2009-01-19, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Badsector
Ni?
Jag vill inte ha någon "integration".
Jag vill bara vara ifred, jag har inte tid eller lust att "integrera" folk, och jag tror inte heller det fungerar.
Det verkar inte heller några andra svenskar tro, de flyr ju till helsvenska områden och betalar miljoner för det?

För inte menar du att den överrepresentation för brott som faktiskt finns bland vissa invandrargrupper beror på den kultur de har med sig?
I vilka kulturer ingår isf rån och våldtäkt av svenskar eller andra?

De saftiga straffen finns i dessa länder för att...?
De saftiga straffen har inte behövts i Sverige tidigare för att...?

Jag tror du kan gissa fortsättningen på dessa meningar - kanske använder du "hårda/mesiga" isf "agressiva/lugna" eller något annat, men hur som helst så inser du nog innerst inne att det jag försöker få fram faktiskt stämmer.

Du vill inte har någon integration. Vem säger att du ska ge tid av ditt liv för att integrera. Det fungerar, jag är ett prima exempel. En Alban från Landskrona, väl integrerad i det Svenska samhället.

De flyr till helsvenska områden för att de DU röstade på skickade en hel armé av flyktingar till en stad var det redan fanns massvis med arbetslöshet. Använd den hjärna du har människa.

Jag kan inte säga varför folk begår brott. Det finns Svenskar som begår brott likaså. Ligger det i den Svenska kulturen att begå brott nu?
De som begår brott i Landskrona är inte ens 0.1% av Landskronas invandrare. Vad är det du inte förstår när jag säger att de är aktiva brottslingar?

De straffen har inte behövts i Sverige för att Sverige har varit ett lugnt och stabilt land i flera hundra år. Flyktingarna kommer från KRIG och elände. Vissa har sett familjemedlemmar bli styckade i bitar. Dessa kommer sedan till ett land där de blir kastade in till en stad full med andra flyktingar, var det inte finns jobb.

Citat:
Tycker du själv att du hör hemma i Sverige? Tror du att du kommer bli lycklig här? Att svenskarna omkring dig kommer bli lyckliga? Om du är så albansk som man kan vara?
Hör du inte hemma i Albanien? Skulle du inte trivas bättre där, i ditt moderland, där alla omkring dig också är så albanska som man kan vara?

Hör inte en svensk i Albanien - som är så svensk som man kan vara - också hemma i Sverige? Vill du ha honom i Albanien? Tror du han skulle trivas där?

Detta är allt jag och många andra som har kallats "hemska rasister" vill - att få vara ifred, och lämna andra ifred.

Det är väl ganska rimligt och vettigt egentligen, är det inte?

Jag hör hemma lika mycket i Sverige som mitt land då jag bott här i hela mitt liv. Jag är lycklig här, svenskarna omkring mig är lyckliga. Att jag är så Albansk som man kan vara har ingen betydelse för det. Hur tänker du egentligen? Jag har inget emot Svenskar som skulle flytta ner till Albanien, sålänge de inte blir för många och kan bete sig. Varför skulle inte Svensken trivas i Albanien? Det varierar person till person.

Du kan snacka för dig själv, du vill vara ifred. Det är sån du är, en person redo för psyket. Rädd för det okända. Vi är inte farliga. Vi är av kött och blod precis som du, du kan inte dra alla över en kant, vad fan är det du inte förstår?

Många Albaner i Landskrona vill sköta sig, det är fakta, det vet jag. Tror du att det är lätt?
Skulle jag inte haft mitt liv i Landskrona skulle jag flyttat från Landskrona för längesen.
2009-01-19, 23:27
Medlem
Badsectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Du vill inte har någon integration. Vem säger att du ska ge tid av ditt liv för att integrera. Det fungerar, jag är ett prima exempel. En Alban från Landskrona, väl integrerad i det Svenska samhället.
Det spelar ingen roll om du så är nobelpristagare, du som individ bevisar ingenting. Statistiken talar sitt tydliga språk eller hur?
Citat:
De flyr till helsvenska områden för att de DU röstade på skickade en hel armé av flyktingar till en stad var det redan fanns massvis med arbetslöshet. Använd den hjärna du har människa.
Hur gick det till när de som kom från Albanien tvångskommenderades till Landskrona? Var det med hot om våld eller ekonomiska tvångsmedel som de förflyttades just dit?
Eller var det så att de ville bo med andra albaner och själva flyttade dit...?
Citat:
Jag kan inte säga varför folk begår brott. Det finns Svenskar som begår brott likaså. Ligger det i den Svenska kulturen att begå brott nu?
Ja, en viss andel brott ligger i den svenska kulturen.
Den svenska folkstammen genererar en viss procent våldsamma och hänsynslösa individer.
Andra folkstammar genererar andra procent. Japaner lägre, negrer en högre procent.
Därför ser lagar och rättsskipning olika ut i olika delar av världen.
Citat:
De som begår brott i Landskrona är inte ens 0.1% av Landskronas invandrare. Vad är det du inte förstår när jag säger att de är aktiva brottslingar?
25% av invandrarna från öst-afrika har varit misstänkta för brott.
Det inkluderar kvinnor, så vi kan väl säga att lite styvt häften av neger-männen varit misstänkta för brott. Det är ingen liten siffra.

Hur det ser ut för de albanska invandrarna i Landskrona vet jag inte säkert, men att 999 av 1000 skulle vara laglydiga tror jag inte en sekund på - så laglydiga är inte ens japaner, än mindre svenskar och ännu mindre albaner i Sverige.
För dig inte med siffror som du hittar på.
Citat:
De straffen har inte behövts i Sverige för att Sverige har varit ett lugnt och stabilt land i flera hundra år.
Tror du det är en slump att Sverige varit relativt lugnt och stabilt?
Tror du det är en slump att lagarna, krigstätheten och kriminaliteten ser ungefär lika dan ut över hela den vita världen?

Det beror på att vita är ganska lugna av sig, och att alla människor - och djur - bygger samhällen anpassade för hur DE är.
Samhällen anpassade för nordeuropeer kommer se annorlunda ut än samhällen anpassade för kinser, negrer eller albaner. Alla är vi olika.
Citat:
Flyktingarna kommer från KRIG och elände. Vissa har sett familjemedlemmar bli styckade i bitar. Dessa kommer sedan till ett land där de blir kastade in till en stad full med andra flyktingar, var det inte finns jobb.
Hur var det nu, var det inte för att de inte fick den mäskliga rättigheten att bo granne med en svensk uppfylld som gjorde dem kriminella?
Eller är det att man sett vad våld gör mot folk som gör att man får en obeveklig lust att begå våld mot andra?
Eller var det att man inte fick något jobb som gjorde att man våldtog den där tjejen man såg på bussen hem?
Du kanske har ytterligare förklaringar till varför man våldtar, förutom;
1. För få svenska grannar.
2. Man har sett våld mot släktingar.
3. Man har inget jobb.

Alla dessa för sig verkar ju som helt rimliga förklaringar till att man får stånd av att dra omkull, slita kläderna av och slå blodig en kvinna som man sedan kör sin erigerade penis i. Det tror jag nog alla håller med om. Verkligen.

Allvarligt talat, inte tror du väl på det där sosskärring-tramset?
Citat:
Jag har inget emot Svenskar som skulle flytta ner till Albanien, sålänge de inte blir för många och kan bete sig. Varför skulle inte Svensken trivas i Albanien? Det varierar person till person.
Så det finns ingen bedömning man kan göra?
Det varierar "från person till person" säger du? 50% av svenskarna skulle trivas, eller vad fan menar du? Vet du ens själv vad du försöker säga eller hittar du bara på nåt som "låter bra"?
Citat:
Du kan snacka för dig själv, du vill vara ifred. Det är sån du är, en person redo för psyket. Rädd för det okända. Vi är inte farliga.
Jag är djupt respekterad av min omgivning och framgångsrik, tackar som frågar. Vad nu det skulle ha med något alls att göra.
Huruvida ni är farliga eller inte är relativt. Det är däremot knappast "okänt".
"Okänt" är det för de unga tjejer som går på efterfest med irakier och vaknar upp med tjockläpp och sönderknullat underliv.

Relativt kineser eller norrmän är ni farliga och borde tyvärr inte ha släppts in i landet. Inte ens de värsta skinskalle-rasister hade kunnat gissa sig till den situation vi har i Sverige idag, framförallt i just Landskrona, Malmö och vissa delar av Stockholm.
Det har inte gått bra alls, och det vet nog du bättre än de flesta.
Citat:
Vi är av kött och blod precis som du, du kan inte dra alla över en kant, vad fan är det du inte förstår?
Politik handlar om att se the big picture, att generalisera och ta stora beslut. Det handlar precis just om att "dra alla över en kant".

Beslutet att släppa in albaner, inte deportera zigenarna som varit på förslag, ge PUT istället för TUT etc har i efterhand visat sig vara katastrofalt.
Svenskar har fått sätta livet till pga den politik som förts, och det måste du förstå att många svenskar tycker är rent fördjävligt, eller hur?

Du skrev ovan att svenskar var välkomna i Albanien så länge de inte blev för många och skötte sig. Jag fetstilade det åt dig.
Många svenskar tycker inte att bland andra albaner sköter sig, och att de dessutom är för många.

Vad skulle DU gjort om de hypotetiska svenskarna, norrmänen och tyskarna i Albanien våldtog och rånade albaner, och blev 30 000 fler för varje år som gick, utan att dina politiker höjde ett ögonbryn?
Skulle du inte bli förbannad? Skulle du inte kalla de politikerna för förrädare? Skulle du inte velat ha ut svenskarna ut ditt älskade land?
2009-01-20, 01:20
Medlem
Keruacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
Måste svartskallar vara bland etniska svenskar för att kunna avhålla sig från brottslighet? För att kunna uppföra sig?

Detta är - som du säkert förstår - ett klassiskt moment 22, eftersom INGEN vill bo med svartskallar, och tyvärr - ganska långt ner på listan ligger faktiskt albaner, som av svenskar endast kan tävla i impopularitet med somalier och araber.

Lyssna nu: svenskar kommer ALDRIG att vilja bo med svartskallar. De utövar lite Vit FLykt istället. Och när inte det går, kommer vi nog alla att bli varse vad som är möjligt eller inte, angående rensningen av ett land.

Ja det är verkligen ett moment 22.

Hur många gånger har vi inte hört detta till leda nu? Politikerna, journalisterna och t.o.m blattarna själva har tjatat om detta om och om igen. "Där bor ju inga svenskar" osv.
Tydligen så måste blattarna bo/vara med en massa etniska svenskar för att kunna uppföra sig?

Men det är exakt där det blir problem alá moment 22.
När inte ens våra politiker och våra journalister som ständigt hyllar detta med mångkultur vill bo i blatteområden eller låta sina barn gå i skolor där majoriteten av eleverna är blattar. Hur fan kan man då ha mage att kräva att andra skall göra det?

Överallt så är det samma sak - Blattetäta bostadsområden eller blattetäta skolor - Kaos och problem. Man behöver ju bara spana in deras hemländer för att förstå..

Det är liksom ett ständigt återkommande mönster.. Landskrona, Malmö, Trollhättan eller Södertälje! Alltid samma sak..Många berikare på samma ställe - Problem.
Så är den bittra sanningen.
Den som tror att detta kommer att sluta väl? Den personen måste vara bra korkad.
2009-01-20, 10:12
Medlem
Citat:
Med tanke på att folk vet vem jag är och att polisen skickar PM till mig och frågar ifall jag kan fixa in dom i något så är svaret naturligtvis nej, vilket det skulle vara i vilket fall som helst med tanke på att jag inte begår brott längre.

Till våra kära vänner i blå, det leder ingenstans att ha span på mig. Jag är snäppet smartare än er. Ska ge er ett råd, på vardagarna vid 7 sker oftast inbrotten. Max en timma innan butikerna stänger brukar rån ske för max dagskassa.

Men visst har jag begått brott. Inget jag är stolt över, på ett sätt så kan jag säga att jag gjorde det på en bra grund, pengarna gick till något bra, inte till mig. Mådde inte bra psykiskt när jag gjorde det, gick genom en kris så att säga.

Jag är en hederlig medborgare med dålig vänkrets.

Så du har begått brott men kallar dig själv hederlig medborgare????
Du är väl ett typexempel på en korkad blatte.
Sedan detta med integration, det finns ingen svensk som vill uppleva någon jävla integration, det är ett ord som politikerna har uppfunnit och det märkliga är ju att de själva inte vill integrera sig och sina egna familjer bland er apor, så glöm det, det är bara ett politiskt ord som används för att få blattar att rösta på dem.

Ni svartskallar är ingenting annat än en sjukdom och det kvittar vart i världen ni kommer för att trycka in parasitsnabeln, det är samma resultat överallt med gruppvåldtäkter, mord, rån, misshandel, balkongkastning och övrig berikning.
2009-01-20, 11:24
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden-Muhammed

Så du har begått brott men kallar dig själv hederlig medborgare????

Fantastiskt. Men det var väl Statens fel, kan man tänka?

Antagligen råkade väl etniska svenskar ut för honom - vilket gör att han enligt mig inte har något existensberättigande i detta land, om det över huvudtaget funnits ett sådant berättigande för en alban, vilket är tveksamt.

Och den där "vänkretsen"? Invandrare? Givetvis.
2009-01-20, 13:18
Bannlyst
Citat:
Är det ett försök till att försöka få mig att överreagera och kanske se till att jag får en tillsägelse?

Jag tycker att du ska vakna upp och möta verkligheten, det är inte speciellt mycket du/ni kan göra förrän det är försent. Tyvärr men sanningen är bitter, det har den alltid varit.
Kanske inte just nu men kriget kommer förr eller senare och då är det Hasta la vista baby som gäller... och vi kommer inte
2009-01-20, 19:10
Bannlyst
Vänstern kritiserar SD-manifestation!

Detta var ju inte helt oväntat, ska bli spännande att följa denna unika demostration.

Läs allt här---
http://hd.se/landskrona/2009/01/20/vaenstern-kritiserar-sd/

och här----

http://hd.se/landskrona/2009/01/19/allmaen-uppslutning-kring-sd-mot/
2009-01-20, 19:21
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KRISTERLAG
Detta var ju inte helt oväntat, ska bli spännande att följa denna unika demostration.

Läs allt här---
http://hd.se/landskrona/2009/01/20/vaenstern-kritiserar-sd/

och här----

http://hd.se/landskrona/2009/01/19/allmaen-uppslutning-kring-sd-mot/
Släpp lite på den förbannade prestigen kommunistjävlar och inse att det faktiskt är en bra grej som SD kommer med. Opolitisk dessutom. Hur kan man inte vara för att få stopp på det onödiga våldet i samhället?

Är vänstern våldsivrare?
2009-01-20, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Släpp lite på den förbannade prestigen kommunistjävlar och inse att det faktiskt är en bra grej som SD kommer med. Opolitisk dessutom. Hur kan man inte vara för att få stopp på det onödiga våldet i samhället?

Är vänstern våldsivrare?

Jag ska lätt dit, det är värt 300kr för tåget och sedan kan man dra vidare till helsingborg och ta båten över och fira med några kalla å goa danska öl.
2009-01-20, 23:34
Medlem
Bobby Creeks avatar
Vill också gå ^^
2009-01-21, 12:44
Bannlyst
Kalkonkorven innehöll griskött. ;)

Kalkonkorven innehöll griskött.
Lidls mortadella, med tillägget "kalkonpålägg i skivor" innehåller inte bara kalkonkött, utan även 30 procent griskött. Nu lovar Lidl att bli tydligare.

Mortadella – kalkonpålägg i skivor, står det på förpackningen. Men läser man den finstilta innehållsförteckningen framgår att korven också innehåller griskött.

Reglerna i islam och judendomen
I både bland annat judendomen och islam finns noga föreskrivet vad som är tillåtet respektive förbjudet som föda. Båda religionerna förbjuder bland annat griskött, skaldjur och blodprodukter. Inom islam kallas det som är tillåtet ”halal” och inom judendomen ”kosher”.
Källa: Nationalencyklopedin

Ibrahim Krasniqi från Landskrona var för en vecka sedan på Lindl i närheten av bostaden för att handla med de två barnen.

— Vi brukar handla där, säger han.

Eftersom familjen är muslimer är de noga med att maten de handlar inte innehåller griskött. Av samma skäl är det viktigt exempelvis för judar att undvika griskött.

http://hd.se/skane/2009/01/21/kalkonkorven-innehoell-griskoett/
2009-01-21, 14:46
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KRISTERLAG
Kalkonkorven innehöll griskött.
Lidls mortadella, med tillägget "kalkonpålägg i skivor" innehåller inte bara kalkonkött, utan även 30 procent griskött. Nu lovar Lidl att bli tydligare.

Mortadella – kalkonpålägg i skivor, står det på förpackningen. Men läser man den finstilta innehållsförteckningen framgår att korven också innehåller griskött.

Reglerna i islam och judendomen
I både bland annat judendomen och islam finns noga föreskrivet vad som är tillåtet respektive förbjudet som föda. Båda religionerna förbjuder bland annat griskött, skaldjur och blodprodukter. Inom islam kallas det som är tillåtet ”halal” och inom judendomen ”kosher”.
Källa: Nationalencyklopedin

Ibrahim Krasniqi från Landskrona var för en vecka sedan på Lindl i närheten av bostaden för att handla med de två barnen.

— Vi brukar handla där, säger han.

Eftersom familjen är muslimer är de noga med att maten de handlar inte innehåller griskött. Av samma skäl är det viktigt exempelvis för judar att undvika griskött.

http://hd.se/skane/2009/01/21/kalkonkorven-innehoell-griskoett/
Idioten har även fått utrymme i SvD, undrar om det är för att han är muslim och att det därmed är så hemskt synd om honom. Om det finns något som man absolut inte kan äta så är väl innehållsförteckningen det första man kollar när man handlar mat. Snacka om ickenyheter.

http://www.svd.se/nyheter/vetenskap/matklimat/artikel_2354671.svd

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in