2015-09-15, 12:55
Medlem
Nu har skkf publicerat vilka som torskade på förra årets dopingtester på SM. Bikini Fitness tjejen Jennie Persson och Body Fitness tjejen Emelie Lundberg tillhör visst de som åkte dit. Tråkigt att en gren som Bikini drabbats av fuskare. Borde väl inte behövas för att nå den typen av fysik eller?
Citera
2015-09-20, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dolarhyde
Nu har skkf publicerat vilka som torskade på förra årets dopingtester på SM. Bikini Fitness tjejen Jennie Persson och Body Fitness tjejen Emelie Lundberg tillhör visst de som åkte dit. Tråkigt att en gren som Bikini drabbats av fuskare. Borde väl inte behövas för att nå den typen av fysik eller?

Ojojoj! Har sett båda i verkligheten och det var verkligen inte någon överraskning.
Och jo, det brukas rätt frekvent inom bikini fitness.
Citera
2015-09-20, 19:58
Medlem
Man får inte reda på vad dom tagit va?
Citera
2015-09-21, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dolarhyde

team better bodies ligger i. både helen ahlson och emelie lundberg på atlet listan. känns lite så där för ett märke som ska låtsas vara seriöst.
Citera
2015-09-21, 00:05
Medlem
hur går det för alla tjejer i "session branschen" då? Andelen atleter som ""brottas" med män för pengar" verkar vara högre än i andra sporter
Citera
2015-09-23, 07:05
Citat:
Ursprungligen postat av Yolohater
hur går det för alla tjejer i "session branschen" då? Andelen atleter som ""brottas" med män för pengar" verkar vara högre än i andra sporter

Någon kvinnlig svensk atlet inom byggning eller fitness som vi vet gör detta?
Citera
2015-09-23, 14:24
Medlem
Citat:
team better bodies ligger i. både helen ahlson och emelie lundberg på atlet listan. känns lite så där för ett märke som ska låtsas vara seriöst.

Helene Ahlson står ju inte ens med på listan?
Hon ska dessutom tävla i SM, så du verkar inte veta vad du snackar om.
Citera
2015-09-24, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rocca77
Helene Ahlson står ju inte ens med på listan?
Hon ska dessutom tävla i SM, så du verkar inte veta vad du snackar om.

det som ligger på skkf är årets lista. om du kan läsa och går tillbax i tråden så framkommer tydligt att hon var avstängd förra året
Citera
2015-09-24, 15:56
Medlem
Citat:
det som ligger på skkf är årets lista. om du kan läsa och går tillbax i tråden så framkommer tydligt att hon var avstängd förra året

Visa mig listan?
Om du nu vet så säkert så ta fram bevisen?
För den listan jag hittar går tillbaka till 2011 och hon är inte med där.

http://www.skkf.org/a.286/regler/bes...gsarenden.aspx
Citera
2015-09-25, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rocca77
Visa mig listan?
Om du nu vet så säkert så ta fram bevisen?
För den listan jag hittar går tillbaka till 2011 och hon är inte med där.

http://www.skkf.org/a.286/regler/bes...gsarenden.aspx

jag anade att det var lite svårt för dig. listan är på dom som är avstängda. den går inte tillbaka till 2011 den visar vilka som är!!! avstängda. hon var avstängd förra året hon är inte längre. jag har inte sparat förra årets lista - ring skkf så har dom den nog.
Citera
2015-09-25, 13:31
Medlem
Jag kan bekräfta att Helene Ahlson har varit avstängd och hon har inte slutat med doping.
Citera
2015-09-25, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
Jag kan bekräfta att Helene Ahlson har varit avstängd och hon har inte slutat med doping.

Hur kan du bekräfta det?
Du och den andra muppen skriver att hon har varit avstängd, men jag hittar fan inte det nånstans.
Har letat överallt, men det finns ingenstans att bekräfta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in