Flashback bygger pepparkakshus!
2007-10-31, 13:18
Medlem
Dom gillar nog den där sortens porr där folk är nakna och idkar samlag med varandra.

Tror jag...
Citera
2007-10-31, 13:20
Medlem
Giggis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uffepuffe
hmm... och jag som verkligen trodde på den här klyschan att tjejer gillade mjukare porr... typ "porrfilm för tjejer" där sexet mest är subtilt...

jag har redan lärt mig något nytt. jag sa ju att det var informativt!
(nu kan jag börja runka)

Jag tror iofs att det beror lite på vilken typ av sex man gillar att utföra också. Jag gillar tex inte att bli bunden eller slagen och då går jag ju inte igång på sån porr. Kan däremot se en bunden tjej bli slickad eftersom jag älskar att bli slickad.
Citera
2007-10-31, 13:36
Medlem
Nakenchocks avatar
Så här skrev jag om den saken i ett brev till miller_zero. Carl-Ann von s hade också kunnat få en utläggning om detta via pm, men han tömmer ju aldrig sin brevlåda
  • Varken tänder eller o-tänder på lebb- eller bögporr. Ger mig inget men jag äcklas inte.
  • Gillar man-kvinna-porr. Inte gruppsex utan en kvinna och en man. Tycker om att se en man ge en kvinna oralsex lääääääääääääänge. Tyvärr är den typen av oralsex mest vanlig tjej-tjej av nån outgrundlig anledning. Dvs papperskorgen direkt.
  • Gillar när de hånglas och kysser varandra under samlaget. Myyycket sånt.
  • Gillar INTE när tjejen har såna där fejkstön eller säger fuck me-fuck me-ooooh fuck me hard- oooooh yes fuck me. Papperskorgen så klart.
  • Gillar däremot bondage. Tänder på att få mina bröst och bröstvårtor plågade (inte superextremt) så jag gillar att se sånt på film. Och jag tänder på att vara bunden.
Citera
2007-10-31, 14:44
Medlem
Beldarans avatar
När jag sitter själv och kollar i min ensamhet så är det tecknad hårdporr som gäller. Inte animerade filmer eller 3d (eller vad man nu kallar det). Inte heller hentai.

Tvång, våld och total utsatthet och utelämnande för damen gillar jag. Blir avtänd när damen ifråga kommer på att hon egentligen gillar vad hon blir utsatt för. Samma sak när något görs för damens skull (alltså att hon ska få ut något av vad som sker).

I fantasin och i den tecknade världen kan man gå så mycket längre än irl. Därför gillar jag tecknad porr. Paradoxalt nog vill jag inte se riktiga människor bli utsatta för eller utsätta någon för vad jag tänder på. Jag har dock mina egna fantasier och önskningar åt det hållet...

Nu var det ett bra tag sen, men kollar jag med maken så blir det dubbelmackor och analknull. Iofs är många såna filmer rätt förutsägbara så dom är rätt tråkiga, men fungerar. Jag personligen älskar analsex så porrfilmer måste innehålla det.
Citera
2007-10-31, 15:06
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomcat_Thai
Finns det någon annan typ av folk?
Jepp, folk man bara känner över nätet, deras trovärdioghet kan det ju vara si och så med.

Men varför skulle tjejer gillar mjukporr mer än killar? Tjejer är lika kåta och perversa som oss killar i de flesta fall.
Citera
2007-11-01, 19:00
Medlem
volvo 240s avatar
Whatever, tråden behöver fler kvinnor!
Citera
2007-11-01, 23:22
Medlem
Lollo_s avatar
Ok, en kvinna till här.

Till att börja med så kan man nog säga att de tjejer som sitter här på porravdelningen nog är lite mer porrskadade än många andra ute i samhället och därmet lite mer perversa.

Själv gillar jag det mesta och det varierar från dag till dag.
Amatörer är bäst, gärna av de kinky slaget. Stora kukar är fint att titta på, långt in i alla hål.
Kan gilla se lite bög eller iallafall bisex-porr också.
Bondage och SM går bort, däremot lite smisk och förnedring är nästan ett måste. Wet är helläckert likaså analsex och a2m. Och gruppsex såklart.
Citera
2007-11-02, 01:23
Medlem
Jag tittar också på det mesta. Rätt mycket är dock tråkigt och förutsägbart. Jag tror överlag att porrfilmstittandet inte skiljer sig så mycket mellan killar och tjejer, killar pratar nog bara mer om det.
Citera
2007-11-02, 12:46
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lollo_
Ok, en kvinna till här.

Till att börja med så kan man nog säga att de tjejer som sitter här på porravdelningen nog är lite mer porrskadade än många andra ute i samhället och därmet lite mer perversa.

Själv gillar jag det mesta och det varierar från dag till dag.
Amatörer är bäst, gärna av de kinky slaget. Stora kukar är fint att titta på, långt in i alla hål.
Kan gilla se lite bög eller iallafall bisex-porr också.
Bondage och SM går bort, däremot lite smisk och förnedring är nästan ett måste. Wet är helläckert likaså analsex och a2m. Och gruppsex såklart.
Någon har en mycekt trevlig filmsmak vill jag lova

Dina andra kinks var ju förstås trevliga de med men wet är "teh shit"
Citera
2007-11-04, 00:34
Medlem
dictionarys avatar
Jag växlar mellan bögporr och bdsm, typ insex och sex and submission. Bör innehålla analsex. Shemales är schysst också, som lite omväxling.

Gillar dessutom verkligen estetiken i Eon McKais filmer, har sett Art School Sluts och New Wave Hookers. Många scener är lite för vanilj för mig, men några är bra. Mest är den bara snygg att se på när jag lessnat på all fult gjord porr.
Citera
2007-11-04, 15:25
Medlem
uffepuffes avatar
ehhh... ni är fan perversa...

jag gillar bara vanliga flickor som leker med sig själva... eller varandra...
ibland lite wet... nån enstaka gång...

med gravida kvinnor, ojojoj... det går jag igång på ordentligt...
kan bli rätt kåt ute på stan om jag sitter mitt emot någon gravid kvinna på tuben eller så...

lite eggande också att gravida är kåtare... iomed att gpunkten pressas ner så kommer dom lättare med...
Citera
2007-11-04, 21:21
Bannlyst
Då är väl jag en "vanlig tjej" då för jag gillar mjuksex. Gärna 2 tjejer + lite massage är inte helt fel! (kan börja rysa av att se själva massagen) Jag gillar verkligen inte att se en kuk pumpas in och ut ur en fitta, tänder mig inte alls..

BTW så är jag helt hetero och skulle inte kunna tänka mig att ha sex med en tjej i verkligheten!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in