Flashback bygger pepparkakshus!
2007-11-07, 01:27
Medlem
Gumsan84s avatar
Ni pojkar e avis för kvinnor gillar porr inse de
Citera
2007-11-07, 14:45
Medlem
dictionarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gumsan84
Ni pojkar e avis för kvinnor gillar porr inse de

Va? Varför skulle männen här vara avundsjuka menar du? Jag förstår inte. Gumsan, om du verkligen är född 84 som ditt nick antyder så måste du vara ett exempel på hur den svenska skolan misslyckats kapitalt, då din förmåga att uttrycka dig skriftligt är på fjortisnivå trots att du borde vara/snart fylla 23 år. Eller driver du med oss?
Citera
2007-11-07, 16:54
Medlem
trapd00rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dictionary
Va? Varför skulle männen här vara avundsjuka menar du? Jag förstår inte. Gumsan, om du verkligen är född 84 som ditt nick antyder så måste du vara ett exempel på hur den svenska skolan misslyckats kapitalt, då din förmåga att uttrycka dig skriftligt är på fjortisnivå trots att du borde vara/snart fylla 23 år. Eller driver du med oss?

Hon (han) driver med oss.
Citera
2007-11-07, 16:55
Medlem
Gumsan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dictionary

De e klart jag drev med er. Varför ta åt sig vad jag skriver. Jag bara undrar varför alla killar på denna fråga tror att många tjejer kollar på mjukporr det kan de förklara för mig?
Citera
2007-11-07, 16:56
Medlem
Gumsan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trapd00r
Hon (han) driver med oss.
De e klart jag driver med er
Citera
2007-11-07, 17:02
Medlem
trapd00rs avatar
Citat:
De e klart jag drev med er. Varför ta åt sig vad jag skriver. Jag bara undrar varför alla killar på denna fråga tror att många tjejer kollar på mjukporr det kan de förklara för mig?

De kvinnor som vistas i denna tråden bör vi väl knappast ta som "standardkvinnan", vilket var vad som sades från första början.
Citera
2007-11-07, 17:37
Medlem
moderatswings avatar
Citat:

Beror delvis på hur man definierar mjukt men analsex (som det framställs inom porren) och cumshots är något som förmodligen inte faller snittkvinnan i smaken.
Citera
2007-11-07, 17:43
Medlem
uffepuffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Ytterligare en gång så måste jag påminna TS om att fundera över om kvinnorna i denna tråd kan anses som representativa för den kvinnliga porrtittande befolkningen som helhet.
Dels så är detta porravdelningen, vilket gör att de som hänger här kanske är lite mer intresserad än den genomsnittliga tittaren.

De kvinnor jag vet tittar på porr tittar på betydligt mjukare än vad som nämnts i denna tråd.

jävligt sant iofs...
Citera
2007-11-07, 18:10
Medlem
fulnicks avatar
Tror att det är mer komplext än vad man först kan tro. Jag tror att majoriteten av kvinnorna (tror att de) gillar mjuksex därför att de lärt sig att så ska det vara. Men min erfarenhet säger mig att när du väl ger dem alternativ så tenderar de att föredra hård sex. Jag har många exempel på det, egna erfarenheter alltså. Först vill de knappt se på porr, men de kan väl gå med på lite mjuksex typ. När man sedan avancerar i hårdhet lite så följer de med som en löpsk hynda. Det brukar oftast sluta med att de - som väl fått alternativen - nästan väljer hårdare porr än vad jag gör.
Citera
2007-11-07, 18:30
Medlem
Gumsan84s avatar
Både männen o kvinnan tycker om olika porr
Citera
2007-11-07, 18:39
Medlem
de är fullt med killar med tjejnick här på forumet, inget nytt
Citera
2007-11-07, 18:47
Medlem