Citat:
Ursprungligen postat av
rantaplan
Jag har rent ut talat blivit trött på religionsförumet i det tillstånd det befinner sig i nuläget.
...
Eminenta profiler som Bogomil funderar lämna Fb är ju en varningssignal plus att användarna har minskat med 37%
Jag HAR faktisk övervägd att lämna debatt-deltagandet på FBs religionsforum (och möjligen hela FB ett tag) p.g.a. hur en ny typ av moderering av detta subforum delvis har manifesterat sig här dom senaste 1-2 åren, vilket jag ser som ett starkt hinder för en förbättring av religions-debatten.
Citat:
Vill recognosa om det finns andra forum...
Skulle Bogomil vara vänlig och tipsa om några sådana.??
Jag är tills vidare överlag positiv till FBs grundläggande principer (med vissa förbehåll), så jag har för tillfället inget intresse av eller kunskap om alternativ.
Citat:
Vi vill ju utveckla Internet och om vissa stagnerar i orimliga lagar och paragragrytteri får dom väl hamna i Internets himmelen/helskotta!
Vi andra går vidare med andra plattformar som passar oss.
Hyllar fortfarande flashback, kom på nåt gör att ni inte stagnerar....
Helt överens ... enligt föjande underlag:
Gummi-paragrafen 0.03. (trams och off-topic) KAN i moderering av FB leda till den enskilda moderators godtycklighet.
Vilket i sista hand är en fråga för admin ... och inget jag vill diskutera specifikt och/eller i detaljer på religionsforumet.