2007-11-05, 00:22
Medlem
obans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Välskriven kommentar på Sverigescenen angående TV3:s och andra media-horors löjliga drev.

http://www.sverigescenen.com/
- F.G

Själv har jag svårt att läsa texter som innehåller mängder av talspråkstermer som 'våran' och 'vårat' utan att våndas. Om nån känner firmans PR-kille får ni gärna påtala detta. Det är jävligt irriterande speciellt eftersom innehållet för övrigt ofta är intressant och välformulerat.
2007-11-05, 07:01
Medlem
Jag gillade bockskägget som den något rundlagde herrn låg inne med, grym modekoll där..
2007-11-05, 08:11
Medlem
Dreamons avatar
Nå! Någon som har lite skvaller då? Inget "jag är tuffare än dig skit". Vi vet att ni är jättetuffa som slåss och ni är jättetuffa som kan skriva "spotta", "dans", "scenen" etc. Vi vet att ni är MED! Att ni VÅGAR! Att ni är TUFFA!

Men som någon sa ovan. Någon som har något skvaller? Om inte - lägg ner typ.

Själv har jag inget tyvärr
2007-11-05, 10:29
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Välskriven kommentar på Sverigescenen angående TV3:s och andra media-horors löjliga drev.

http://www.sverigescenen.com/

Senile Aschberg lät PK-piskan vina och försökte tvinga in alla i hans gamla såsse-värld, men den gubben går inte. Kanske 1989, inte 2007.

- F.G

Det var en fin liten historia från landet Narnia. De stod verkligen upp bakom sina lyckta dörrar.
2007-11-06, 00:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oban
Själv har jag svårt att läsa texter som innehåller mängder av talspråkstermer som 'våran' och 'vårat' utan att våndas. Om nån känner firmans PR-kille får ni gärna påtala detta. Det är jävligt irriterande speciellt eftersom innehållet för övrigt ofta är intressant och välformulerat.
Är du allvarlig nu?
2007-11-06, 17:40
Bannlyst
Citat:
Välskriven kommentar på Sverigescenen angående TV3:s och andra media-horors löjliga drev. F.G

Sorry, Fulgubben, men du börjar bli lite väl tröttsam i dina ständiga utfall mot medierna. Om du taggade ner profilen lite så skulle (den i och för sig välbehövliga) mediekritiken öka i trovärdighetsgrad. För övrigt har jag svårt att se vad i den aktuella kommentaren som är så särskilt välskrivet.
2007-11-18, 18:15
Medlem
jockeees avatar
vilken idioti...

Skvaller?
2007-12-03, 10:54
Medlem
Cantvenera och Bredolo gillar ladd. Men vem gör inte det...
2007-12-03, 11:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Steinberg
Cantvenera och Bredolo gillar ladd. Men vem gör inte det...

dessutom gillar de golare.
2008-05-21, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamon
Nå! Någon som har lite skvaller då? Inget "jag är tuffare än dig skit". Vi vet att ni är jättetuffa som slåss och ni är jättetuffa som kan skriva "spotta", "dans", "scenen" etc. Vi vet att ni är MED! Att ni VÅGAR! Att ni är TUFFA!

Men som någon sa ovan. Någon som har något skvaller? Om inte - lägg ner typ.

Själv har jag inget tyvärr

Med den attityden får du nog ut mycket. Horunge.
2008-05-21, 19:58
Medlem
crewmatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Det är ju för djävlig, jag är Djurgårdare och jag vågar inte ha på mig varken tröja eller halsduk av rädsla för att åka på stryk när jag är på matcher!!!!! Sånt känns trist
stackarn :/ stå för ditt lag annars får du nöja dig med att ta den i tvåan
2008-05-22, 01:25
Medlem
curdmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shimmer
Jag gillade bockskägget som den något rundlagde herrn låg inne med, grym modekoll där..
Nu kan jag inte läsa på Sverigescenen men jag antar att det där var en ironisk kommentar.
Fotbollssvennar som misstar mode med dyra gubbkläder är måttligt fräckt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in