2008-12-10, 16:53
Medlem
Bobby Creeks avatar
Kes är du också från landskrona?
2008-12-10, 17:02
Medlem
kess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Creek
Kes är du också från landskrona?

Inte nu mera, men ja har bott där. Är där lite då och då eftersom ja fortfarande har några bekanta som bor kvar i Landskrona. Annars bor ja ungefär 35 km därifrån.
2008-12-10, 17:49
Medlem
Meyer_Lanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spengler
NU har man hittat lösningen-man sätter dom i elitklasser

http://www.kvp.se/nyheter/1.1397908/landskrona-satsar-pa-elitklasser
Citat:
Start nästa höst
Med start nästa höst kommer elever kunna söka sig till de så kallade elitklasserna. Förhoppningen är att många barn med utlandsfödda föräldrar ska söka sig till den.

Kalla mig cynisk, men ibland undrar jag om inte så här blåögda människor förtjänar allomfattande kulturberikning. Ur ett darwinistiskt perspektiv borde inte ett så godtroget folk ha några överlevnadsmöjligheter i det långa loppet.
2008-12-10, 18:35
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meyer_Lansky
Kalla mig cynisk, men ibland undrar jag om inte så här blåögda människor förtjänar allomfattande kulturberikning. Ur ett darwinistiskt perspektiv borde inte ett så godtroget folk ha några överlevnadsmöjligheter i det långa loppet.
Märkligt förslag, det är väl knappast de elever som skulle kunna platsa i en elitklass som det är problem med. Det är väl bra att de får en chans att utvecklas men det är ju i första hand dräggungarna som man bör ta hand om och se till att de slutar att terrorisera sin omgivning.
2008-12-11, 00:17
Avslutad
Ja det är ju mycket som är så sjukt överdrivet.. ordvalet "krigszon" skrattar man ju åt i alla fall. Dock händer det jävligt mycket skit här, det kan man ju förstås inte förneka.

Och det här med att svenskar ska ut och rensa upp i stan.. Ska vi ställa ut en valfri svensson vid varje butik/bank/pizzeria som vakt för att förhindra rånen? löjligt, ni som pratar så mycket över nätet kan ju komma hit och "rensa" istället.
2008-12-11, 05:30
Medlem
W.Schellenbergs avatar
....coh svenska ungdomar tvingas bo hemma/tillsammans för det inte finns några bostäder alls till dom. Berikarna ska hålla käft.
2008-12-11, 19:34
Avslutad
Vet inte riktigt vad du pratar om, det är enkelt att få lägenhet i Landskrona. Jag försvarar ingen, för jag vet hur här är.
Men ditt inlägg var skitsnack, man ska inte glömma att här bor en massa white trash som inte lyfter ett finger, utan bara sitter och klagar på invandrarna. Jag själv flyttade hemifrån samtidigt som jag gick ut skolan utan konstigheter.
Senast redigerad av AndiB 2008-12-11 kl. 19:38.
2008-12-12, 18:18
Bannlyst
Två vill frias för brutal gruppvåldtäkt i Landskrona!

Den 13-åriga flickan lockades till Landskrona och våldtogs upprepade gånger i ett cykelförråd på Öster av tre 15-åriga pojkar, enligt tingsrättens dom. Två av de dömda har överklagat och nu vill de bli frikända av hovrätten.
http://hd.se/landskrona/2008/12/12/vill-frikaennas-foer-brutal-i/kommentarer/#comment17

I ett cykelförråd våldtogs sedan flickan flera gånger av de två pojkarna under fysiskt tvång, enligt tingsrättens dom. Under det utdragna händelseförloppet försökte flickan ringa efter hjälp.

Efter ett tag dök den tredje 15-åringen upp. Han är välkänd av polisen och dömdes i maj till ungdomsvård för grov misshandeln efter att han varit drivande i en brutal gängmisshandel av tre flickor på en lekplats i Landskrona.
http://hd.se/landskrona/2008/12/12/vill-frikaennas-foer-brutal-i/

jaha så var detta fall "löst".
Nu får vi invänta nästa fall i Landskrona, har vi "tur" så får vi ett nytt före nyår.
2008-12-12, 23:19
Medlem
Bobby Creeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KRISTERLAG
Den 13-åriga flickan lockades till Landskrona och våldtogs upprepade gånger i ett cykelförråd på Öster av tre 15-åriga pojkar, enligt tingsrättens dom. Två av de dömda har överklagat och nu vill de bli frikända av hovrätten.
http://hd.se/landskrona/2008/12/12/vill-frikaennas-foer-brutal-i/kommentarer/#comment17

I ett cykelförråd våldtogs sedan flickan flera gånger av de två pojkarna under fysiskt tvång, enligt tingsrättens dom. Under det utdragna händelseförloppet försökte flickan ringa efter hjälp.

Efter ett tag dök den tredje 15-åringen upp. Han är välkänd av polisen och dömdes i maj till ungdomsvård för grov misshandeln efter att han varit drivande i en brutal gängmisshandel av tre flickor på en lekplats i Landskrona.
http://hd.se/landskrona/2008/12/12/vill-frikaennas-foer-brutal-i/

jaha så var detta fall "löst".
Nu får vi invänta nästa fall i Landskrona, har vi "tur" så får vi ett nytt före nyår.

Det där är tragiskt. Döda dom enligt mig. Men så har jag också hört att dom tjejerna var små horor. Så det var deras fel också lite.

Varför gör inte ni svenskar nåt åt saken? Det är ju ert land.
2008-12-12, 23:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Creek
Det där är tragiskt. Döda dom enligt mig. Men så har jag också hört att dom tjejerna var små horor. Så det var deras fel också lite.

Varför gör inte ni svenskar nåt åt saken? Det är ju ert land.

Jag tror att sämmre tider för kriminella inavandrare är på G.

Om inte förr så vänder allt 2010 .
2008-12-12, 23:26
Bannlyst
Ni som sätter en sådan jävla tilltro till SD, fan vad besvikna ni kommer bli, SD vill ha så mycket röster som möjligt och måste därför urvattna sina åsikter lagom mycket. Jävligt få förändring kommer ske ens om dom får många röster.
2008-12-12, 23:33
Bannlyst
Ja du har rätt men vi måste ändå rösta på SD så att de kommer in i riksdagen 2010. De kommer förhoppningsvis då etableras och bygga en stark väljarkrets utifrån de som tog dem till riksdagen. Nästa steg är att få in ND till 2014.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in