Arabisk kvinna sexutnyttjad av svensk man, historisk händelse.
Hon skulle burit burka och inte druckit alkohol, så hon får skylla sig själv.
Så skulle hennes Imam sagt
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Jaha nu är det helt okej att utnyttja en berusad sovande kvinna oavsett etniskt ursprung intressanta tongångar i denna tråd.
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Tråden är lång nu så mitt minne kan svika mig men jag kan inte minnas att jag läst nåt sånt i den här tråden?
.
Behöver inte gå så långt tillbaka i tråden. N.E.R.D och ett antal till tycker det är helt okej.
Dessutom antyds det att det är okej om kvinnan i fråga dessutom råkar vara osnygg så är det också ett skäl till att det är okej att våldföra sig på densamma.
Behöver inte gå så långt tillbaka i tråden. N.E.R.D och ett antal till tycker det är helt okej.
Dessutom antyds det att det är okej om kvinnan i fråga dessutom råkar vara osnygg så är det också ett skäl till att det är okej att våldföra sig på densamma.
N.E.R.D tycker inte det. Han tillade: "Så skulle hennes Imam sagt" och det säger inget om hans åsikter.
Jaha nu är det helt okej att utnyttja en berusad sovande kvinna oavsett etniskt ursprung intressanta tongångar i denna tråd.
Klarar man inte lite ironi så ska man inte besöka FB
Det krävs intelligens för ironi, trögt folk utmärker sig direkt och blir griniga, då det inte biter på dem.
Ta en kaffe och gnugga sömnen ur ögonen. I detta Dödsknarkforum sitter det många människor med olika humor. Bara att ta det, eller stappla in på Familjeliv.
Klarar man inte lite ironi så ska man inte besöka FB
Det krävs intelligens för ironi, trögt folk utmärker sig direkt och blir griniga, då det inte biter på dem.
Kan hända att det var ironi i ditt fall jag ska bråka med dig, men det finns fler exempel, skit det samma. En kvinna har i vart fall blivit sexutnyttjad.
Kunde vara lite kul och gräva lite mer i vad Jens Larsson är för ett avskum.
Tydligen känd AFA-medlem. Tidigare dömd för olaga intrång.
AFA har ju haft omfattande problem med våldtäkter och sexuella ofredanden inom organisationen och med sådant här folk; ja man blir ju inte förvånad direkt. *kräksmiley* Läs mer här.
Tycker synd om tjejen!
Om du läser domen är Jens Larsson tidigare ostraffad.
" Jens Larsson förekommer inte i belastningsregistret och han lever under ordnade sociala förhållanden. "
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!