Skönt ändå att det var en sexbrottsling som drabbats av ett sexbrott istället för en person som inte själv begått ett sexuellt övertramp och sedan skylt ifrån sig på annat... karma is a bitch sometimes.
Senast redigerad av asdfasdf 2008-09-11 kl. 13:03.
Skönt ändå att det var en sexbrottsling som drabbats av ett sexbrott istället för en person som inte själv begått ett sexuellt övertramp och sedan skylt ifrån sig på annat... karma is a bitch sometimes.
Har Nour dömts för sexbrott? Det har jag missat helt.
Jepp. Hon blottade sig för att det skulle vara roligt att hon som ung tjej blottade sig för en medelålders man, istället för det omvända. Mannen som fick se patten blev inte lika glad, och unga fröken fick böta en peng. Voj voj, så lite som krävs för att vara "sexbrottsling".
Om du läser domen är Jens Larsson tidigare ostraffad.
" Jens Larsson förekommer inte i belastningsregistret och han lever under ordnade sociala förhållanden. "
Man tömmer belastningsregistret lite då och då. Charlie har för övrigt träffat Nour och tyckte att hon var en trevlig flicka.
Har kollat lite på youtubeklipp med Nour El Refai från Raj raj.
Hon är ju en härlig och kul tjej trots att hon är skånska
Någon tyckte att hon är ful men jag tycker hon är rätt fin.
Om du läser domen är Jens Larsson tidigare ostraffad.
" Jens Larsson förekommer inte i belastningsregistret och han lever under ordnade sociala förhållanden. "
Det är samma Jens Larsson. Dom på böter gallras ur brottsregistret (belastningregistret) på fem år om man inte begår nya brott. Jens dömdes senast 1995 vilket innebär att anteckningen om hans dom i brottsregistret försvann år 2000.
Ursprungligen postat av Nour själv, i Aftonbladetartikeln ovan
Nour El-Refai ångrar sig inte.
– Nej, för jag har inte handlat fel på något sätt. Och jag har ju bett om ursäkt. Däremot kan jag tycka att det är sorgligt att en människa känner sig kränkt.
Låter ju ungefär som det AFA-Jens sade...lite självsanering bland idioterna, med andra ord
Undras vad Jens AFA-polare tycker om det här, är han en hjälte eller en skam?
En skam, förstås. Men frågan är väl hur mycket kontakt den snart fyrtioårige Jens fortfarande har med AFA. Jag menar, om han har dragit sig undan, kanske dom som är aktiva i AFA idag inte bryr sig, eller ens vet att han har varit med.
Vilket lär vara ett rätt fånigt påpekande på flashback just...
Fullt medveten om att majoriteten här inte ser något fel i att hänga ut brottsoffren. Kända eller inte spelar ingen roll (Stureplansmålet osv).
Undrar om Beatrice Ask öppnar munnen om att privatpersoner lägger upp domar på nätet nu också. Eller Datainspektionen, då personuppgifterna ej tagits bort först.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!