2008-05-22, 05:00
Medlem
KyZeRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crewmates
stackarn :/ stå för ditt lag annars får du nöja dig med att ta den i tvåan

En kommentar utav världsklass!
2008-05-22, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crewmates
stackarn :/ stå för ditt lag annars får du nöja dig med att ta den i tvåan

En fullkomligt efterbliven kommentar, men vad kan man förvänta sig från en som vanligtvis huserar i graffiti-forat?

Vidare tycker jag att det har varit mycket snack och liten verkstad i den här tråden. Elva sidor och det enda som tycks ha kommit fram är att en av grabbarna lagar god risotto.
2008-05-22, 16:52
Medlem
mx2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taiga
En fullkomligt efterbliven kommentar, men vad kan man förvänta sig från en som vanligtvis huserar i graffiti-forat?

Vidare tycker jag att det har varit mycket snack och liten verkstad i den här tråden. Elva sidor och det enda som tycks ha kommit fram är att en av grabbarna lagar god risotto.

Beror väl till stor del på att människorna som hängdes ut rör sig i en miljö där man inte pratar med någon utomstående hur som helst om vad som helst. Med tanke på verksamheten som drivs. Och dom som vet något, i alla fall något av "värde" vet det pga att dom också rör sig i dessa kretsar. Därför kommer det inte ut något speciellt i trådar som dessa.. Logiskt! Don't you think?!
2008-07-31, 20:17
Medlem
Jag kan säga att dom är vänliga och snälla. Och dom som sägar att FB inte är supportrar kan tänka om det finns nog inget "vanligt" supportrar som lägger ner så mycket tid och pengar och är så trogna sitt lag AIK som dom,Varför skulle dom inte vara supportrar? Ja det finns dom så bara vill bråka men vad säger att dom är firman eller tillhör någon babyfirma för den delen. Jag vet en del som bara vill slåss och dom kommer precis innan matchen slutar och dom håller inte ens på något lag utan vill enbart slåss.
2008-07-31, 22:28
Medlem
Zaranthustras avatar
Firman träffar autisten

Jag hade en kul incident med några personer som påstod sig tillhöra firman boys för några veckor sen.

Jag och en polare var på Meduza och krökade järnet, vi kände hur rockmusiken fick alkoholen att pumpa i blodet och började småbråka lite grabbigt.

I tumultet råkade vi spilla ut en öl på ett bord brevid varpå en kalrakad snubbe reste sig upp och skrek: "VET DU VILKA VI ÄR, VI ÄR FIRMAN BOYS".

Min snabbtänkte vän ursäktade sig med att jag var gravt autistisk och inte kunde ta ansvar för mina handlingar. Så jag var helt enkelt tvungen att spela med. Stod vid bordet och stirrade intensivt framför mig, sorterade tvångsmässigt glas och försökte verka så cepe jag bara kunde. Skinnskallen räckte fram handen och jag drog honom i tummen etc.

Det fungerade, firmanpojkarna bjöd mig på en shot och bad om ursäkt
2008-07-31, 22:31
Medlem
Agent|Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaranthustra
Jag hade en kul incident med några personer som påstod sig tillhöra firman boys för några veckor sen.

Jag och en polare var på Meduza och krökade järnet, vi kände hur rockmusiken fick alkoholen att pumpa i blodet och började småbråka lite grabbigt.

I tumultet råkade vi spilla ut en öl på ett bord brevid varpå en kalrakad snubbe reste sig upp och skrek: "VET DU VILKA VI ÄR, VI ÄR FIRMAN BOYS".

Min snabbtänkte vän ursäktade sig med att jag var gravt autistisk och inte kunde ta ansvar för mina handlingar. Så jag var helt enkelt tvungen att spela med. Stod vid bordet och stirrade intensivt framför mig, sorterade tvångsmässigt glas och försökte verka så cepe jag bara kunde. Skinnskallen räckte fram handen och jag drog honom i tummen etc.

Jag hade alla dagar i veckan bjudit upp till dans än att gå igenom den förnedringen.
2008-07-31, 23:13
Medlem
Zaranthustras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent
Jag hade alla dagar i veckan bjudit upp till dans än att gå igenom den förnedringen.

Jojo, korkade människor väljer att slåss. Vi andra föredrar att driva med folk.
2008-08-02, 21:02
Medlem
MassiveBs avatar
Citat:

Stor chans att det var FB grabbar. Meduza och shots. Just det.
2008-08-03, 08:01
Bannlyst
jag har druckit shots på medusa med folk från fb.
2008-08-13, 01:36
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfc
jag har druckit shots på medusa med folk från fb.
Med han till vänster eller höger? Han till vänster har iaf skum blick!

http://imgs.sthlmsfinest.com/imageGa...4_729_488_.jpg
Senast redigerad av Dr.Kati 2008-08-13 kl. 01:58.
2008-08-13, 08:36
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Jojo, korkade människor väljer att slåss. Vi andra föredrar att driva med folk.

Du vet att den enda du gjorde narr av var dig själv va? Lite som att säga "Haha, han tvingade mig att suga av honom. Men jag låtsades att jag tyckte om det så då blev han jätteförvånad! The joke is on him!".
2008-08-13, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Du vet att den enda du gjorde narr av var dig själv va? Lite som att säga "Haha, han tvingade mig att suga av honom. Men jag låtsades att jag tyckte om det så då blev han jätteförvånad! The joke is on him!".
Nej du, det där blev inte en bra start på dagen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in