En gammal kompis till mig ljög alltid vad han än sa. Det roliga med mytomaner är ju att de ljuger om såna onödiga saker, som ingen bryr sig ett skit om, men ändå förstår man att de ljuger, men oftast för att imponera.
Iaf så har denna killen, som inte har körkort, blivit stoppad av polisen när han körde rattfull. Han förstod ju då att han skulle få göra alkoholtest, så han svalde snusen för att då skulle det inte ge utslag på mätaren.

Detta funkade enligt honom(bara med baksnus) så polisen tog honom bara för olovlig körning.
När vi var runt 15 år och körde moppe så hade han ju trimmat sin moppe så den gick mycket, mycket fortare än alla andras, men tydligen bara när han körde själv. Minns även att varje gång han kom för sent till skolan så va det för han hade vart i en vild polisjakt.
Han kan även halsa en öl ur en 33cl glasflaska på under 3 sek.
Har mycket fler på lager då allt han sa var lögn, men kommer inte på nåt just nu. Fyller på allt eftersom.
Pratade däremot med en annan kille, häromdan som jag inte känner så väl, och jag märkte att han var en myto. Vi kallar honom Leif.
Vi var några stycken som pratade om brottslighet i Spanien, då Leif har bott i Spanien under några år(det är sant iaf). En annan kille frågar om det är högre brottslighet i Spanien än Sverige och Leif svara ja. Samma kille frågar om Leif har blivit rånad nån gång. Leif funderar en sekund och svarar sen:
-Ööhm ja.....med kniv. Och sen berättar han hur det gick till.
Efter nån minut när Leif funderat ut nåt coolt så berättar han att han blev rånad för att han sålt gräs på rånarens område. Men nu så ändrades historien och han blev hotad och inte rånad.
Efter ytteligare nån minut, när alla pratar om nåt annat, så tillägger Leif att han några dagar senare hade träffat en snubbe som han blev polare med och det visade sig att det var rånaren/hotaren. Leif förlät honom och dom förblev polare.
Man måste älska mytomaner