2008-09-09, 17:09
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vincent_Vegas
Fick ju sitt straff sänkt till 1 månad i hovrätten så det tror jag inte. Hon borde väl suttit av det nu/väntar på att sitta av det.
Källa: http://sv.wikipedia.org/wiki/Sanna_Br%C3%A5ding
1 månad, garanterat bara för att hon är känd. Pinsamt. Några månader kudne hon gott få.
Citera
2008-09-09, 20:36
Medlem
pawitels avatar
Men det är ju unikt för FB! Så lång tid, och så många inlägg utan att vi kommit någonstans i sökandet!
Hur ska vi komma i mål, med ett svar på namnen??
Var är alla duktiga spanare??
Senast redigerad av pawitel 2008-09-09 kl. 20:39.
Citera
2008-09-09, 21:00
Medlem
Var är alla FB-dektitiver?

Vilken är den bästa kvalificerade gissningen än så länge?
Citera
2008-09-09, 21:04
Medlem
crazymans avatar
Kan det inte vara El...be.. Hö....., hon är väl en populär o omtyckt tv-kvinna
Citera
2008-09-09, 21:21
Medlem
Blüchers avatar
Ska FB svika ?!
Citera
2008-09-09, 21:45
Medlem
Worezs avatar
Om Sexpressen eller Aftonhoran kunde slänga upp en bild skulle det ju underlätta att ta reda på vem det är.
Citera
2008-09-09, 21:50
Medlem
redbull72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crazyman
Kan det inte vara El...be.. Hö....., hon är väl en populär o omtyckt tv-kvinna

Men HALLÅ, det är SEXUELLA handlingar vi snackar om här! Till o med tärningarna vägrar o ge henne sex...
Tror oxå på Nour!
Citera
2008-09-09, 22:08
Medlem
Kan det inte vara Pia Conde, fd programledare i tv4s nyhetsmorgon söndag och nu aktiv på SVT, http://sv.wikipedia.org/wiki/Pia_Conde
Citera
2008-09-09, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norea
Expressen skriver att det är en programledare här:
http://stockholm.expressen.se/nyhete...ellt-utnyttjad

Jag tänkte på Kitty Jutbring direkt men svårt att bara gissa rakt ut-är lättare när det finns en bild att "kläcka"
Kitty blev för ett antal år sedan utsatt för våldtäckt/våldtäcktförsök i en svarttaxi. Detta har hon flera gånger berättat om. Hade det varit henne det hela handlade om, tror jag hon hade gått ut med det.
Citera
2008-09-09, 22:49
Medlem
MrSandmans avatar
Av någon anledning är jag väldigt nyfiken på vem denna dam är. Hur gör jag för att beställa hem domen? Det känns lite väl svävande att ringa till Södertörns Tingsrätt och säga något i stil med "jo, det gäller domen mot den däringa snubben som antastade en kändis..."
Citera
2008-09-09, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSandman
Av någon anledning är jag väldigt nyfiken på vem denna dam är. Hur gör jag för att beställa hem domen? Det känns lite väl svävande att ringa till Södertörns Tingsrätt och säga något i stil med "jo, det gäller domen mot den däringa snubben som antastade en kändis..."

Citat:
Domslut (innehållande all intressant info) får man gratis som pdf om man mailar tingsrätten. Dom måste dock ha nån form av info om vilket rättsfall man efterfrågar. Det är här det kan bli lite problem när vi saknar uppgifter. Helst ska man ha målsnumret men personnummer på inblandade personer går också bra. Men lite tur kan det gå genom att utförligt beskriva målet.

Citat:
Eftersom det stått om målet i tidningarna förstår nog registratorn vilket du menar om du ringer. De kanske till och med per telefon kan ge dig namn på den dömde och målsäganden så slipper du läsa hela domen.

Södertörns tingsrätt 08-561 660 00
Lite ledtrådar
Citera
2008-09-09, 23:33
Medlem
MrSandmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Lite ledtrådar

Tackar. Jag har mailat dem nu, så får vi se vad som händer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in