Citat:
Ursprungligen postat av Obtusofoben
olenborg tog själv anabola förnågra år sen. sedan har han även fixat doping till andra byggar typer på gymmen i stan!! lite skummt då han är läkare och fan inte ska syssla med sånt här. har flera bekanta som köpt doping å sterioder av han. visste itne att han var läkare först eller om han skulle bli det länngre fram. tänk om hans sjuk hus får veta att han säljer doping och ännu värre skulle det vara om han stal från jobbet!! han kan tappa jobbet på grund av detta..

Ett samtal till Socialstyrelsen är på sin plats, frågan är vem som tar på sig uppgiften att ringa
Om herr Olenborg har en liberal syn på doping lär han vara liberal på en hel del andra punkter också.
Vi har kommit en bit på vägen, han har tidigare sysslat med polering av stångar, vi snackar inte putsdukar här utan med sina egna skinkor, dopingmissbruk, fram med allt nu mina kära vänner.
Gissar att herr Olenborg gärna drar en lina eller två av det colombianska hockeypulvret när det vankas party och man ska ut och göra stan osäker

? Detta är som sagt rena spekulationer från min sida, någon som kan bekräfta min misstanke tro?
En bild på herr Olenborg är på sin plats också, vill ni inte lägga upp bilden själva kan ni skicka PM så ordnar vi detta!
Sist men inte minst, frågan är vad herr Olenborg kommer att ha för titel i telefonkatalogen i framtiden, kommer det stå läkare eller allt i allo?