2008-03-13, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magnumforce
Jag orkar fan inte läsa om slöddrets jävla fasoner längre.
I sammandrag
Citat:
....Men däremot försöker de åtalade leverera förklaringar. Köplusten och rusningen till butiken berodde på att flertalet trodde att det var 90 procents rabatt på allt vid rean. Men det gällde bara en scartkabel som var nedsatt från hundra till tio kronor.....Det är inte förbjudet för mig att stjäla, svarade den kaxige 19-åringen......Det som fungerar mycket bra vid förhandlingen är tolkningen.
Publicerad 13 mars 2008 kl 18:05Uppdaterad 20:21
http://hd.se/landskrona/2008/03/13/samlad-uppfattning-90-procent-paa/
2008-03-21, 02:38
Medlem
21Nyheternas avatar
På vilket sätt löser det att bråka med kosovoalbanerna ?
Vi vill bli av med dom för gott eller hur ?

Nu när de har fått en egen liten stat är det motiverat att skicka hem så många det bara går.

Dom som står för asylprövning. Hejdå direkt.
De som fått uppehållstillstånd. Nu får ni åka hem och försvara gränserna mot de arga serberna. Hejdå.
De som fått medborgarskap. Se här ett litet återvandringsbidrag från den snälla SD politikern. Hejdå ni också.
2008-03-21, 07:47
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lil Wayne
Golonka vad är det med dig och Landskrona? Bor du där? Har du åkt på stryk där? Vad är det? Har läst många av dina inlägg (man märker att du är en liten rasist) där du alltid har nåt att säga om Landskrona. Du verkar vara besatt av landskrona.

Nej jag bor inte i Landskrona, men min fru har släkt där. Får lite rapporter då och då om hur blattarna lyckats köra en liten svensk stad rätt i botten. Jag har varit där några gånger (dagtid) och kan väl säga att det är en ganska fin stad med bra läge vi havet. Obegripligt hur man kunde låta det gå så överstyr. Jag har aldrig fått stryk i Landskrona. Jag kan ta vara på mig själv ganska bra och är både stor och ser elak ut, så blatteglinen låter mig vara i fred.

Du har fel i att jag är en "liten rasist" men jag tycker förbannat illa om BLATTAR.
2008-03-21, 19:26
Medlem
ufomongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 21Nyheterna

Nu när de har fått en egen liten stat är det motiverat att skicka hem så många det bara går.

Exakt. Varför i rövens helvete skickar vi inte tillbaka alla albaner?

Ja visst ja, endast Sverige svenska bidrag har.

Dels det, dels att nån jävla batikhäxa gav dom PUT istället för TUT som vore det enda riktiga.

Landskrona är assend of nowhere och en jävla skitstad. Tyvärr har vi ju skatteutjämning så kommunen drabbas inte så hårt av att skattebasen flyttar som den borde.
2008-03-22, 10:36
Medlem
Kreativiteten flödar

Nytt kreativt bus
Citat:
En gatsten som kastades in genom ett fönster till en lägenhet i Landskrona under natten mot lördagen träffade en åtta månader gammal bebis i huvudet.

http://hd.se/landskrona/2008/03/22/sovande-bebis-traeffad-av-gatsten/

.
2008-03-22, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spengler
Nytt kreativt bus

http://hd.se/landskrona/2008/03/22/sovande-bebis-traeffad-av-gatsten/

.

Nu blev jag upprörd. De trevliga raketforskarna har börjat gå på samhällets svagaste: kvinnor, gamla och barn. Enligt Sydsvenskans begränsade rapportering av brotten i Malmö (tydligen är det viktigare med påsk- och bilolycksartiklar) är de ovannämnda grupperna allt vanligare offergrupper för de trevliga buspojkarna.

Jag förstår inte. Varför fortsätter Sverige att dalta med de här hänsynslösa, antisociala idioterna? Måste ett politikers barn träffas i huvudet av en sten innan de börjar göra något åt det?

Fan vad jag är upprörd.
2008-03-22, 11:01
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Three47
Nu blev jag upprörd. De trevliga raketforskarna har börjat gå på samhällets svagaste: kvinnor, gamla och barn. Enligt Sydsvenskans begränsade rapportering av brotten i Malmö (tydligen är det viktigare med påsk- och bilolycksartiklar) är de ovannämnda grupperna allt vanligare offergrupper för de trevliga buspojkarna.

Jag förstår inte. Varför fortsätter Sverige att dalta med de här hänsynslösa, antisociala idioterna? Måste ett politikers barn träffas i huvudet av en sten innan de börjar göra något åt det?

Fan vad jag är upprörd.

När man tyckte att de här människorna hade gått för långt så lyckades de ta ett kliv till ut i vansinnet. Det finns uppenbarligen inga gränser kvar att passera för de här neanderthalarna. FY FAN vilket jävla avskum!
2008-03-23, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
När man tyckte att de här människorna hade gått för långt så lyckades de ta ett kliv till ut i vansinnet. Det finns uppenbarligen inga gränser kvar att passera för de här neanderthalarna. FY FAN vilket jävla avskum!
Lugn..det var visst inte så farligt
Citat:
Men skadan var så lindrig att han fick lämna sjukhuset redan i går eftermiddag.
Och vi har ju inte alla pusselbitar-kanske i själva verket en gammaldags familjemisshandel...
Citat:
Exakt hur stenen föll är oklart.
http://www.kvp.se/nyheter/1.1094808/babyn-blev-offer-for-vandalisering

.
Senast redigerad av Spengler 2008-03-23 kl. 11:58.
2008-03-23, 12:05
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spengler
Lugn..det var visst inte så farligt.

Nähä, så bara för att huvudet på barnet inte krossades så var det inte så farligt? Må idioterna kölhalas!
2008-03-23, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Må idioterna kölhalas!

Då hinner dom ju inte hjälpa L-borna att hålla värmen uppe

Citat:
Anlagd mordbrand...Enligt polisen finns det spår av brännbar vätska vid brevinkastet på lägenhetsdörren, vilket tyder på att någon har anlagt branden....
Familjen som bor i lägenheten hann ta sig ut oskadd.
http://hd.se/landskrona/2008/03/23/anlagd-mordbrand-i-landskrona/

.
2008-03-24, 01:35
Medlem
/mod 09.21[/b][/quote]

Jäh, såna typer är klart som fan irriterande och nån borde sparka de i röven. Men lärare misshandlas inte bara i landskrona och socialtjänstens personal kan inte få nog med stryk för att vara korkade kräk i största allmänhet.

Landskrona är inte heller representativ på något sätt för kidz som inte når målen, vad det nu säger om "balkanfolket" i landskrona.

Hopplöshet och utsiktlöshet är två av främsta faktorerna för såna getton som landskrona som bidrar till kriminalitet och apati i största allmähet. Vill du verkligen lösa problemet så börjar i rätt ända annars byter du bara brottslingar från Dragan till Svarten. Och det är lite småpatetiskt att vara nöjd med Knatte och Fnatte istället för Dragan....
2008-03-25, 23:07
Medlem
trass avatar
Sini får en tillsägelse för att ha dragit tråden OT. Samer är inte topic här

/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här