2017-11-20, 17:31
Avstängd
På omslaget till DN:s helgbilaga häromdagen, samma ställe där Fatemeh med megafonen återfanns tidigare i höst - i båda fallen devota idolintervjuer. Nour är givetvis klädd i nån sorts rosa slöja och talar om Patriarkatet - det här är ju DN.

Tydligen är det en naturlag att personer som gifter sig med Henrik Schyffert ska ses som genier.
Citera
2017-11-20, 18:05
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
I dagens Expressen säger kvinnan att hon "inte längre är bisexuell"

https://www.expressen.se/noje/nour-e...ik-schyffert-/

– Eftersom jag lever i en heterorelation nu är jag inte bisexuell längre

Detta var något nytt för mig, att man kan välja sin sexualitet beroende på vilken relation man för tillfället är i. Mycket underligt.

Jag säger som Ove Törnqvist
Mina damer och herrar
Och ni som inte har bestämt er ännu
Citera
2017-11-20, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av screaming
Hon har blivit anmäld och dömd av domstol,för ofredande,när hon hiva fram pattarna framför en kille.

Citat:
Mannen tog väldigt illa vid sig, och trots löften om att inslaget inte skulle sändas polisanmälde han händelsen. Nour El-Refai ångrar sig inte.
– Nej, för jag har inte handlat fel på något sätt. Och jag har ju bett om ursäkt. Däremot kan jag tycka att det är sorgligt att en människa känner sig kränkt.
– Det var inget sexuellt över det. Det är därför det är så befängt.
På fredagen fälldes Nour El-Refai för ”nakenchocken”. Hon dömdes till 10 800 kronor i böter. Meter Television, som stod bakom humorprogrammet, har beslutat att överklaga domen
.

Man häpnar.
Citera
2017-11-20, 19:14
Medlem
DogsDAmours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
.

Man häpnar.

Det gör man. Jag ser också en rak linje från den incidenten till att hon helt plötsligt bestämmer sig för att hon inte är bisexuell längre. Sanningen är inte så viktig utan det är vad du känner som är viktigt. Det finns inga externa sanningar utan din egen narcissistiska åsikt bestämmer. Det är post-modernistiska undermänniskor vi har att göra med....
Citera
2017-11-20, 19:17
Medlem
No-n-sences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
I dagens Expressen säger kvinnan att hon "inte längre är bisexuell"

https://www.expressen.se/noje/nour-e...ik-schyffert-/

– Eftersom jag lever i en heterorelation nu är jag inte bisexuell längre

Detta var något nytt för mig, att man kan välja sin sexualitet beroende på vilken relation man för tillfället är i. Mycket underligt.

Det är ju tvetydigt då hon är ihop med en riktig fitta.

Ed. Har ändrat "han" till "hon".
Senast redigerad av No-n-sence 2017-11-20 kl. 19:54.
Citera
2017-11-20, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No-n-sence
Det är ju tvetydigt då han är ihop med en riktig fitta.

Då borde väl Nour vara lesbisk eftersom hon är ihop med en riktig fitta ?
Citera
2017-11-20, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DogsDAmour
Det gör man. Jag ser också en rak linje från den incidenten till att hon helt plötsligt bestämmer sig för att hon inte är bisexuell längre. Sanningen är inte så viktig utan det är vad du känner som är viktigt. Det finns inga externa sanningar utan din egen narcissistiska åsikt bestämmer. Det är post-modernistiska undermänniskor vi har att göra med....

Ja om jag ska vara ärlig är det nog den typen av människor som är värst av alla. Det finns ingen logik eller fakta-förankring i något de säger utan bara baseras på dagsfärska känslor, en sådan är ju helt omöjlig att föra dialog med.

Hade velat se hennes min när hon fick domen, men förmodligen idiotförklarade hon väl den och ansåg att allt var ett misstag. En salig mix av gås, höna och struts.
Citera
2017-12-03, 21:41
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Mina damer och herrar

Tja. Hon gjorde ett synnerligen osäkert intryck på tv hos Hellenius. Tjejen är väl 30, men framstod som en jag-svag ängslig tonåring med identitetsproblem. Nour berättade om hur hon mobbades i skolan. Sen körde man en videolänk med Pizza-Schyffert som drog applåder med lite floskler om "att Nour har gjort att han förstår sig själv nu"

Nour gillar att vara särbo med pk-mannen Schyffert. Antar att det förhållandet är ganska svajigt, pga Nour är en grubblande bisexuell konstnärssjäl som inte kommit underfund med vem hon är än.
Citera
2017-12-03, 22:03
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DogsDAmour

Så funkar det med en identifieringsmänniska. Man lever i faser, helst en fas som får en att verka intressant. Sedan blir man tydligen heterofil.
Citera
2017-12-06, 11:21
Medlem
Arne Bajses avatar
Innan Nour mötte den stora kärleken i pk-mannen Henrik S levde hon som bisexuell. Umgänget bestod av lesbiska vänner och Nour var nervös att berätta att hon blivit kär i en äldre man.

Nour gillar Pizza-Schyffert eftersom han har varit gift med en feminist som han antagligen har påverkats av.
Citera
2017-12-06, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_537253.svd

Vem är denna kvinnliga programledare som blottat sig?? Jobbar tydligen på Strix.

Det muslimska ludret behöver en idiot som en nolla som Henrik Schyffert för att lyfta sin karriär.
Citera
2017-12-06, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Mina damer och herrar

Det beror på vad hon får för gensvar i pressen. Hon är bi när får PR och uppdrag men sedan är hon inte längre bi när folk tycker hon är den nolla som hon är och är så sinnesslö att hon inte ens klarar av att vara rolig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in