• 1
  • 2
2007-10-28, 13:20
Medlem
the head honchos avatar
Hejsan, jag r i NYC mellan den 4/1-11/1 detta r och hade tnkt se p ett par NHL matcher nr jag r dr. Jag har redan lyckats f tag p biljetter till Sabers
@ Devils den 8/1 via ticketmaster.com.

Den 10/1 mter Rangers Flyers i MSG och jag skulle grna se ven denna match. Men, problemet r bara att den verkar vara slutsld p ticketmaster men p Rangers "team exchange" s verkar det finnas en del biljetter som man kan kpa. (http://teamexchange.ticketmaster.com...eam=rangersnhl) Problemet hr dock r att det verkar som att man mste bo i US fr att f kpa hrifrn.

Antar att det r ngra hr som varit och sett Rangers tidigare och hur gjorde ni d fr att f biljetter? Visst man kan kanske kpa biljetter utanfr arena, men det lr ju bli ganska dyrt samt att man inte direkt r sker p ifall de r kta s undviker helst det.. Tack p frhand!
Citera
2007-10-28, 13:34
Medlem
Mste bara dryga mig lite, men r du verkligen dr 4-11 Januari i r, 2007, och inte nsta r?
Citera
2007-10-28, 13:58
Medlem
the head honchos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robinho
Mste bara dryga mig lite, men r du verkligen dr 4-11 Januari i r, 2007, och inte nsta r?
Mm det stmmer..
Citera
2007-11-01, 11:50
Medlem
Det gr att kpa p plats ocks.
Om inte annat s kan man handla p gatan utanfr. Har man is i magen s blir det billigt.
Citera
2007-11-07, 13:35
Medlem
Infr varje NHL match s finns det 1000 lsa platser att kpa, Kanske inte alltid dom bsta platserna givetvis men det finns i alla fall. Men i NY r ju inte hockey intresset s dr jtte stort s du kan ju rkna med att det finns ledigt
Citera
2007-11-07, 17:34
Medlem
Trffade en snubbe idag som hade varit ver. Dom var ngra stycken s dom fick inte biljetter sidan om varandra men alla fick tag i biljetter utan strre problem.

Som ocks sgs, hockey r litet i NY.
Citera
2007-11-09, 10:18
Medlem
Jag var p seriepremiren i brjan av oktober. D kpte vi biljetter i biljettkassan p MSG dagen innan. Frsljaren sa att platserna inte var jttebra, men de var inge strre fel p dem. Jag menar, har man suttit lngst upp i Globen har man upplevt vad dliga platser innebr. Biljetterna r ganska dyra, men eftersom dollarn r s svag blir det inte s farligt i slutndan. En skitkul upplevelse!
Citera
2007-11-09, 12:22
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirk666
Infr varje NHL match s finns det 1000 lsa platser att kpa, Kanske inte alltid dom bsta platserna givetvis men det finns i alla fall. Men i NY r ju inte hockey intresset s dr jtte stort s du kan ju rkna med att det finns ledigt
Det r alltid fullsatt i New York.
Citera
2007-11-22, 02:51
Medlem
Rezifes avatar
Sg en match mellan Rags - Panthers 1996 (shit vad tiden gr)
Jag gjorde som en annan i trden; gick till MSG stllde mig i kn.
Efter 15min hade jag ftt mina biljetter (snett bakom ml, lagom lngt avstnd att jag kunde ge Vanbiesbrouck fingret under reklampauserna)
Citera
2007-11-22, 03:04
Medlem
the head honchos avatar
Ok, lter lovande fr vl hra mig fr p plats sen. Knner dock en kille som blev blst, prjsa $150 styck fr 2 pltar som sen visade sig vara frfalskade.
Citera
2007-11-22, 08:49
Medlem
Kitzbhels avatar
MSG ticket exchange r det verlgset bsta, skraste och billigaste sttet att f tag p pltar.

Gr till s att ni betalar online och sen fr ni ett e-mail som ni skriver ut, dr det r en streckkod p som scannas nr man gr genom portarna till the worlds most famous arena...

http://teamexchange.ticketmaster.com...eam=rangersnhl
Citera
2007-11-27, 00:48
Medlem
the head honchos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kitzbühel
MSG ticket exchange r det verlgset bsta, skraste och billigaste sttet att f tag p pltar.

Gr till s att ni betalar online och sen fr ni ett e-mail som ni skriver ut, dr det r en streckkod p som scannas nr man gr genom portarna till the worlds most famous arena...

http://teamexchange.ticketmaster.com...eam=rangersnhl
Men man mste vl bo i USA fr att f kpa via team exchange? Mejlade till och med supporten och frgade och de bekrfta det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in