2007-12-24, 04:19
Medlem
Det är svårtolkat men en del har tolkat ett av Magnus Ugglas senaste blogginlägg som om han tänker betala de här böterna!
Citera
2007-12-24, 11:35
Medlem
zugfahrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pajabbat
Som sagt, bög, att du grinar för vad som helst får stå för dig. Ja du får vidhålla att du tar illa vid dig av nakna kvinnobröst hur mycket du vill. Ja jag tycker att svenskar har blivit fega, men jag tycker verkligen inte att det är något sunt med det.

För det första vet du etnisiteten på mannen? För det andra, vad fan har att han änmäler nakna kvinnobröst med hans eventuella fördommar eller hat att göra?

Och för det tredje, vi som tycker att han gör fel verkar ju vara i oerhörd minoritet om man skall dömma efter inläggen här inne, så hur modig var han egentligen?

Och vad gäller mig själv, jag skulle väl säga att jag är en sund, svensk, hatisk och fördomsfull man

Jag respekterar att du har en åsikt, men jag delar den inte. Uppenbarligen respekterar du inte att andra har en åsikt, eftersom du måste kalla dem för bög, ställa irreleveanta motfrågor och med barnsliga försök spela ball och vinkla min vidhållning till något som låter kul i dina öron.

Jag vet dock att du inte beteer dig såhär när du lämnat din pojkrum och läst färdigt det senaste numret av din Moore-prenumeration, för då tror jag att du är en trevlig ung herre, som snart träffar en söt tjej/kille (det framgår inte om din undertryckta ilska är för att du vill komma ut?) att sätta tänderna i. Då kommer också din undertryckta ilska, fördomsfullhet och hat förmodligen helt övergå till något vackert som tar dig långt här i livet, för jag tycker det är bra att du har ett sådant engagemang.

Slutligen vill jag bara önska dig en god och fridfull jul.

- Skarpskjutaren
Citera
2007-12-24, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zugfahrer
Jag respekterar att du har en åsikt, men jag delar den inte. Uppenbarligen respekterar du inte att andra har en åsikt, eftersom du måste kalla dem för bög, ställa irreleveanta motfrågor och med barnsliga försök spela ball och vinkla min vidhållning till något som låter kul i dina öron.

Jag vet dock att du inte beteer dig såhär när du lämnat din pojkrum och läst färdigt det senaste numret av din Moore-prenumeration, för då tror jag att du är en trevlig ung herre, som snart träffar en söt tjej/kille (det framgår inte om din undertryckta ilska är för att du vill komma ut?) att sätta tänderna i. Då kommer också din undertryckta ilska, fördomsfullhet och hat förmodligen helt övergå till något vackert som tar dig långt här i livet, för jag tycker det är bra att du har ett sådant engagemang.

Slutligen vill jag bara önska dig en god och fridfull jul.

- Skarpskjutaren

Ja precis så lever jag, fan du läste mig som en öppen bok.

Du hävdar att mannen, är fördomsfri för att han anmäler att en kvinna visar brösten, jag frågor vad dom två sakerna har med varandra att göra och det är en irelevant fråga?

En annan grej som jag undrar är, tycker du att det är jobbigt att gå till en badstrand, för även där förekommer det ju att kvinnor visar sin bröst, solar topless och så vidare.

Eftersom din jul-hälsning enbart är ett försök (och ett dåligt sådant) till att verka överlägsen besvarar jag den inte.
Citera
2008-02-09, 20:45
Medlem
CrackerJacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss Cellulite
TV4:s programledare Nour El-Refai, 19, blottade sig för en vilt främmande man i en park i Stockholm.

Nu åtalas hon, enligt Aftonbladet.

Nour El-Refai ledde humorprogrammet ”Raj raj" i somras. I ett inslag blottade hon sig i Humlegården, en plats känd för manliga blottare.

Anmälaren tog väldigt illa vid sig och polisanmälde. Nour El-Refai, numera på Strix televison, bad mannen om ursäkt.

http://wwwc.aftonbladet.se/vss/teleg..._852__,00.html

Hur ser hon ut, tro?

....nu syns hon i rutan med Luuk i melodifestivalen. Hon försöker vara rolig men lyckas inte, kanske hon visar pattarna igen?
Citera
2008-02-09, 22:13
Medlem
z2joiss avatar
Hon är med i den här filmen också.
Har inte sett den, men den verkar inte ha några toppbetyg direkt.
"Straight to video" som Kramer skulle sagt.
http://www.discshop.se/shop/ds_produ...forum&id=50709
Citera
2008-02-09, 23:43
Medlem
GAMLE SVARTENs avatar
Kvinna: Ja
Ung: Ja
Blatte: Ja
Talang/Begåvning: Nej

Kvinno/ung/blatte konceptet går före utbildning/erfarenhet/talang konceptet.
Citera
2008-09-08, 07:01
Medlem
PocketRockets avatar
Känd tv-kvinna sexutnyttjades, vem? [Nour El Refai]

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3268044.ab

Hittade ingen tråd som stämde in på detta ämne. Letar jag dåligt eller har det inte tagits upp tidigare?

Vem är kvinnan? Vem är Beck-skådisen?
Citera
2008-09-08, 08:27
Medlem
Catarina Hurtig kanske.
Bara gissningar vill jag tillägga.
Citera
2008-09-08, 08:42
Medlem
Känd tv-kvinna = Någon som suttit i publiken på Bingolotto kanske?
Citera
2008-09-08, 08:53
Medlem
MissTakens avatar
"Den kvinnliga programledaren har varit mycket framgångsrik på sistone och är ett välkänt ansikte i rutan."

Mkt framgångsrik på sistone. Det får mig att tänka på Gry Forsell som på sistone synts i både Körslaget och Sommarkrysset. Jag anser inte själv att det ligger någon framgång (mer än att hon lyckats få jobben) i detta men ni vet hur tidningarna är så...
.
Citera
2008-09-08, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
"Den kvinnliga programledaren har varit mycket framgångsrik på sistone och är ett välkänt ansikte i rutan."

Mkt framgångsrik på sistone. Det får mig att tänka på Gry Forsell som på sistone synts i både Körslaget och Sommarkrysset. Jag anser inte själv att det ligger någon framgång (mer än att hon lyckats få jobben) i detta men ni vet hur tidningarna är så...
.

Men har hon spelat i någon Beck film?
Citera
2008-09-08, 08:59
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FactOrFict
Men har hon spelat i någon Beck film?

Det är ju inte hon som spelat i Beck, utan skådespelaren i vars lägenhet de befann sig i (dvs inte heller 38-åringen är med i Beckfilmen). Så tolkar jag det iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in