2008-09-09, 23:37
Medlem
Andy Pandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chribsson2
Kitty Jutbring låter som en bra gissning, hon är ju jäkligt "high strung" och mer eller mindre militant feminist. Där kan det nog räcka med ett felaktigt tilltal för att man ska bli polisanmäld.
Amen, fyfan. Inte bara klä av utan också slicka på... henne? Hu! Jag skulle hellre äta upp en bajskorv i direktsänd TV än ens befinna mig i samma rum som Kitty Jutbring. Jag menar: se hur hon ser ut.

Citat:
Ursprungligen postat av Blücher
Ska FB svika ?!
FB:s specialitet är väl att få fram gärningsmännens ID; här är det ju offrets vi frågar efter.

Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
I sexualbrottmål kan målsägandens personuppgifter vara sekretessbelagda.
Hans Österman och Kristina Edblom, som står som författare till AB:s artikel verkar i alla fall ha fått reda på vem tv-kvinnan är, ty
Citat:
Aftonbladet har sökt programledaren som meddelar att hon inte vill kommentera händelsen.
Citera
2008-09-09, 23:39
Medlem
BiggusDs avatar
Nu orkar jag inte vänta på att någon annan ska lösa det.
Jag skickade precis ett mejl till södertörns tingsrätt och bad dem skicka en kopia av domen.

Jag skulle vilja ha en kopia av domen ang. det fall som har uppmärksammats i media de senaste dagarna.

Det jag vet är ungefär det tidningarna skriver, mannen som dömdes var 38år.
38 åringens advokat heter Roland Malm, brottet skedde i Juli 2007.
Om ni lyckas hitta domen kan ni vara vänliga att skicka den till denna e-post adress
Citera
2008-09-09, 23:43
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Pandy
Amen, fyfan. Inte bara klä av utan också slicka på... henne? Hu! Jag skulle hellre äta upp en bajskorv i direktsänd TV än ens befinna mig i samma rum som Kitty Jutbring. Jag menar: se hur hon ser ut.

Hon är inte alls pjåkig tycker jag. Skulle gärna "eat her" både här och där.

Oj, det här blev lite OT tror jag.
Citera
2008-09-10, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Nour är väl gift med Bob Hansson, och därmed inte pojkvän.

Annars kanske den här killen från Beck? Stämmer åldersmässigt.
J***y En***ey

Jag har förstått det som att de inte är gifta. De påstås vara gifta på Wikipedia vilket jag misstänker kommer från deras status som married på Facebook, däremot tror jag inte de anses vara gifta legalt sett.

Edit: Med anledning av att Nour nu säger sig vara nybliven singel: http://sydsvenskan.se/malmo/malmofes...r-Faladen.html
så måste jag säga att mitt ursprungliga tips blivit ytterligare lite hetare.

Enligt artikeln i AB: "I maj skickade 38-åringen ett mejl till programledarens förre pojkvän.".

De var alltså ihop i maj, men inte nu längre.
Senast redigerad av nicyspicy 2008-09-10 kl. 02:05.
Citera
2008-09-10, 08:30
Medlem
Codens avatar
Men om det skulle visa sig vara Nour???? FFS

Äckligare människa får man leta efter, och då gillar jag normalt utländska flickor. Kräksmileyn kom tillbaka, allt är förlåtet

Man ska faan ha ett par månader om man pillar på den suggan!
Citera
2008-09-10, 10:32
Medlem
Public Enemys avatar
Nour är väl en goding!
Jag har hört skvaller om att det skulle vara henne det gäller.
Citera
2008-09-10, 10:36
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
Jag har hört skvaller om att det skulle vara henne det gäller.

Jag har också hört det. Läste det i en tråd på Flashback.
Citera
2008-09-10, 12:20
Medlem
Kan ingen knäcka den här? Vill veta vem det handlar om.
Citera
2008-09-10, 13:38
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Pandy

FB:s specialitet är väl att få fram gärningsmännens ID; här är det ju offrets vi frågar efter.

Hans Österman och Kristina Edblom, som står som författare till AB:s artikel verkar i alla fall ha fått reda på vem tv-kvinnan är, ty

Jag uttalade mig generellt om sexbrottmål igår. Idag har jag läst domen och målsägandens uppgifter är inte sekretessbelagda. Förstår liksom du inte vad brottsoffrets identitet har för betydelse.

Senast 26/9 ska överklagan ha inkommit, annars vinner TR-domen laga kraft.
Citera
2008-09-10, 13:48
Medlem
Bisk Ys avatar
Citat:
Jag uttalade mig generellt om sexbrottmål igår. Idag har jag läst domen och målsägandens uppgifter är inte sekretessbelagda. Förstår liksom du inte vad brottsoffrets identitet har för betydelse.

vem är hon då?
Citera
2008-09-10, 13:50
Medlem
MissTakens avatar
Citat:

Men snälla, hur kan man meddela allt detta utan att också säga vem hon är?
.
Citera
2008-09-10, 13:52
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bisk Y
vem är hon då?

Som sagt, hon är inte anklagad eller dömd för något brott här. Lämna brottsoffret utanför. Eller försöker ni få det till att hon kanske uppmuntrade mannen, klädde sig fel eller annat trams?

Flashback, forumet där folk är mer intresserade av offrens identitet än av dömda gärningsmäns dito.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in