Flashback bygger pepparkakshus!
2007-11-05, 15:06
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W_T_F
Då är väl jag en "vanlig tjej" då för jag gillar mjuksex. Gärna 2 tjejer + lite massage är inte helt fel! (kan börja rysa av att se själva massagen) Jag gillar verkligen inte att se en kuk pumpas in och ut ur en fitta, tänder mig inte alls..

BTW så är jag helt hetero och skulle inte kunna tänka mig att ha sex med en tjej i verkligheten!
Så mjuksextjejen existerar i verkligheten, intressant Vad är det för massage du menar eg föresten?
Citera
2007-11-05, 16:27
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uffepuffe
hmm... och jag som verkligen trodde på den här klyschan att tjejer gillade mjukare porr... typ "porrfilm för tjejer" där sexet mest är subtilt...

Självklart kan det vara så!

Det kan också vara så att om man diskuterar porr på internet så kanske man är lite mer porrintresserad än snittkvinnan vilket gör att man förmodligen har sett mer och lärt sig att gilla lite grövre porr.
Citera
2007-11-05, 22:56
Medlem
josef_stalins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Englakvinnan
Absolut inte nån mjukporr ialla fall. Måste finnas många närbilder, gärna hårdporr och gärna 2-3 killar och 1 tjej!
Killarna måste vara dominanta och analsex måste också vara med.......
ja, det var väl allt!

Du har PM!
Citera
2007-11-06, 15:03
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av josef_stalin
Du har PM!

HAHAHAHA
Dagens garv!
Citera
2007-11-06, 15:23
Medlem
jag o tjejen har nyligen börjat titta på porrfilm medans vi har sex,och det e alltid tjejen som vill välja..

och då väljer hon endast där ett par har hårt sex,inge mjuk sex inte,o det ska va analt eftersom hon villl att ja ska knulla henne i röven medans hon i filmen där hon blir tagen hårt i röven..

så d lär inte gå länge innan vi vill ha sex med ett annat par fore real hahahahah..
Citera
2007-11-06, 15:30
Medlem
any_84s avatar
Beror på..

Det beror ju helt vilket humör man är på..
Men jag gillar det hårt och gärna trekanter, analt, lesbiskt..
Men snälla snälla inga filmer när porrskådisarna försöker sig på konversationer. Det fungerar inte.
i en porrfilm så ska de knulla inte försöka sig på en skådespelarkarriär..
Citera
2007-11-06, 15:38
Medlem
AirMails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uffepuffe
och svara snälla inte saker som "all sorts porr" eller "samma som killar"

svara gärna vilken typ av porr eller eventuella sidor...

Tjejsvar här!

Våldsporr. Där tjejen ser ut att inte vilja. Tvång alltså. Gärna ngn som ser ut som en som blivit lurad (dvs mkt ung) att göra detta för en billig slant. Analt. Slap-happy deepthroat är bra..där der tjejerna initialt lugna o fina ut..sen går han såpass över gränsen att "det inte är roligt längre" (ser det ut som att tjejerna tänker). Gärna porr där idioter som ser ut som byfånar sätter på små smala tjejer och skrattar muhahaha. Förnedring..
Citera
2007-11-06, 15:39
Medlem
Gumsan84s avatar
Hårdporr, Analsex, Wetsex e juh inte dumt o titta på, Fisting gör skönt o kolla på, Gruppsex m.m.. ;P
Citera
2007-11-06, 16:01
Medlem
SmilAs avatar
hårdporr med mycket spanking det gillar jag.. tjejsex är oxå nice.. gärna hårda tag där med mmmmmm
Citera
2007-11-06, 16:18
Medlem
Gumsan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmilA
hårdporr med mycket spanking det gillar jag.. tjejsex är oxå nice.. gärna hårda tag där med mmmmmm

Ja visst e det härligt med mycket spankig i hårdporr hårda tag ska de vara!
Citera
2007-11-06, 16:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Så mjuksextjejen existerar i verkligheten, intressant Vad är det för massage du menar eg föresten?

Typ sånhär: http://www.redtube.com/2210

Vanlig massage bara. Eller som den här; http://www.redtube.com/1201

Eller varför inte den här: http://www.redtube.com/5412

Jag måste be mannen om massage
Citera
2007-11-06, 16:36
Medlem
SmilAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gumsan84
Ja visst e det härligt med mycket spankig i hårdporr hårda tag ska de vara!

Jaaa blir kåt bara jag tänker på det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in