2009-02-23, 02:25
Medlem
olenborg tog själv anabola förnågra år sen. sedan har han även fixat doping till andra byggar typer på gymmen i stan!! lite skummt då han är läkare och fan inte ska syssla med sånt här. har flera bekanta som köpt doping å sterioder av han. visste itne att han var läkare först eller om han skulle bli det länngre fram. tänk om hans sjuk hus får veta att han säljer doping och ännu värre skulle det vara om han stal från jobbet!! han kan tappa jobbet på grund av detta..
Citera
2009-02-23, 11:28
Medlem
dentJrs avatar
typiskt så hittar man inget gottigt på nämnda sidor , va det några härliga bilder fruktiz?,,
Citera
2009-02-23, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Rykten säger att herr Olenborg kurade rätt friskt runt 2006
Som blivande läkare lär han inte haft några problem med att sticka sig själv i skinkan. Är detta något som fortfarande pågår tro?

då skulle det inte funka speciellt bra. Alla svarar ifs olika på dopning, han har säkert kunskap men ingen ram som kan utveckla ett schysst chassi.
Citera
2009-02-23, 11:55
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sexyboy87
då skulle det inte funka speciellt bra. Alla svarar ifs olika på dopning, han har säkert kunskap men ingen ram som kan utveckla ett schysst chassi.

Utveckla tack, blir inte det minsta klok av ditt inlägg..
Citera
2009-02-23, 12:13
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obtusofoben
olenborg tog själv anabola förnågra år sen. sedan har han även fixat doping till andra byggar typer på gymmen i stan!! lite skummt då han är läkare och fan inte ska syssla med sånt här. har flera bekanta som köpt doping å sterioder av han. visste itne att han var läkare först eller om han skulle bli det länngre fram. tänk om hans sjuk hus får veta att han säljer doping och ännu värre skulle det vara om han stal från jobbet!! han kan tappa jobbet på grund av detta..

Ett samtal till Socialstyrelsen är på sin plats, frågan är vem som tar på sig uppgiften att ringa

Om herr Olenborg har en liberal syn på doping lär han vara liberal på en hel del andra punkter också.

Vi har kommit en bit på vägen, han har tidigare sysslat med polering av stångar, vi snackar inte putsdukar här utan med sina egna skinkor, dopingmissbruk, fram med allt nu mina kära vänner.

Gissar att herr Olenborg gärna drar en lina eller två av det colombianska hockeypulvret när det vankas party och man ska ut och göra stan osäker ? Detta är som sagt rena spekulationer från min sida, någon som kan bekräfta min misstanke tro?

En bild på herr Olenborg är på sin plats också, vill ni inte lägga upp bilden själva kan ni skicka PM så ordnar vi detta!

Sist men inte minst, frågan är vad herr Olenborg kommer att ha för titel i telefonkatalogen i framtiden, kommer det stå läkare eller allt i allo?
Citera
2009-02-23, 12:34
Medlem
Citat:
Utveckla tack, blir inte det minsta klok av ditt inlägg..

Okej. Jo det handlar om genetiska förutsättningar och hur man svarar på doping.
Citera
2009-02-23, 14:12
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
herr Olenborg

Karln har en egen hemsida:

http://www.fredrikolenborg.se/

Under delen kontakta kan man läsa detta:

Citat:
Behöver du hjälp med nästa formtoppning? Ta kontakt med mig så ska jag ge förslag på hur jag kan hjälpa just dig.

Med Vänliga Hälsningar
Fredrik Olenborg

Så behöver ni hjälp inför beach 2009 tveka inte att ta kontakt med Dr Olenborg. Han kan hjälpa dig med allt ifrån intramuskulära injektioner till oral stimulans samt intravenös njutning som tar för dig bortom all vett och sans, där all smärta blir till glädje.

Att kan Dr Olenborg kan hantera en pump och nål likt en renässansförste kunde hantera sin värja är något som flertalet byggare av idag kan gå i god för.

Slutligen kan vi konstatera att Dr Olenborg för en anabol krigsföring mot en katabol försvarsmakt.

Senast redigerad av Leif.Jennekvist 2009-02-23 kl. 14:44.
Citera
2009-02-23, 15:57
Medlem
Citat:

Och under "Senaste nytt" dök en rad "profiler" från tråden upp, bland annat Inte-rene.

Om detta är samma "läkare" från göteborg som jag har hört talas om, så är han uppskattad för att han kan "medicinera bort biverkningarna" från prepp

Denna tråd når nya höjdpunkter hela tiden.
Citera
2009-02-23, 18:58
Medlem
Citat:

Snygg hemsida och en jävligt duktig, företagsam och kunnig kille, uppenbart att just det sticker i ögonen på många här.
Citera
2009-02-23, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Judge Dredd
Snygg hemsida och en jävligt duktig, företagsam och kunnig kille, uppenbart att just det sticker i ögonen på många här.

Att han är kunnig och företagsam är väl sant. Men jag tror att de som kritiserar honom syftar till steroiderna som alltid ligger i bakrunden i all BB och Fitness. Det vet väl du om någon.....

Sen är det stor skillnad på driftighet och intelligens. Det finns många amitiösa idioter i vår närhet. Vissa säljer ut sig själva och sina familjer via veckoblaskor för några tusingar... Är det vad som kallas driftig?

Mvh SB87
Senast redigerad av sexyboy87 2009-02-23 kl. 20:30.
Citera
2009-02-23, 20:44
Medlem
Citat:
Att han är kunnig och företagsam är väl sant. Men jag tror att de som kritiserar honom syftar till steroiderna som alltid ligger i bakrunden i all BB och Fitness. Det vet väl du om någon.....

Sen är det stor skillnad på driftighet och intelligens. Det finns många amitiösa idioter i vår närhet. Vissa säljer ut sig själva och sina familjer via veckoblaskor för några tusingar... Är det vad som kallas driftig?

Mvh SB87

Nog förstår jag att det syftas på steroider men hallå är det någon av er som sett Herr Olenborg sätta en i sin egen eller någon annan gluteus?? Vad skulle jag veta gällande steroider? Nu hänger jag inte riktigt med här? Sälja ut sina familjer? Har du alla hästar inne eller?
Citera
2009-02-23, 20:45
Medlem
Citat:

Mvh SB87

Nog förstår jag att det syftas på steroider men hallå är det någon av er som sett Olenborg sätta en i sin egen eller någon annans gluteus? Vad skulle jag veta gällande steroider? Nu hänger jag inte riktigt med här? Sälja ut sina familjer? Har du alla hästar inne eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in