Citat:
Ursprungligen postat av zugfahrer
Oj då, trampade jag på en öm tå? (räcker över en snytnäsduk) Jag vidhåller fortfarande att det är ofint av en kvinna att gå runt och visa sina bröst på stan, lika mycket som jag tycker det är ofint av en kille att visa sitt könsorgan.
Jag som sund svensk man kräver istället lite finess. Vi verkar vara överrens om att svenskar är fega, men det är ju just det herren som anmält inte är. Han vågade gå till polisen och stå upp för sin sak, med risk för att bli kallad bög av en person som dig. Det måste ju vara en sund svensk man, utan fördomar, hat och mod. Vad är du för en?
All heder till honom.
Som sagt, bög, att du grinar för vad som helst får stå för dig. Ja du får vidhålla att du tar illa vid dig av nakna kvinnobröst hur mycket du vill. Ja jag tycker att svenskar har blivit fega, men jag tycker verkligen inte att det är något sunt med det.
För det första vet du etnisiteten på mannen? För det andra, vad fan har att han änmäler nakna kvinnobröst med hans eventuella fördommar eller hat att göra?
Och för det tredje, vi som tycker att han gör fel verkar ju vara i oerhörd minoritet om man skall dömma efter inläggen här inne, så hur modig var han egentligen?
Och vad gäller mig själv, jag skulle väl säga att jag är en sund, svensk, hatisk och fördomsfull man