2017-12-06, 11:59
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickkgur
Det muslimska ludret behöver en idiot som en nolla som Henrik Schyffert för att lyfta sin karriär.

Det har hon onekligen gjort. Innan hon dök upp i Schyfferts sällskap hade jag ingen aning om vem hon var.

Hon har tidigare gjort desperata försök att få uppmärksamhet, b.la visat brösten i en park.

Klart att Schyffert är den perfekta språngbrädan för karriären. Han passar ihop med henne. Schyffert är pk och känd, hon bisexuell..kan inte bli bättre. Dessutom bor de inte ihop, för Nour vill inte ha någon att dela vardagen med.

Nour & Schyffert skapar framtidens politiskt korrekta par, fattas bara att de adopterar en föräldralös unge från Afrika också.
Citera
2017-12-31, 15:26
Medlem
lossnuss avatar
Skyffet är skild, medelålders, känner sig misslyckad och vill känna sig ung igen...snyft
Nour är en uppenbart trasig person som bevisligen söker sig till typ 30 år äldre gubbar ( Bob och Skyffet nu då.) Två patetiska individer...
Citera
2017-12-31, 15:59
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lossnus
Skyffet är skild, medelålders, känner sig misslyckad och vill känna sig ung igen...snyft
Nour är en uppenbart trasig person som bevisligen söker sig till typ 30 år äldre gubbar ( Bob och Skyffet nu då.) Två patetiska individer...

Schyffert är en tramsande ryggradslös smilfink som skrattar åt sina egna skämt.

Nour framstår som väldigt osäker och trasig som du skriver.

Patetiska ? Nja snarare två "mähän" som man rycker på axlarna åt.
Citera
2018-02-21, 14:14
Medlem
krautbrains avatar
Stämmer det som hon skriver på Instagram? Att hon inte skatteplanerar? När folk skriver att dom "Älskar att betala skatt" så drar man öronen åt sig. Det brukar ju inte alltid stämma med verkligheten. Sahlin. :P

Hennes Henrik skatteplanerar väl?

https://www.instagram.com/p/BfY4zNJF...-by=nourbilder
Citera
2018-02-21, 16:40
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Nour & Schyffert skapar framtidens politiskt korrekta par, fattas bara att de adopterar en föräldralös unge från Afrika också.

Jag skulle helst se att de blir med 35-årig afghan eller adopterar en självutnämnd kränkt, mobbad, fattig afrosvensk (läs Reinfeldt Il-Cirkusneger).

Nour och Henke. Gör det, skaffa afghan eller afrosvensk - var inte rädda!
Citera
2018-04-08, 16:21
Medlem
ColaKexs avatar
Hon är tydligen dömd för sexuellt ofredande (år 2007). Detta var hel nytt för mig.

https://www.msn.com/sv-se/noje/kandi...cid=spartanntp

Citat:
– Under ett par år var jag pretentiös skådespelare och ville inte prata om det, men nu tycker jag att "va kul det var när jag var 18 år och visade rattarna". Det är inget jag skäms för.

Citat:
– Nej, för jag har inte handlat fel på något sätt. Och jag har ju bett om ursäkt. Däremot kan jag tycka att det är sorgligt att en människa känner sig kränkt, sa hon när domen kom och fortsatte:
– Det var inget sexuellt över det. Det är därför det är så befängt.

Hycklande resonemang från en person som kallar sig feminist. Jag vågar gissa att hon inte hade köpt samma resonemang från en man som blottat snorren.
Citera
2018-04-08, 16:27
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex
Hon är tydligen dömd för sexuellt ofredande (år 2007). Detta var hel nytt för mig.

https://www.msn.com/sv-se/noje/kandi...cid=spartanntp

Hycklande resonemang från en person som kallar sig feminist. Jag vågar gissa att hon inte hade köpt samma resonemang från en man som blottat snorren.

Vad är det som är hycklande? Hon slet ju inte fram våfflan, och att kvinnor ska ha samma "rätt" som män att visa brösten är väl feministiskt så det förslår?
Citera
2018-04-08, 22:11
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Stämmer det som hon skriver på Instagram? Att hon inte skatteplanerar? När folk skriver att dom "Älskar att betala skatt" så drar man öronen åt sig. Det brukar ju inte alltid stämma med verkligheten. Sahlin. :P

Hennes Henrik skatteplanerar väl?

https://www.instagram.com/p/BfY4zNJF...-by=nourbilder

Hennes firma omsatte 1 983 TKR senaste räkenskapsåret. Lönekostnaderna uppgick till 1 574 TKR. Ingen aktieutdelning. Skattemässigt hade det varit mer gynnsamt att plocka ut en del av i vinst istället för att betala massa värnskatt.
Citera
2018-10-25, 18:21
Medlem
Nour El Refai öppnar upp om åldersskillnaden
Citat:
Nour El Rafai, 30, och Henrik Schyffert, 50, har varit ett par i över fem år. Inledningsvis höll komikerparet relationen hemlig – men nu lever de öppet som särbos.

I en intervju i nya numret av Topp Hälsa berättar Nour El Refai om förhållandet och kärleken till den 19 år äldre Henrik Schyffert.

– Det dras en del skämt, om man säger så. Och jag är väldigt kär i Henrik. Han gör mig glad, får mig på gott humör, säger hon i intervjun.
Nour: Bra med en kille som levt ett tag

Ålderskillnaden på 19 år är inget som hon reflekterar över.

– Nej om jag ändå ska var heterosexuell – jag har ju levt i lesbiska förhållanden – så är det bra för mig med en kille som har levt ett tag. Jag behöver någon som är lugn och trygg i sig själv. Är jag ute och turnerar, kan jag inte ha någon svartsjuk typ som säger: "Men du har ju inte svarat på sms på en halvtimme?" Och så är jag ju kär i killen, berättar hon.
https://unv.is/expressen.se/noje/nou...dersskillnaden
Citera
2019-05-23, 18:11
Medlem
Nour El-Refai skulle ha medverkat i en kommande uppsättning av teaterpjäsen ”Kung Lear”.
Nu meddelar produktionens konstnärlige ledare Stefan Marling att komikern tvingas ställa in sin medverkan.
– Det enda jag kan säga är att hon är sjukskriven och att hon tyvärr blir tvungen att lämna produktionen, säger han.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...jukskriver-sig

Känns ju inte som en vanlig förkylning. Vad har drabbat henne? Förutom Schyffert då.
Citera
2019-05-23, 19:41
Medlem
Pudersockers avatar
Gillar Nour, ser väldigt bra ut i åtsmitande topp, ganska rolig, verkar sund, nog intelligentare än Schyffert om än det inte säger så mycket men ändå. Jag skulle inte backa där. Hoppas det inte är nåt allvarligt och att vi får se mer av henne.
Citera
2019-05-23, 22:18
Medlem
Ronilles avatar
Tänker att hon är gravid och därför inte/orkar kan genomföra sommarens teater.

Alternativt en utbrändhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in