Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-10-21, 21:58
  #1
Medlem
Tjena.

Jag är 170 cm lång och väger 57 kg. jag är rätt så liten :/

Har tränat nu i ungefär ett år och fått rätt bra resultat men nu vill jag öka ennu mer i styrka och massa.

Jag ska börja med max-OT nu till veckan och så tänkte jag köpa kostttillskott
nu till frågan tror ni dom här prudukterna är bra för mitt ändamål?

Gainer Explosion:

http://www.gymgrossisten.com/cgi-bin...eskr&Visn=Std2



Whey-80:

http://www.gymgrossisten.com/cgi-bin...87&Kampanj_ID=

Mvh Andreas
Citera
2007-10-21, 22:08
  #2
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av XyLe
Tjena.

Jag är 16 år och 170 cm lång och väger 57 kg. jag är rätt så liten :/

Har tränat nu i ungefär ett år och fått rätt bra resultat men nu vill jag öka ennu mer i styrka och massa.

Jag ska börja med max-OT nu till veckan och så tänkte jag köpa kostttillskott
nu till frågan tror ni dom här prudukterna är bra för mitt ändamål?

Gainer Explosion:

http://www.gymgrossisten.com/cgi-bin...eskr&Visn=Std2



Whey-80:

http://www.gymgrossisten.com/cgi-bin...87&Kampanj_ID=

Mvh Andreas

Det är mjölk och potatis i pulverform, avgör själv om du tycker att det är bra.

Visst kan både vassleprotein och gainers hjälpa folk att öka i vikt, styrka och massa ... men det är ingenting som trollar fram resultaten huxflux ur luften. Det är hård träning och kosthållningen som är A och O. Kosttillskott är just det, kosttillskott.
Citera
2007-10-21, 22:11
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I Svea I
Det är mjölk och potatis i pulverform, avgör själv om du tycker att det är bra.

Visst kan både vassleprotein och gainers hjälpa folk att öka i vikt, styrka och massa ... men det är ingenting som trollar fram resultaten huxflux ur luften. Det är hård träning och kosthållningen som är A och O. Kosttillskott är just det, kosttillskott.



okej men varför ska man då ens köpa kosttillskott? men asså om jag ska ha någe kosttillskott är dom två bra dÅ?
Citera
2007-10-21, 22:19
  #4
Medlem
Tobias123s avatar
skriv om åldern =)
Citera
2007-10-21, 22:22
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XyLe
okej men varför ska man då ens köpa kosttillskott? men asså om jag ska ha någe kosttillskott är dom två bra dÅ?

Du väger 57 kilo. Jag tror inte det blir några problem för dig att få i dig tillräkligt med protein om du bara tänker lite på det. Du behöver ju inte tänka på att det blir dyrt heller då du inte behöver äta så mycket.
Skaffa dig bra matvanor och köp kreatin istället. Som gainer efter träning brukar jag köra lite havregryn i mjölk bara.
Kanske en banan om man känner för det. Dvs du behöver egentligen inga tillskott. Iallafal inte änsålänge. När du blir större och tycker att det är jobbigt att äta så mycket som du behöver kan du börja med tillskott.
Citera
2007-10-21, 22:23
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av XyLe
okej men varför ska man då ens köpa kosttillskott? men asså om jag ska ha någe kosttillskott är dom två bra dÅ?

För att det är tillskott.


Om du ska ha ett tillskott så är de utmärkta, men EsaPro är bättre (Sök på EsaPro).
Citera
2007-10-21, 22:23
  #7
Medlem
Axons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XyLe
okej men varför ska man då ens köpa kosttillskott? men asså om jag ska ha någe kosttillskott är dom två bra dÅ?
Den frågan ska du nog ställa till dig själv.
Citera
2007-10-21, 22:23
  #8
Medlem
021.Niklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XyLe
okej men varför ska man då ens köpa kosttillskott? men asså om jag ska ha någe kosttillskott är dom två bra dÅ?

Om du inte får i dig tillräckligt med näring/energi i maten du äter kan du köpa kosttillskott. Många tror att de ska växa pga av just kosttillskotten.

Jag säger såhär, lägg om din kost helt från grunden så ska du se att det inte behövs några kosttillskott. Vänta tills du kommer upp till den nivån där du inte kan trycka i dig mer mat utan att spy.
Citera
2007-10-21, 22:27
  #9
Medlem
tack för alla svar :P så jag ska alltså strunta i att köpa någe? men jag vill ha någe efter att jag har tränat för då äter jag inge för jag äter mat när jag kommer hem sen tränar jag sen så blir det bara lite mackor eller någe
Citera
2007-10-21, 22:28
  #10
Medlem
Axons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XyLe
tack för alla svar :P så jag ska alltså strunta i att köpa någe? men jag vill ha någe efter att jag har tränat för då äter jag inge för jag äter mat när jag kommer hem sen tränar jag sen så blir det bara lite mackor eller någe
Där har du problemet. Du kan inte äta några jävla mackor och pålägg om du vill bygga - skärpning för fan
Citera
2007-10-21, 22:29
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axon
Där har du problemet. Du kan inte äta några jävla mackor och pålägg om du vill bygga - skärpning för fan


ne jag menar det därför vill jag ta någe kosttillskott efter träningen. för jag har ingen lust att äta mat igen
Citera
2007-10-21, 22:32
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XyLe
ne jag menar det därför vill jag ta någe kosttillskott efter träningen. för jag har ingen lust att äta mat igen

Om du är tuff sväljer du ner lite havregryn med vatten
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback