2007-11-03, 19:19
Medlem
Hercule Poirots avatar
Vore kul att veta vilka nicknames de där AIK:arna änvänt sig av på SS...

F.ö. så tycker jag väl att avsnittet var lite väl avslöjande. Häng ut pedofiler istället...
2007-11-04, 04:58
Medlem
Loop62 skrev: "Det är ett fenomen som finns och det är ju inte konstiogt att det är bland de klubbar som har hängivna supportrar åt alla håll som det är störst. Vem vill slåss för Örebro eller Örgryte liksom."

Men din patetiska nolla både Örebro och Örgryte har hängivna supportrar anledning till att lag som aik, blåvitt och dif har fler huliganer är för att dessa lag har fler supportrar och dessa nollor som skall slåss söker sej till dessa stora grupper eftersom slagsmålen blir större och bättre.

Vet inte hur många patetiska gamla bekanta jag mött som aldrig någonsin intresserat sej för fotboll men helt plötsligt börjat slåss för wisemen. Att huliganerna generellt skulle vara mer hängivna är skitsnack! Dom huliganer jag har sett på matcher står o tjötar med varann och kastar sällan mer en några snabba blickar på matchen.

Btw Så stod det i tidningen bara för någon månad sen om ett huligan bråk mellan just Öisare och Örebroare i borås. Haha ironiskt nog
2007-11-04, 06:51
Medlem
BeerMeUpScottys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hercule Poirot
Itchy är ju relativt känd.
2007-11-04, 10:27
Bannlyst
Uppdaterat angående den haschrökande judens program på SS.
2007-11-04, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabbaygubben
Loop62 skrev: "Det är ett fenomen som finns och det är ju inte konstiogt att det är bland de klubbar som har hängivna supportrar åt alla håll som det är störst. Vem vill slåss för Örebro eller Örgryte liksom."

Men din patetiska nolla både Örebro och Örgryte har hängivna supportrar anledning till att lag som aik, blåvitt och dif har fler huliganer är för att dessa lag har fler supportrar och dessa nollor som skall slåss söker sej till dessa stora grupper eftersom slagsmålen blir större och bättre.

Vet inte hur många patetiska gamla bekanta jag mött som aldrig någonsin intresserat sej för fotboll men helt plötsligt börjat slåss för wisemen. Att huliganerna generellt skulle vara mer hängivna är skitsnack! Dom huliganer jag har sett på matcher står o tjötar med varann och kastar sällan mer en några snabba blickar på matchen.

Btw Så stod det i tidningen bara för någon månad sen om ett huligan bråk mellan just Öisare och Örebroare i borås. Haha ironiskt nog

Ja precis, fightsugna piteåbor söker sig till AIK för att få boxas..
Man blir knappast förvånad längre av att se alla muppar med noll koll skriva i tråden. Forumet är verkligen fullt av personer vars enda källa till verkligheten är några så kallade journalister på landets kvällstidningar. Häll käft om ni inte har nåt att komma med öht. Helvete.
Varför lever fortfarande tråden?
2007-11-04, 17:55
Medlem
Muskedunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeerMeUpScotty
Itchy är ju relativt känd.

Vem är av dom är Itchy dårå?
2007-11-04, 18:49
Medlem
BeerMeUpScottys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muskedunder
Vem är av dom är Itchy dårå?
Missuppfattade, exakt vem utav dem det är vet jag inte. Såg inte ens programet.
2007-11-04, 20:31
Medlem
Fula Gubbens avatar
Välskriven kommentar på Sverigescenen angående TV3:s och andra media-horors löjliga drev.

http://www.sverigescenen.com/

Senile Aschberg lät PK-piskan vina och försökte tvinga in alla i hans gamla såsse-värld, men den gubben går inte. Kanske 1989, inte 2007.

- F.G
2007-11-04, 20:50
Medlem
The Masters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hercule Poirot

F.ö. så tycker jag väl att avsnittet var lite väl avslöjande. Häng ut pedofiler istället...
Var i ligger intresset för det?Skall du kolla upp var dom bor? Vad dom kör för bil, vad dom har för inkomst? osv osv osv.Detta är ju häxjakt för fan och ni är ju fan värre än den haschrökande juden aschberg. Låt dom vara ifred för fan,skulle du vilja bli uthängd i TV och att ditt nick avslöjades inför 1000tals människor?Större skvallerkärringar än er på FB får man ju fan leta efter.Ta dig till ÖÖ och fråga Face to Face istället......
2007-11-04, 20:57
Medlem
BeerMeUpScottys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Master
Var i ligger intresset för det?Skall du kolla upp var dom bor? Vad dom kör för bil, vad dom har för inkomst? osv osv osv.Detta är ju häxjakt för fan och ni är ju fan värre än den haschrökande juden aschberg. Låt dom vara ifred för fan,skulle du vilja bli uthängd i TV och att ditt nick avslöjades inför 1000tals människor?Större skvallerkärringar än er på FB får man ju fan leta efter.Ta dig till ÖÖ och fråga Face to Face istället......
Well, eftersom SS är ett låst forum för endast inbjudna så spelar väl 'nicken' mindre roll, sedan finns det iof inte på jorden att att någon som sitter inne på info om vem som är vem bakom namnen kommer att ge ut dessa uppgifterna här.
Testa att fråga IFKs grabbar om vem som egentligen är tifoledaren eller någon annan av deras 'internet-grabbar'. Tystnaden lär vara slående.
2007-11-04, 21:08
Medlem
The Masters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeerMeUpScotty
Well, eftersom SS är ett låst forum för endast inbjudna så spelar väl 'nicken' mindre roll, sedan finns det iof inte på jorden att att någon som sitter inne på info om vem som är vem bakom namnen kommer att ge ut dessa uppgifterna här.
Testa att fråga IFKs grabbar om vem som egentligen är tifoledaren eller någon annan av deras 'internet-grabbar'. Tystnaden lär vara slående.
Jo,men det kanske handlar om principen att dom inte ens fällts för brott och ändå skall alla nyfikna veta allt om dom inklusive deras nick på ett för obehöriga låst forum. Den som undrar varför forumet är låst kanske skall tänka en gång till.....
2007-11-04, 21:29
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Senile Aschberg lät PK-piskan vina och försökte tvinga in alla i hans gamla såsse-värld, men den gubben går inte. Kanske 1989, inte 2007.

- F.G

Det verkar ju onekligen som att det går. Tills jag ser att Insiders redaktionsmedlemmar drabbas av sanktioner kommer jag att vidhålla att Insider var extremt framgångsrika den här gången. Tyvärr som vanligt får man väl säga om en redaktion som är till förväxling lik Expo.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in