Citat:
Ursprungligen postat av Rödakatt
Asylsnyltande skaran? Å var på den politiska skalan är det en acceptabel människosyn? Men du kanske är en sån där liten feg smygrasistisk sosse?
Jag kan förklara vad jag menade. Med de åsikter du redovisat skulle jag tro att du är en ung naiv vänsterromantiker och/eller hyfsat utbildad invandrare av andra generationen (därav epitetet "asylsnyltande skaran", sagt för att retas med dig). Tror dock faktiskt att jag kan stryka tanken om invandrare för du har nog tillägnat dig svenskan i en familj där far och mor kunde språket från början.
Men om du nu bor i Landskrona måste du ju gå omkring med väldigt tjocka skygglappar för att inte se hur det av vänsterideologer skapade mångkulturella experimentet håller på att spricka.
Jag smygrasistisk sosse? Absolut inte!
Vad får dig att tro att jag är rasist? Jag skiter i hudfärg, religion eller födelseland. Jag ogillar obildade latmaskar som ställer krav utan att - enligt min mening - ha någon som helst rätt till det och i synnerhet såna som lurat till sig en plats här. Är jag rasist för det? Min fientlighet är rasöverskridande