag smör,kaviar(blä) och en rågammal ost i kylen . det var inte alls gott. Vilken är den godaste frukosten?
Bortom hotellfrukost så tycker jag en stor jävla toast är oslagbar. Mycket ost, ketchup, sen lite tomater. Oregano, så delar man den diagonalt!
Nersköljt med ett glas jos.
Har just stigit up på morgonen och ätit frukost. var lite i knipa, det enda otinade jag hade är digestivekex. sen hade jag smör,kaviar(blä) och en rågammal ost i kylen . det var inte alls gott. Vilken är den godaste frukosten?
Absolut hotellfrukost, där man kan plocka lite av varje. Annars är väl brunch ett trevligare alternativ, när man har hunnit vakna till ordentligt och hunnit bli lite hungrig. Nybakat bröd, äggröra, juice och färsk frukt. Det är en god frukost!
Äggröra tillsammans med bacon. Vill man lyxa till det så är det ju givetvis ännu godare med lite hyvlad tryffel på äggröran. Kanske lite kaviar till detta i stället för bacon?
Är man lite sliten så är det ju kul att be någon skala en stor hög kokta vaktelägg och sedan lägga sig framför BBC-food och slänga i sig dem ett efter ett, nedsköljda av någon färskpressad juice+rom eller vodka.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!