2017-10-28, 22:38
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Är det okej att sexuellt ofreda och tafsa så länge det filmas?

https://www.youtube.com/watch?v=uq14WgXsEyA

Varför kunde Martin Timell ha stått med en kvinnlig högvakten, och kommenterat vilka stora bröst hon har?
Citera
2017-10-28, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Varför kunde Martin Timell ha stått med en kvinnlig högvakten, och kommenterat vilka stora bröst hon har?

Självklart inte. Därför tycker jag att Nours sexuella trakasserier och tafsande borde fått rubriker och anmälningar. Men det kanske det fick?
Citera
2017-10-29, 07:34
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Självklart inte. Därför tycker jag att Nours sexuella trakasserier och tafsande borde fått rubriker och anmälningar. Men det kanske det fick?

Hon tycker väl att män ska vara tacksamma för att de får uppmärksamhet av en vacker kvinna. Ungefär vad tafsande män sa på den gamla goda tiden.

Särskilt utsatt tycker jag den unge mannen som står högvalt är. Hans uppgift är att vakta slottet, inte att hantera dålig teve. Inte heller kan han gå därifrån. Så jämför med att Timell skulle stå där och kommentera en kvinnlig högvakts bröst. Fanns det aldrig en tanke att högvakten inte alls tyckte det var roligt?

Må så vara att el Rafai har den dåliga smaken. Men hur kunde teve släppa fram förnedringshumor på den här låga nivån?
Citera
2017-10-29, 07:39
Medlem
Det muslimska patrasket fick ett utbrott för ett tag sedan att det fanns vita som inte hejade på busschaufförerna. I Malmö, hälsar inte muslimerna på vita och jag antar att det är sharia relaterat. Men de har fått sina jobb via vita som inte är muslimer fast de inte har riktiga busskörkort.
Citera
2017-10-29, 07:42
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Funderar lite på vad som hade hänt om högvakten tryckt in gäverskolven i ansiktet på henne, just när hon klev i och tafsade på honom.

Det får mig också att undra om inte just det var fejk? Någon som vet?
Citera
2017-10-29, 07:45
Medlem
Star Witnesss avatar
Citat:
Ja, jag tycker herrarna hon tog på könet ska anmäla detta, beteendet var inte okej någonstans.

Japp, bör uppmärksammas! Värre än vissa metoo-historier jag hört från div. snowflakes av "rätt" kön.
Citera
2017-10-29, 07:49
Medlem
Henrik Schyffert har jackat i henne för att han inte klarade av att landa något i sin egen ålder. Hon jackade i honom för att han kan ordna jobb åt henne. Hon är för dum i huvudet (muslim) för att kunna ordna jobb och tjäna pengar för egen maskin. Vem lyssnar på henne överhuvudtaget?
Citera
2017-10-29, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Hon tycker väl att män ska vara tacksamma för att de får uppmärksamhet av en vacker kvinna. Ungefär vad tafsande män sa på den gamla goda tiden.

Särskilt utsatt tycker jag den unge mannen som står högvalt är. Hans uppgift är att vakta slottet, inte att hantera dålig teve. Inte heller kan han gå därifrån. Så jämför med att Timell skulle stå där och kommentera en kvinnlig högvakts bröst. Fanns det aldrig en tanke att högvakten inte alls tyckte det var roligt?

Må så vara att el Rafai har den dåliga smaken. Men hur kunde teve släppa fram förnedringshumor på den här låga nivån?

Fast, jag tror inte han är vetandes om att det spelas in. Och att det spelas in ska ju inte direkt förmildra brotten Nour begår. Hon sexuellt trakasserar, provocerar och tafsar. Jag fattar inte hur hon kunde komma undan med detta. Det finns på film, borde inte direkt vara svårt att få henne fälld för detta.
Citera
2017-10-29, 09:55
Medlem
Daviddinkelsson85s avatar
Citat:
Fast, jag tror inte han är vetandes om att det spelas in. Och att det spelas in ska ju inte direkt förmildra brotten Nour begår. Hon sexuellt trakasserar, provocerar och tafsar. Jag fattar inte hur hon kunde komma undan med detta. Det finns på film, borde inte direkt vara svårt att få henne fälld för detta.
Kom undan för att hon har rätt kön.
Citera
2017-10-29, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daviddinkelsson85
Kom undan för att hon har rätt kön.

Jag tror inte ens hon blivit anmäld, för ca 7 år sedan som klippet anger så "tycktes" det väl att män skulle tåla sådant. Eftersom dagens retroaktiva anmälningar idag tas på största allvar eftersom det ska råda noll tolerans mot sexuella trakasserier så bör hon fällas för detta idag.
Citera
2017-11-20, 13:26
Medlem
Bajjamannen87s avatar
I dagens Expressen säger kvinnan att hon "inte längre är bisexuell"

https://www.expressen.se/noje/nour-e...ik-schyffert-/

– Eftersom jag lever i en heterorelation nu är jag inte bisexuell längre

Detta var något nytt för mig, att man kan välja sin sexualitet beroende på vilken relation man för tillfället är i. Mycket underligt.
Citera
2017-11-20, 17:17
Medlem
Citat:
Jag tror inte ens hon blivit anmäld, för ca 7 år sedan som klippet anger så "tycktes" det väl att män skulle tåla sådant. Eftersom dagens retroaktiva anmälningar idag tas på största allvar eftersom det ska råda noll tolerans mot sexuella trakasserier så bör hon fällas för detta idag.

Hon har blivit anmäld och dömd av domstol,för ofredande,när hon hiva fram pattarna framför en kille.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in