Flashback bygger pepparkakshus!
2007-11-06, 16:39
Medlem
Gumsan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmilA
Jaaa blir kåt bara jag tänker på det

Ja sen tjej sex e mysigt att kolla på Jo man bli lite blöt i trosan när tänker de eller tittar på de!
Citera
2007-11-06, 20:29
Medlem
moderatswings avatar
Ytterligare en gång så måste jag påminna TS om att fundera över om kvinnorna i denna tråd kan anses som representativa för den kvinnliga porrtittande befolkningen som helhet.
Dels så är detta porravdelningen, vilket gör att de som hänger här kanske är lite mer intresserad än den genomsnittliga tittaren.

De kvinnor jag vet tittar på porr tittar på betydligt mjukare än vad som nämnts i denna tråd.
Citera
2007-11-06, 23:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Ytterligare en gång så måste jag påminna TS om att fundera över om kvinnorna i denna tråd kan anses som representativa för den kvinnliga porrtittande befolkningen som helhet.
Dels så är detta porravdelningen, vilket gör att de som hänger här kanske är lite mer intresserad än den genomsnittliga tittaren.

De kvinnor jag vet tittar på porr tittar på betydligt mjukare än vad som nämnts i denna tråd.

Ähum.. läsa det jag skrivit?!
Citera
2007-11-06, 23:35
Medlem
Khapis avatar
Kvinnor har en precis lika varierande smak som killar har. Vissa gillar oralt, vissa wet, vissa analt, vissa hårda tag, vissa mjuka tag. Det skiljer lika mycket kvinnor emellan som män och kvinnor emellan skulle jag tro.
Citera
2007-11-06, 23:37
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Jepp, folk man bara känner över nätet, deras trovärdioghet kan det ju vara si och så med.

Trovärdigheten är snarare högre. Över internet avslöjar man sådant man inte vågar/har möjlighet att avslöja på fikarasten direkt.
Citera
2007-11-06, 23:42
Medlem
Xiders avatar
Varierar väldigt från olika tillfällen.
Men överlag lite hårdare stuff. Bondage är inte allt för ovanligt.
Amatörtjaffs och mjukt trams är inget jag hurrar för.
Citera
2007-11-06, 23:44
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W_T_F
Ähum.. läsa det jag skrivit?!
Du är ju mer av ett undantag bland kvinnorna i denna tråd.
Citera
2007-11-07, 00:00
Medlem
SmilAs avatar
Citat:

hahahahaha då vet du inte mycket grabben?? tror du alla tjejer tycker lika? Och får inte vi som gillar hårda tag yttra oss ?? Det där var det fjantigaste jag läst på länge.. Jag gillar hårdporr och det står jag för.. En kuk hårt i röven är jävligt skönt och jag tänder på det ??
Citera
2007-11-07, 00:06
Medlem
trapd00rs avatar
Citat:
hahahahaha då vet du inte mycket grabben?? tror du alla tjejer tycker lika? Och får inte vi som gillar hårda tag yttra oss ?? Det där var det fjantigaste jag läst på länge.. Jag gillar hårdporr och det står jag för.. En kuk hårt i röven är jävligt skönt och jag tänder på det ??

Läs igen, gör rätt. Det var inte så han menade, och jag håller med honom.
Citera
2007-11-07, 00:12
Medlem
moderatswings avatar
Citat:

Jag har inte påstått att ni ljuger, endast att kvinnor i allmänhet inte gillar en "kuk hårt i röven" lika mycket som du.
Citera
2007-11-07, 00:22
Medlem
SmilAs avatar
Citat:
Jag har inte påstått att ni ljuger, endast att kvinnor i allmänhet inte gillar en "kuk hårt i röven" lika mycket som du.

jag har inte påstått att Du påstår att vi ljuger... men Du känner väl inte alla kvinnor och de kvinnor som nu hänger här kanske gillar hårdporr mer än mjukporr och vi har aldrig påstått att alla tjejer gillar hårdporr?? Jag yttrade mig om vad jag gillar och för ingen annans talan..
Citera
2007-11-07, 01:27
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khapi
Trovärdigheten är snarare högre. Över internet avslöjar man sådant man inte vågar/har möjlighet att avslöja på fikarasten direkt.
Jojo, men på nätet skulle det ju lika gärna kunna va en kille med tjejnick, lite det jag menar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in