2007-10-31, 17:12
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.arne
Just så. Varför är detta så svårt att förstå? Dessutom filmade hon det och hade tänkt sända det i teve vilket tyder på max en handfull hjärnceller.

Det är det inte. Läs om. Det irriterade är dubbelmoralen jag tog upp.
Citera
2007-10-31, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
Shyssta pattar är shyssta pattar. Sunda män sätter på allt snyggt och smittfritt

Sunda män är rasmedvetna!
Citera
2007-10-31, 20:14
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taiga
Sunda män är rasmedvetna!

Jag skall tänka på det nästa gång jag ligger med min utländska skönhet om du lovar att göra detsamma när du i smyg runkar till Mandingos filmer
Citera
2007-11-20, 07:51
Medlem
tjack i näsan!!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Läskig
Hade det varit en kille som gjort det här så hade det garanterat inte varit samma snyft-reportage i tidningen, då hade det nog snarare varit krav på fängelsestraff och några sidor med moralkakor om hur förtryckta alla kvinnor blir som inte ens kan visa sig ute utan att bli hatattackerad av någon blottare...

Fast sen så kan man ju ifrågasätta om att visa brösten verkligen är att blotta sig, räknas det som blottning om en man visar brösten?

håller med! synd att man inte va den som hon blotta sig för!
Citera
2007-12-22, 11:21
Medlem
ErnstRamsteiners avatar
Dömd

Citat:
Ursprungligen postat av metro
Hon blottade brösten för en vilt främmande man i Humlegården i Stockholm.

Nu har TV400:s programledare Nour El-Refai dömts till 10 800 kronor i böter, enligt Metro.

Jag giller hennes kommentar om domen.

"Nej, för jag har inte handlat fel på något sätt. Och jag har ju bett om ursäkt. Däremot kan jag tycka att det är sorgligt att en människa känner sig kränkt."

Undra om den hade funkat för en man...
Citera
2007-12-22, 13:38
Medlem
zugfahrers avatar
Jag tycker det är så jäkla rätt, för oavsett om du spelar in ett humorprogram, så är det jävligt ofint att springa runt på stan och visa sina bröst, oavsett nationalitet eller politisk ideologi.

Den här mannen som polisanmält händelsen är en hjälte i mina ögon. Själv hade jag förmodligen, svensk som jag är, gått hem och grubblat, irriterat mig över händelsen men inte haft mod att orka göra någonting åt saken.
Citera
2007-12-22, 15:24
Medlem
"Libaneser föds i libanon och svenskar i sverige"

så om jag föds i ett stall så är jag en häst..
Citera
2007-12-22, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zugfahrer
Jag tycker det är så jäkla rätt, för oavsett om du spelar in ett humorprogram, så är det jävligt ofint att springa runt på stan och visa sina bröst, oavsett nationalitet eller politisk ideologi.

Den här mannen som polisanmält händelsen är en hjälte i mina ögon. Själv hade jag förmodligen, svensk som jag är, gått hem och grubblat, irriterat mig över händelsen men inte haft mod att orka göra någonting åt saken.

Hörrö lägg inte din skit på mig, "Själv hade du förmodligen, BÖG som du är gått hem, irriterat dig över händelsen men inte haft mod att orka göra något åt saken"

Ingen sund svensk man kan någonsin ha något emot en ung vacker kvinnas bröst, om dom så sitter på en utläning eller på "Inga from sweden", att man inte vill bli påtvingd sharialagar eller att ens syrra skall bli kulturberikad bara för att hon var oförsiktig nog att gå hem genom en mörk park/gångtunnel, är en helt annan fråga. Vilka jävla bögar vi har blivit i Sverige alltså, rädda för allt. Bara mesar, kan det tycka att det känns som en grov kränkning att behöva se en annan människa naken.

DOck så kan ju gubbfan bara vara smart och inse att hon kan spela på händelsen och kasera in lite stålar, i så fall good for him.
Citera
2007-12-22, 20:44
Medlem
zugfahrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pajabbat
Hörrö lägg inte din skit på mig, "Själv hade du förmodligen, BÖG som du är gått hem, irriterat dig över händelsen men inte haft mod att orka göra något åt saken"

Ingen sund svensk man kan någonsin ha något emot en ung vacker kvinnas bröst, om dom så sitter på en utläning eller på "Inga from sweden", att man inte vill bli påtvingd sharialagar eller att ens syrra skall bli kulturberikad bara för att hon var oförsiktig nog att gå hem genom en mörk park/gångtunnel, är en helt annan fråga. Vilka jävla bögar vi har blivit i Sverige alltså, rädda för allt. Bara mesar, kan det tycka att det känns som en grov kränkning att behöva se en annan människa naken.

DOck så kan ju gubbfan bara vara smart och inse att hon kan spela på händelsen och kasera in lite stålar, i så fall good for him.

Oj då, trampade jag på en öm tå? (räcker över en snytnäsduk) Jag vidhåller fortfarande att det är ofint av en kvinna att gå runt och visa sina bröst på stan, lika mycket som jag tycker det är ofint av en kille att visa sitt könsorgan.

Jag som sund svensk man kräver istället lite finess. Vi verkar vara överrens om att svenskar är fega, men det är ju just det herren som anmält inte är. Han vågade gå till polisen och stå upp för sin sak, med risk för att bli kallad bög av en person som dig. Det måste ju vara en sund svensk man, utan fördomar, hat och mod. Vad är du för en?

All heder till honom.
Citera
2007-12-22, 21:18
Medlem
von Hindenburgs avatar
Bra att hon anmäldes och bra att hon fälldes. Jag hatar verkligen den där typen av dolda kameranhumor.

Jag tror också att en del av de som tjatar om "bög" osv behöver en reality check. Jag sätter gärna på Nour El-Refai trots att hon är både rasfrämling och journalist. Det innebär inte att jag uppskattar att bli en del av ett skämt på tv och det behöver inte heller betyda att jag uppskattar få nakna bröst upptryckta framför nyllet utan att ha bett om det. Är ni muslimer hela bunten? Bara en mussla kan tro att män är ständigt kåta oavsett vad...
Citera
2007-12-24, 02:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tonyigen
"Libaneser föds i libanon och svenskar i sverige"

så om jag föds i ett stall så är jag en häst..

Vilken art du är påverkas inte av vart du föds, men din nationalitet kan göra/gör det. Det är väl inte jättekontroversiellt?

Förövrigt en slående logik! Bland den bästa slutledningsförmågan jag sett bevis för på länge.
Citera
2007-12-24, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zugfahrer
Oj då, trampade jag på en öm tå? (räcker över en snytnäsduk) Jag vidhåller fortfarande att det är ofint av en kvinna att gå runt och visa sina bröst på stan, lika mycket som jag tycker det är ofint av en kille att visa sitt könsorgan.

Jag som sund svensk man kräver istället lite finess. Vi verkar vara överrens om att svenskar är fega, men det är ju just det herren som anmält inte är. Han vågade gå till polisen och stå upp för sin sak, med risk för att bli kallad bög av en person som dig. Det måste ju vara en sund svensk man, utan fördomar, hat och mod. Vad är du för en?

All heder till honom.

Som sagt, bög, att du grinar för vad som helst får stå för dig. Ja du får vidhålla att du tar illa vid dig av nakna kvinnobröst hur mycket du vill. Ja jag tycker att svenskar har blivit fega, men jag tycker verkligen inte att det är något sunt med det.

För det första vet du etnisiteten på mannen? För det andra, vad fan har att han änmäler nakna kvinnobröst med hans eventuella fördommar eller hat att göra?

Och för det tredje, vi som tycker att han gör fel verkar ju vara i oerhörd minoritet om man skall dömma efter inläggen här inne, så hur modig var han egentligen?

Och vad gäller mig själv, jag skulle väl säga att jag är en sund, svensk, hatisk och fördomsfull man
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in