Citat:
Ursprungligen postat av pajabbat
Som sagt, bög, att du grinar för vad som helst får stå för dig. Ja du får vidhålla att du tar illa vid dig av nakna kvinnobröst hur mycket du vill. Ja jag tycker att svenskar har blivit fega, men jag tycker verkligen inte att det är något sunt med det.
För det första vet du etnisiteten på mannen? För det andra, vad fan har att han änmäler nakna kvinnobröst med hans eventuella fördommar eller hat att göra?
Och för det tredje, vi som tycker att han gör fel verkar ju vara i oerhörd minoritet om man skall dömma efter inläggen här inne, så hur modig var han egentligen?
Och vad gäller mig själv, jag skulle väl säga att jag är en sund, svensk, hatisk och fördomsfull man
Jag respekterar att du har en åsikt, men jag delar den inte. Uppenbarligen respekterar du inte att andra har en åsikt, eftersom du måste kalla dem för bög, ställa irreleveanta motfrågor och med barnsliga försök spela ball och vinkla min vidhållning till något som låter kul i dina öron.
Jag vet dock att du inte beteer dig såhär när du lämnat din pojkrum och läst färdigt det senaste numret av din Moore-prenumeration, för då tror jag att du är en trevlig ung herre, som snart träffar en söt tjej/kille (det framgår inte om din undertryckta ilska är för att du vill komma ut?) att sätta tänderna i. Då kommer också din undertryckta ilska, fördomsfullhet och hat förmodligen helt övergå till något vackert som tar dig långt här i livet, för jag tycker det är bra att du har ett sådant engagemang.
Slutligen vill jag bara önska dig en god och fridfull jul.
- Skarpskjutaren