Citat:
Ursprungligen postat av Brandbil
Problemet är ju att när du kommer till chefen och grinar över att ditten o datten inte fanns i projektdefinitionen så åker du på en fet (osynlig) smäll.
Okey är det på den låga nivån du vill ha det så kör för detta. Tar den stilen du har valt.
Vad sjutton svammlar du om här? Har du inget bättre för dig än att köra med lågvatten argumentation som "...komma till chefen och
grina..."
Du kanske dags att läsa och reflektera över vad jag reflekterade om i stället för att bara haspla ur dig något jag inte har reflekterat över alls eller ens benämt. Har du svårt att förstå vad jag ville nå med min kommentar/reflektion så hade du kunnat välja att fråga i stället för att köra med lågvatten kommentar.
Dessutom VAR har jag ö.h.t tagit upp något som gör att du kan lägga en komentar som denna:
Citat:
Man kan leka viktigpetter och säga att man minsann redan kunde detta och därför inte behöver bry sig. Men då kommer smällen...
Vad har den för relevant betydelse i det jag reflekterade och skrev om?
Ganska ointressant att svar vidare på resten efter den låga nivå du satte inledningvis i din replik till mig.
Gör om gör rätt.