2008-09-11, 09:29
Medlem
N.E.R.Ds avatar
Arabisk kvinna sexutnyttjad av svensk man, historisk händelse.

Hon skulle burit burka och inte druckit alkohol, så hon får skylla sig själv.
Så skulle hennes Imam sagt
Citera
2008-09-11, 09:38
Medlem
epost72s avatar
Jaha nu är det helt okej att utnyttja en berusad sovande kvinna oavsett etniskt ursprung intressanta tongångar i denna tråd.
Citera
2008-09-11, 09:52
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Jaha nu är det helt okej att utnyttja en berusad sovande kvinna oavsett etniskt ursprung intressanta tongångar i denna tråd.

Tråden är lång nu så mitt minne kan svika mig men jag kan inte minnas att jag läst nåt sånt i den här tråden?
.
Citera
2008-09-11, 10:01
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.E.R.D

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Tråden är lång nu så mitt minne kan svika mig men jag kan inte minnas att jag läst nåt sånt i den här tråden?
.

Behöver inte gå så långt tillbaka i tråden. N.E.R.D och ett antal till tycker det är helt okej.

Dessutom antyds det att det är okej om kvinnan i fråga dessutom råkar vara osnygg så är det också ett skäl till att det är okej att våldföra sig på densamma.
Citera
2008-09-11, 10:04
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Behöver inte gå så långt tillbaka i tråden. N.E.R.D och ett antal till tycker det är helt okej.

Dessutom antyds det att det är okej om kvinnan i fråga dessutom råkar vara osnygg så är det också ett skäl till att det är okej att våldföra sig på densamma.

N.E.R.D tycker inte det. Han tillade: "Så skulle hennes Imam sagt" och det säger inget om hans åsikter.

Vilka inlägg antyder?
.
Citera
2008-09-11, 10:06
Medlem
N.E.R.Ds avatar
Citat:
Klarar man inte lite ironi så ska man inte besöka FB
Det krävs intelligens för ironi, trögt folk utmärker sig direkt och blir griniga, då det inte biter på dem.
Citera
2008-09-11, 10:08
Medlem
styrlunds avatar
Citat:

Ta en kaffe och gnugga sömnen ur ögonen. I detta Dödsknarkforum sitter det många människor med olika humor. Bara att ta det, eller stappla in på Familjeliv.
Citera
2008-09-11, 10:27
Medlem
Julius Moscas avatar
Citat:

Yez och AFA sätter Jens att läsa feministisk litteratur istället för att dra det hela inför polisen.
Senast redigerad av Julius Mosca 2008-09-11 kl. 10:30.
Citera
2008-09-11, 11:05
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Klarar man inte lite ironi så ska man inte besöka FB
Det krävs intelligens för ironi, trögt folk utmärker sig direkt och blir griniga, då det inte biter på dem.

Kan hända att det var ironi i ditt fall jag ska bråka med dig, men det finns fler exempel, skit det samma. En kvinna har i vart fall blivit sexutnyttjad.

Kunde vara lite kul och gräva lite mer i vad Jens Larsson är för ett avskum.

Edit

Jens Larsson är ju väldigt bildskön om man jämför, inte konstigt att han måste smyga sig till sexuella situationer utan kvinnors vetskap
http://sv.metapedia.org/wiki/Bild:Jens_Larsson.jpg
Senast redigerad av epost72 2008-09-11 kl. 11:08.
Citera
2008-09-11, 11:15
Medlem
Stuntman Bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrgurka
Mailar du tingrätten så skickar dom dig valfri dom som pdf helt gratis.
Citat:
Ursprungligen postat av MrSandman
Som någon skrev - jag mailade Tingsrätten bara, så vips kom den som pdf.
Jaså? Det är så enkelt nuförtiden alltså. Vad behöver man veta för att få ut domen?
Citera
2008-09-11, 11:37
Medlem
MrSandmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stuntman Bob
Jaså? Det är så enkelt nuförtiden alltså. Vad behöver man veta för att få ut domen?

Känns som att det här går väldigt off topic nu. Men det är ju fler före mig som har gjort det...

Jag visste inte mycket alls. Jag visste det som har stått i artiklarna som finns i den här tråden.
Citera
2008-09-11, 12:20
Medlem
Xerxesbrothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Octopus Scott
Om Jens Larsson kan du läsa lite kort här.

Tydligen känd AFA-medlem. Tidigare dömd för olaga intrång.

AFA har ju haft omfattande problem med våldtäkter och sexuella ofredanden inom organisationen och med sådant här folk; ja man blir ju inte förvånad direkt. *kräksmiley* Läs mer här.

Tycker synd om tjejen!

Om du läser domen är Jens Larsson tidigare ostraffad.
" Jens Larsson förekommer inte i belastningsregistret och han lever under ordnade sociala förhållanden. "
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in