Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-10-18, 23:27
  #1
Medlem
jens__Es avatar
Ja det funkar ju inte! Skit jobbigt..
Det har inte funkat på tre dagar. Först trodde jag att det va nå fel på hotmail men idag testa jag på en pc med explorer och där funka det kanon.

Nån mer det strular för?
Citera
2007-10-18, 23:32
  #2
Medlem
Det var ett jävligt konstigt problem... Testa med ff då, på den datorn.
Citera
2007-10-18, 23:34
  #3
Medlem
ih82w846s avatar
Jag har samma problem, kommer till en felsida ,går till MSNhome,och loggar ut sen kan jag logga in på hotmail.

omständig förklaring, jag vet

det är likadant på båda mina macar, men inte på min Qtek började häromdagen
Citera
2007-10-19, 16:58
  #4
Medlem
skinner5000s avatar
Hotmail fungerar kanon för mig och jag kör safari.

Har ni kollat så att safari tillåter cookies? Har ni aktiverat insticksfiler, java och javascript under säkerhetsmenyn i safaris inställningar? Testa detta först, fungerar det inte får ni återkomma...
Citera
2007-10-20, 14:00
  #5
Medlem
Akademikerns avatar
Fungerar inte för mig heller. Har strulat från och till nu i en vecka. ibland går det och ibland inte.

Jag kommer in på den vanliga inloggningssidan. men istället för textraderna "användarnamn" och "lösenord" så får jag upp detta:

http://i20.tinypic.com/in9vkz.png
Citera
2007-10-20, 14:33
  #6
Medlem
ih82w846s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akademikern
Fungerar inte för mig heller. Har strulat från och till nu i en vecka. ibland går det och ibland inte.

Jag kommer in på den vanliga inloggningssidan. men istället för textraderna "användarnamn" och "lösenord" så får jag upp detta:

http://i20.tinypic.com/in9vkz.png

Samma som jag får, men nu loggar jag ut varje gång och då kommer jag till inloggningssidan direkt. Firefox funkar utan problem,
Citera
2007-11-09, 00:13
  #7
Medlem
Har samma problem. Någon som hittat någon lösning? Fattar ingenting.
Citera
2007-11-09, 09:31
  #8
Medlem
Akademikerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porry Hatter
Har samma problem. Någon som hittat någon lösning? Fattar ingenting.

Logga ut från hotmail när du är klar.
Alt. Starta om Safari när du vill kolla den igen.
Citera
2007-11-09, 10:24
  #9
Medlem
unikums avatar
www.gmail.com

Överlägset hotmail.
Citera
2008-01-21, 17:58
  #10
Medlem
Jag hade precis samma problem i några veckor, och då hjälpte det att starta om safari, men det hjälper inte längre! Har inte kommit in på MACen, på jobbet på flera veckor, men hemma går det fint att komma in...

Någon som har kommit på någon lösning?
Citera
2008-01-22, 20:25
  #11
Medlem
iquits avatar
Köra ff funkar. Eller också så kan du använda debugmenyn och välja firefox som "user agent".
Citera
2008-01-22, 21:10
  #12
Medlem
Onkelkonkels avatar
installera opera istället. slipper bra mycket fler problem än vad man får om man kör firefox.

/Ok
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback