Citat:
Ursprungligen postat av curdman
Tror inte det är knarket i sig som gör en knäpp när man är vaken väldigt länge.
Hjärnan funkar inte bra om man är vaken flera dygn i sträck oavsett anledning. Man ser allt möjligt och får för sig saker.
Så länge tjacket är i kroppen så tänker man egentligen rätt klart men när det börjar gå ur och man varit vaken länge, det är då konstiga saker kan hända.
Helt klart. Även en dos av mat kan hålla en del av vansinnet borta.
Däremot hjälper varken benzo, mer tjack, röka eller mat när man börjar komma in på 4-6 dagen.
Träd och buskar formar sej som personer och alla möjliga ljud och omöjliga ljud blir en röst som viskar något i rummet bredvid eller vad fan som helst, det rösterna säger är oftast inte något positivt.
Jag brukar försöka stanna vid max 3 dagar då jag annars spårar ur totalt och kan bli vaken i 4-5 dagar till samt börja blanda in benzo och det gör mej knappast mindre sjuk.
Råkade vara vaken 4 dagar en gång och skulle då till ams på nån intervju så jag försökte sova och i relativ brist på benzo slängde jag i mej hälften av va jag hade, 1mg xanor och 400mg tradd. Tänkte dock inte på att tradd piggar upp mej vid tillfället så jag förblev vaken.
Slängde i mej resten (för att inte vara så hyper) innan mötet samt tog en lina och satte på solbrillor.
Men det var inget möte utan en praktik-anställningsintervju fick jag höra ute på vischan långt åt helvete.
Jag har aldrig gett så osammanhängande/otydliga svar vid ett och samma tillfälle i hela mitt liv.
Stod även och kedjerökte + kedjesnusade samtidigt som svetten porlade.
Dessutom försökte jag köpa gubbens kanoter av någon anledning. För en femhundring