Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Ett race är det enda rätta sättet att inta amfetamin. Det blir som bäst under andra-tredje dygnet, men sedan är det faktiskt dags att gå och lägga sig, innan man ser snutar springa på hustaken och insekter under huden.
Är med dig 100% här.
Har testat otaliga gånger både frivilligt (i början, innan jag förstod hur bäng man blir)
och ofrivilligt (man är ju inte alltid där man hade önskat efter tre dagar & måste ju i det läget ofc ta mer för att orka hem)
att rejsa i nån vecka eller två (jag vet, på riktigt, - inte - vad mitt "vakenrekord" är).
Absolut bäst mår i alla fall jag på tredje dagen.
Då har all den där "nypåtändheten" försvunnit & eventuella navelskådningar har klingat av,
men man är inte ännu riktigt så bäng som > 4 dagar utan sömn åstadkommer.
Förr bodde jag ihop med en tjackig brud & vi pundade gärna loss "sålängesommöjligt".
- Inte bra! Man (båda, alla) blev idioter på fjärde dagen & man kan då göra varandra illa,
t.ex. genom att projicera sina egna ev. nojor & allehanda dåligtmående på varandra.
Vi kom till ett gemensamt beslut att alltid tända av (om möjligt) efter 4 dagar vaket - max.
På fjärde dagen är allt som det ska däremot. Världen gungar & alla är vackra & glada,
det är väl en trevlig bild att ta med sig in i drömlandet mha ett par lila xanor, väl?