2008-01-20, 14:06
Medlem
the head honchos avatar
Kan ju meddela att jag lyckades kpa 2 biljetter ifrn ticket office i MSG 3-4 dagar innan match. Fanns i och fr sig inte s mycket att vlja p, men helt ok seats.
Citera
2008-01-23, 15:46
Medlem
KissMattans avatar
Kollade Rangers i Garden fr ngon vecka sedan och det var inga problem att kpa biljetter utanfr. Om man skall g ett strre sllskap kanske det inte r en bra id, men en eller tv tickets r nog inga problem att ordna.
Citera
2009-01-09, 10:46
Medlem
monarthus avatar
Ngon som vet skert hur det r med MSG TicketExchange, om det gr att kpa frn Sverige? Borde ju inte spela ngon roll tycker man, om leveransen nd sker via e-post...
Citera
2009-04-24, 16:35
Medlem
Ska ka till New York om en vecka. Hade sedan ett tag tillbaka lagt planerna t sidan att kolla p hockey men nu storspelar ju Lundqvist s kanske Rangers gr vidare till nsta omgng. Isf r det match i MSG den 5 Maj... tror ni det gr och kpa p plats d eller kommer det vara svrt nu nr om de gr vidare? Vad tror ni priserna ligger p nu i slutspelet. Kollade nn sida fr 1-2 mnader sen dr man kunde kpa ifall att de skulle spela 5 maj men den biljetten kostade 2500 ... knns lite vl saftigt fr och kolla p hockey.
Citera
2009-09-13, 19:19
Medlem
Ska till New York under hsten, funderar p att g. Biljetterna p Rangers ticket exchange r dock lite dyra - 100 dollar fr en plats lngst upp och lngst bak. Ska man satsa p att kpa biljetter p plats i MSG? Vi r bara 2.
Citera
2009-12-15, 14:37
Medlem
Jag har samma problem med att kpa biljetter p ticket exchange.. har hittat biljetter jag vill ha.. men nr man ska kpa MSTE man ange State/Province mm.. Har mailat deras support nu.. Fr vl se vad dom sger.. terkommer
Senast redigerad av vaders 2009-12-15 kl. 14:45.
Citera
2009-12-18, 11:02
Medlem
Bobby Gillespies avatar
Vet att det finns en trd p Rangers-avdelningen p hfboards.com dr folk med rskort eller lsbiljetter erbjuder stolar till bra priser vid tillfllen d de sjlva inte kan g. Fr mnniskor som gillar god framfrhllning i sitt reseplanerande r det dock inte att rekommendera, d erbjudandena ofta lggs upp ganska ttt inp matchdag.
Citera
2009-12-22, 23:11
Medlem
MacLeods avatar
Jag r ytterligare en som inte lyckas kpa via MSG, som jag ser det r det fr att sidan vill att jag anger vilket stat jag tillhr.
Har provat att ange stockholm p en registrering, och i en annan skrev jag ingenting.

Inget av det fungerar.

Sen gr det inte att editera sina uppgifter efter att man har reggat sig kan jag tillgga.

Ngon mste ju kunna det hr?
Citera
2009-12-22, 23:12
Medlem
MacLeods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaders
Jag har samma problem med att kpa biljetter p ticket exchange.. har hittat biljetter jag vill ha.. men nr man ska kpa MSTE man ange State/Province mm.. Har mailat deras support nu.. Fr vl se vad dom sger.. terkommer

Har du ftt ngot svar?
Citera
2009-12-24, 22:48
Bannlyst
Nr jag ker ver till USA fr att se p NHL hockey s brukar jag be min kusin inhandla biljetter ett bra tag innan, lttare p det sttet. Annars gr jag som ni andra, kper via ticketmaster och det har funkat klockrent fr mig. Dremot faller jag nr man ska ange province och d brukar jag dra ivg ett mail till supporten och sedan lser dom resten.
Citera
2009-12-25, 10:29
Avstngd
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Det r alltid fullsatt i New York.

Det r alltid ofta fullt. New Yorkers och mnga som r i stan fyller arenan.
Kioskerna i kvarteret samt taxigubbar sljer ofta biljetter till hgre priser.
Citera
2009-12-26, 22:00
Medlem
elelitos avatar
Allts det vi fick hra nr vi kpte biljetter var att det normalt sett inte var jttesvrt att f biljetter till MSG. men att det trots detta ofta var fullsatt.

Jag var och sg NY Rangers mot Buffalo fr tv r sedan, kpte via en amerikansk sida och betalade med visa. Vl p plats p Manhattan gick vi sledes bara och hmtade ut dem vid arenan. ven om Buffalo knns som en ganska trkig match s var det istortsett fullsatt, kanske ngra hundra platser lediga, hgst tusen.

Det man frst mrker r att tempot r rejlt uppskruvat frn Elitserien, misstagen r mycket frre och det r fart p spelarna.. och detta frn tv ganska mediokra lag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in