2008-10-28, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Jo det stämmer. Och om hon nu kan visa brösten för en vilt främmande man bara sådär utan och vidare borde hon kunna stå ut med att folk fingrar lite på henne också. Tramsigt av henne att göra en sån här anmälan med tanke på Humlegårdsgrejen.
Du är ironisk va?
Citera
2008-10-29, 19:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
Du är ironisk va?

Nej varför skulle jag vara det? Jag menar om hon inte har några problem att visa brösten för en farbror i Humlegården har hon ju inga skrupler alls. Då borde hon ju gå med på allting utan att gnälla det minsta. Bara trams att gnälla över något sånt här.
Citera
2008-10-29, 22:29
Medlem
SUPERHITLERs avatar
Citat:
Nej varför skulle jag vara det? Jag menar om hon inte har några problem att visa brösten för en farbror i Humlegården har hon ju inga skrupler alls. Då borde hon ju gå med på allting utan att gnälla det minsta. Bara trams att gnälla över något sånt här.

Källa på det.
Citera
2008-10-29, 22:49
Medlem
Citat:
Du är en mycket sjuk människa,
... säket en av dom som menar att våldtagna kvinnor får skylla sej själva om de klätt sej utmanande.
Citera
2008-10-30, 17:20
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
Du är en mycket sjuk människa,
... säket en av dom som menar att våldtagna kvinnor får skylla sej själva om de klätt sej utmanande.

Klevis är en störd individ. Det har han lyckats bevisa ett flertal gånger i fotbollsforumet. Förmodligen ligger det i hans brist på intimitet hos det motsatta könet, om man gör av kvalificerad gissning
Citera
2008-10-31, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Klevis är en störd individ. Det har han lyckats bevisa ett flertal gånger i fotbollsforumet. Förmodligen ligger det i hans brist på intimitet hos det motsatta könet, om man gör av kvalificerad gissning
Tack.

Ett tag blev jag rädd för delar av mänskligheten men nu förstår jag...
Citera
2008-10-31, 00:58
Bannlyst
Citat:

Jag håller med dig, men bara delvis. Hon ska väl inte behöva gå med på allt? Det är både ologiskt och orättvist. Men hon ska naturligtvis inte anmäla om någon rör vid hennes rattar efter det att hon studsat med dem i ansiktet på personen i fråga. Egentligen borde hon själv bli anmäld för ofredande. Hon verkar vara en gränslös och ond kvinna.
Citera
2008-11-04, 01:44
Medlem
Shujkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Egentligen borde hon själv bli anmäld för ofredande. Hon verkar vara en gränslös och ond kvinna.

Jag skulle inte säga att hon är ond som i att hon på ett objektivt och rationellt sett tar reda vilka handlingar som skulle tillfoga andra individer psykisk och fysisk skada och sedan utför dem.

Men du har helt rätt i att hon är i princip helt gränslös när det gäller att få uppmärksamhet. Oftast blir det kul men det kan ibland också bli ganska obehagligt.
Citera
2008-11-04, 11:16
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Jag håller med dig, men bara delvis. Hon ska väl inte behöva gå med på allt? Det är både ologiskt och orättvist. Men hon ska naturligtvis inte anmäla om någon rör vid hennes rattar efter det att hon studsat med dem i ansiktet på personen i fråga. Egentligen borde hon själv bli anmäld för ofredande. Hon verkar vara en gränslös och ond kvinna.

Nu blandar du nog ihop saker och ting. I detta åtal är inte Nour drivande, utan sover när förgriparen antastar henne.
För att om flashing av tuttarna ger legitimitet till övergrepp, då skulle jag med största sannolikhet antasta din mamma då din pappa upplevt flashing av tuttar.
Avgå!
Citera
2008-12-11, 11:18
Moderator
impieteers avatar
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article3967703.ab

Citat:
Vad allmänheten fram tills nu inte har känt till är att Nour är ”den kända tv-kvinnan ” som sommaren 2007 sexofredades på en fest. Rättegången har fått mycket uppmärksamhet under hösten.

Ja, för "allmänheten" läser väl bara Aftonbladet och har ingen aning hur man tar reda på något annat?
Citera
2008-12-11, 11:27
Medlem
Demodokoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer

Ja, för "allmänheten" läser väl bara Aftonbladet och har ingen aning hur man tar reda på något annat?

Det sorgliga är att du nog har rätt i det du skriver.
Åtminstone vad gäller den "vanliga" allmänheten.
Citera
2008-12-12, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer

... med "allmänheten" avses väl alla onördar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in