Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-22, 09:43
  #685
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Vem var han otrogen med?

Hur är det relevant?
Citera
2015-01-22, 09:53
  #686
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rocca77
Hur är det relevant?

Kändisskvaller.
Citera
2015-01-23, 13:08
  #687
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Kändisskvaller.

Helene är "kändis" inte personen hennes ex var otrogen med och sedan lämnade Helene för. Tog dock slut relativt fort tror jag..
Citera
2015-02-05, 04:12
  #688
Medlem
Jag måste säga hatten av till : Malene Larsen.

DEt var år och dar jag sett någon tjej juicat s hårt som henne här i lilla Stockholmo.

Det var som att hela gänget med disco-killar på gymmet blev nervösa, stumma och började flacka med blicken när hon klev in på gymmet.

Och rösten.....u got to love it....Det var länge sedan man hört en så klockrent metallisk anabola steroid röst på ett SATS gym.

What a trooper. Den röstförändringen är irreversibel på grund av hormonförändringen anabola steroiderna ger upphov till i stämbanden.
Citera
2015-02-14, 08:23
  #689
Medlem
Josefin Krondahl!!! Hon skulle inte klara ett dopingprov idag! Wow hon har juisat!
Citera
2015-02-23, 07:43
  #690
Medlem
Woop woop - physiquebylinnea ser ut att köra en juice-cykel just nu.

Undra hur SATS resonerar om kvinnliga dopingmisstänkta - testar dom misstänkta på ren misstanke?
Citera
2015-02-26, 15:58
  #691
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angel-1
Jag måste säga hatten av till : Malene Larsen.

DEt var år och dar jag sett någon tjej juicat s hårt som henne här i lilla Stockholmo.

Det var som att hela gänget med disco-killar på gymmet blev nervösa, stumma och började flacka med blicken när hon klev in på gymmet.

Och rösten.....u got to love it....Det var länge sedan man hört en så klockrent metallisk anabola steroid röst på ett SATS gym.

What a trooper. Den röstförändringen är irreversibel på grund av hormonförändringen anabola steroiderna ger upphov till i stämbanden.

Hon måste ha kört rätt rejält. Såg henne för ett tag sedan och hon har blivit rejält stor på riktigt. Stod och körde högrep i hantelrodd med en 55kg hantel.
Citera
2015-02-26, 18:24
  #692
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Largerthanahouse
Hon måste ha kört rätt rejält. Såg henne för ett tag sedan och hon har blivit rejält stor på riktigt. Stod och körde högrep i hantelrodd med en 55kg hantel.

Det är höga vikter. Inte ens Helene Ahlson som tränat bra mycket längre är uppe i de vikterna när hon ror.

Linneas triceps har också växt en hel del.
Citera
2015-02-27, 12:58
  #693
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Det är höga vikter. Inte ens Helene Ahlson som tränat bra mycket längre är uppe i de vikterna när hon ror.

Linneas triceps har också växt en hel del.

Ganska stabilt att väga 91 kg som brud och inte vara fet. Hon har sagt att hon ska bygga ett år till så hon lär väl inte vara liten om ett år så som hon trycker direkt.

Vem Linnea?
Citera
2015-03-08, 20:12
  #694
Medlem
Linnea är nån som kallar sig physique by linnea. tror hon är med i oldboys-gymsvängen...

Måste säga att Malene Larsen är imponerande, har ni hört rösten? Hon har fått en helt sjuk anabola-steroid röst - rätt coolt faktiskt.
Citera
2015-03-08, 23:22
  #695
Medlem
danmacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angel-1
Emma Melin uppdaterar ju sin instagram och facebook me #badass och #woman with muscle och det är iofs sant fast man kunde ju även tillägga #dopingavstängd och #fuskare om man skulle vara helt ärlig lol

Förstår inte - får man träna på SATS om man är dopningsavstängd?
Citera
2015-03-08, 23:36
  #696
Medlem
Gunnilas-bulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Amanda Bredén avslöjade nyligen att hon är gravid. En annan fitness/byggartjej (vet vet inte hon är av det?) som är gravid är Heidi Vuorela. Men det är känt sedan tidigare.

Ok, nu vet jag inte riktigt vem denna människa är eller om hon kurat men kan en kvinna bli gravid om hon går eller har gått på piller?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback