2009-01-12, 15:50
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En fruktpizza
...eller så skapar "någon" ett annat mera anonymt konto för att kunna delge oss allt som kan tänkas vara intressant..? Hmm... Det tål att tänkas på, eller hur..?!

Jag vet att deras relation är såväl sund som helt utan några avvikande eller besvärande inslag. Fredrik Olenborg arbetar som läkare och han har hjälpt Sofie Sundberg med allt det där praktiska, när det gäller att komma i form inför tävlingar, uppvisningar och fotograferingar. Jag har själv haft en del att göra med herr Olenborg, och han är verkligen en reko kille utan några konstigheter i bagaget.

Hade Fredrik försett Sofie med dopingpreparat så skulle Olenborg riskera såväl anställning som sin trovärdighet som läkare, så jag har väldigt svårt att tro att det finns ett uns av sanning i det insinuanta uttalandet.

Vidare så verkar det faktiskt som om Sofie är helt ren, tro det eller ej! Jag har hört att SATS, där Sofie för övrigt arbetar som gruppinstruktör, har oanmälda dopingkontroller titt och tätt. Tydligen så var Sofie i ett såpass gott skick att det från anonymt (avis kollega) håll efterfrågades ett kontrolltest kort efter det första testet, som visade sig vara negativt. Detta för att överraska henne och på så vis kunna ertappa henne med illegala substanser i kroppen.

Hur gick då det andra testet? Hon klarade även detta alldeles galant. Hon är alltså helt ren, och den anonyma, svekfulla och mycket missunsamma kollegan på SATS fick sitta där med skägget i brevlådan...

PS. Jag verkligen hatar allt vad droger och doping heter, men här verkar det som om dopingmisstankarna rörande Sofie Sundberg faktiskt helt får komma på skam.

.

Reko är väl att ta i, han har en hel del smuts i bagaget, visste du att herr Olenborg förr i tiden extra knäckte med att kasta kläderna, strippa i klarspråk.
Vem vet, han kanske har fört vidare sina kunskaper i stripptease till Sofie och hur hon bäst hanterar stången
Citera
2009-01-12, 15:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Reko är väl att ta i, han har en hel del smuts i bagaget, visste du att herr Olenborg förr i tiden extra knäckte med att kasta kläderna, strippa i klarspråk.
Vem vet, han kanske har fört vidare sina kunskaper i stripptease till Sofie och hur hon bäst hanterar stången

Och vad för smuts menar du att han har i bagaget?
Citera
2009-01-12, 15:59
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratatosk66
Och vad för smuts menar du att han har i bagaget?

Bara det att karln sysslat med stripptease säger sig självt.
För övrigt så tycker jag att vi håller oss till topic, det vill säga vi fortsätter diskussionen om svenska kvinnliga fitnessprofiler
Citera
2009-01-12, 16:01
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Hur fan kan FB ha missat Susanne Stormlings blogg. Hon förtjänar ju en egen tråd.
Jag kanske är sjuk, men jag känner en tung erotisk dragning till henne efter att ha tagit del av hennes sanningsblogg.
Vilken kvinna...

Damen är en tvätt äkta psykopat, vi ska tids nog få fram allt om denna galning..
Citera
2009-01-12, 16:05
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Man blir mörkrädd när man läser Stormlings blogg:

Citat:
Jag är INTE INTRESSERAD av Mr yngre längre!!!! Han är en hora och sätter på horor. Enligt alkoholist horan är de knullkompisar Ha Ha Ha Ha Ha URK!!! Han S.K. vänner som han umgås med på sin fritid är de som har förtalat mig som värst!!!! ÄR INTE INTRESSERAD LÄNGRE!!! Har släppt honom han är en falsk hora!! JAG skulle INTE ta honom med en tång om han så vore sitta mannen på jorden!!!! Han sätter på EN TILL hora!!!

Han knulla en groupie en gång som satt vid hans köksbord och han stod och spana in mig när jag gick förbi!!!!!! Jag såg!!!! Om groupien hade han sagt att "hon är naiv, omogen och lever i fantasivärld" Hans ord!!!! Om mig hade han sagt "han hade inte kommit över mig, det är mig han tänker på" och "Han har inte gjort något fel" Fattade han inte, han satt på en groupie!!! En man hade tagit kontakt med mig inte satt på en groupie som dessutom inte hade alla hästar hemma (hur kunde han inte märka det??) och är mutoman!!!

Och nu en till och Om jag tar det här en gång till! Alkoholist horan påstår att de är ett "par". Hon knullar runt med olika killars samtidigt! De har varit i Göteborg, när de var ute på kvällen då tog hon killars telefon nummer! Hon har knullat med en kille som inte var singel!!! Hon är alkoholist, falsk och tjock!!! HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA!! Han skryter med att han kan välja och vraka bland tjejer, jaa bland groupies, slampor/horor. INTE bland tjejer i min liga!!! Lycka till om han ska hitta en vettig tjej!!! Är han korkad, alltså på riktigt???? Tanke på vilken typ av tjejer han sätter på måste han vara korkad!!! Så skryter han om att han kan välja bland horor????? Billig kvantitet!!!

SJÄLV är jag en lady med krav och har levt i selibat länge (pinsamt länge) men jag väntar tills jag hittar THE MAN!!!! Jag respekterar mig själv!!!! Det är bara de som fattas nu en man, en riktig man!!! Kvalitet på alla plan.

Julen är viktig för mig inte f-n åker jag då med sk "vänner" falska, ytliga sådana och en hora!!! Riktiga vänner kan man vara ärlig mot annars är de inget att ha, är inga riktiga vänner!!!

Citera
2009-01-12, 16:16
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Man blir mörkrädd när man läser Stormlings blogg:

Haha. Jag älskar hennes överljudsskrivande. Så befriande att ta del av tankar från någon som är sjukare än en själv.
Henne skulle jag vilja ta med på söndagsmiddag hemma hos mina föräldrar. Skulle hända lite runt bordet då.
Jag är kär...
Citera
2009-01-12, 18:03
Medlem
ticas_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Haha. Jag älskar hennes överljudsskrivande. Så befriande att ta del av tankar från någon som är sjukare än en själv.
Henne skulle jag vilja ta med på söndagsmiddag hemma hos mina föräldrar. Skulle hända lite runt bordet då.
Jag är kär...

Ingen som sitter inne på lite sköna bilder på denna donna?
Citera
2009-01-12, 22:02
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ticas_1
Ingen som sitter inne på lite sköna bilder på denna donna?

Finns en länk i tråden om du letar, annars finns google.
Citera
2009-01-12, 22:13
Medlem
ticas_1s avatar
Citat:
Finns en länk i tråden om du letar, annars finns google.

Det var sannerligen en oslippad diamant!
Citera
2009-01-13, 02:00
Medlem
Whitmores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Möjligt Beckroth-alias? Tycker tonfallet är detsamma, dvs egocentrisk knäppgök.

Hur som helst, Fula Gubbens erfarenhet av svenska fittnessprofiler:

Linda Fodor -- luktar fitta

Vanessa Frykman -- luktar torsk-rens

Sofie Sundberg -- luktar disktrasa mellan benen

Maria Andersson -- obestämd stank, kanske blöt tax?

Anna Larsson -- the smell of Mephedrone in your face

Irene Andersen -- luktar som Hoa Hoa Dahlgrens susp

- F.G

Det här måste jag säga var tämligen lågt.
Riktigt fånigt rent av.
Jag förväntade mig mer av Fula Gubben som skapat så fina trådar och bidragit med en hel del underhållning tidigare.
Bit ihop, kom igen!
Jag håller på dig!
Citera
2009-01-13, 04:43
Medlem
En fruktpizzas avatar
.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. ..

Citat:
Ursprungligen postat av Storfredda
Vad det gäller Herr olenborg så är han en trevlig herre, det kan jag hålla med om. Huruvida Sofie S har dopat sig eller ej, så har jag ingen aning om detta, men visst finns det tävlande som är helt rena.
Sedan är det ju en definitionsfråga vad man menar med helt ren, och man skall nog ha klart för sig att ett dopningsprov som beställs av ett företag som SATS troligen inte är samma test som beställs av IFBB/EBBF/SKK

Har luskat lite, och SATS egna drogtest utförs av företaget EDTS - European Drug Testing Services AB ( http://www.drogtest.com/tjanster/drogtester.html ) - och omfattar följande parametrar:
  • Utandningsprov för alkohol
  • Drogpanel ett ; centralstimulantia, THC, hallucinogener, samt opiater (i huvudsak).
  • Anabola steroider; nandrolon, bolasteron, oxandrolon, methandienon, stanzonol, metenolon, mesterolon, boldenon, drostanolon, clostebol, fluoxymesterom, testesteron och epitesteron.

Citat:
Ursprungligen postat av Leif. Jennekvist
Vem vet, han kanske har fört vidare sina kunskaper i stripptease till Sofie och hur hon bäst hanterar stången.

Nja, jag vet inte om det ensamt är att ha smuts i bagaget bara för att man (han) har polerat stången mot betalning. Du menar kanske att det finns mer - smuts - att säga om honom? Som trådens skapare så får du "dispens" att berätta mera om Olenborgs påstådda "smuts"! Dessutom så är detta dels högst relevant information, men också mycket viktigt för att få alla pusselbitarna på plats, så kom igen nu!!!

För övrigt så tror jag att Sofie kan hantera "stången" tillräckligt bra utan Medikament-Freddes inblandning...

.
Citera
2009-01-13, 08:46
Medlem
Hmmm....

Sitter här och funderar på varför det är en sådan hetsjakt på personer i tråden...hmmm. Skvaller är kul, men det bör ju ligga någon form av substans bakom det hela. Själv känner jag både Olenborg och Sundberg sedan flera år tillbaks. Visst har karln varit dansare för en sisådär tio år sen, men alla har väl någon gång syndat i sin ungdom hehehehe Sofie är en vanlig, enkel tjej utan några som helst konstigheter för sig. Det som dock skiljer henne från mängden är att hon intelligensmässigt skulle tugga i sig samtliga på det här forumet till frukost .

Så fram för mer skvaller, men se till att det finns någon sanning & intresse i det hela!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in