2007-10-20, 19:41
Medlem
Tjohildas avatar
Var fr man tag p billiga men snygga bastkorgar? Jag gillar att ge sna som pesent, g ner p saluhalen och fylla p med lite exotiskt frukt och grnsaker. Ananas t ex r ju gott och vackert. Brukar krna verklet med en redig flaska skumpa (om jag inte rkar veta att gratulanten fredrar ett gott rdvin istllet. Cellofan brukar man f kpa hos blomsterhandlare. Men korgarna!!!
Citera
2007-10-20, 23:40
Medlem
Panduro hobby
IKEA
Stormarknader
Blomsteraffrer
Hantverksbutiker

Kan inte komma p ngra mer stllen.
Citera
2007-10-21, 12:59
Medlem
Doktor Kottes avatar
Vi kper alla vra "gebortkorgar"...

...p hlns. Kostar inte mnga kronor men vldigt uppskattat om man fyller den med lite gott och sveper cellofan omkring.
Citera
2007-10-21, 13:33
Medlem
sc0ttys avatar
Panduro Hobby skulle vara mitt tips ocks. Korgar av lite olika storlekar fr mycket humana priser, och flera olika sorters cellofan i olika frger brukar de ha ocks.
Kudos fr att du ger bort presentkorgar ocks, det r ju s kul att bde f och stta ihop sjlv.
Citera
2007-10-21, 22:47
Medlem
Tjohildas avatar
Tack fr hjlpen! Ska kolla upp era tips!
Citera
2007-10-21, 23:08
Medlem
Airbuzzs avatar
Finns s mnga skmt hr i "f korgen" omrdet, men jag slpper det!
Citera
2007-10-22, 10:37
Medlem
krickas avatar
Lagerhouse eller va det heter kpte jag korgar fr ett tag sen(1r??)
Citera
2007-10-22, 11:52
Medlem
Bluebeast72s avatar
Varfr inte verraska med en gammal drickaback,nostalgisk o brjar ju bli lite inne igen bde inom heminredning o bland vanliga sunda mnniskor som sparade sina lp samlingar.
Ser vldigt trevligt ut om du sprayar backen frst o fyller med frukt o ost.

En annan variant med presentkorgar r ju gamla stuveri ldor i tr,svra att finna men tmligen unika fr ndamlet d det skapar en knsla av dtidens varubud.Gamla kaffeburkar,de stora,passar fint om du vill komplettera med konfektyr upptill.
Citera
2007-10-22, 15:27
Medlem
krickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Varfr inte verraska med en gammal drickaback,nostalgisk o brjar ju bli lite inne igen bde inom heminredning o bland vanliga sunda mnniskor som sparade sina lp samlingar.
Ser vldigt trevligt ut om du sprayar backen frst o fyller med frukt o ost.

En annan variant med presentkorgar r ju gamla stuveri ldor i tr,svra att finna men tmligen unika fr ndamlet d det skapar en knsla av dtidens varubud.Gamla kaffeburkar,de stora,passar fint om du vill komplettera med konfektyr upptill.

Ja eller hra med systembolaget efter tomma vinldor i tr funkar ox...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in