2009-02-06, 17:42
Medlem
På begäran kommer här min lapp från i onsdags, som gav mig 1818 kronor.

http://img17.imageshack.us/my.php?image=topptipsethv2.jpg
Citera
2009-02-06, 18:03
Medlem
petsetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmpreX
Mitt topptips för lördagen blev följande:

1. 1X (Chelsea ska vinna denna men tog med X för bättre odds och ev. småskräll, Hull kan vara taggade till tusan med nytt manskap och div.)
2. 1X2 (Blackburn är BRA hemma - men mot ett formtoppat Aston Villa blir det svårt. Tog med ettan för säkerhetsskull - men råder till X2)
3. 1 (Everton är grymma hemma. Eventuellt X kan tas med men jag spikar denna efter vad jag sett av Everton de senaste insatserna. Bolton bra - men inte lika bra borta)
4. 1 (Spikar denna också eftersom Stoke inte vunnit på bortaplan ännu och Sunderland ska inte underskattas! Sund etta)
5. 1X (West Brom har gjort det bra innan torsken mot Man U och på hemmaplan är de starka. Målvakt Given för Newcastle är borta + andra och det är MINUS)
6. 1X (Wigan bättre på senare tid och krysset kommer med för Fulham är så jävla tajta. Dock inte lika bra borta. Skräll kan ske men 1X fint)
7. 1X (Birmingham ska fanimej gå upp i år och måste börja vinna om de ska det. Burnley borde inte vara några större problem men X åker med där också..)
8. 1X (Swansea. Swansea - knackigare form på slutet men fan vad bra de är! Sett några matcher och de spelar riktigt bra fotboll. Ipswich absolut ingen underskattning men hemmaplan gör sitt)

Vad tror ni? 96 kr blev det!

Skulle nog gardera Sunderland matchen ist för Chelsea matchen, Chelsea kmr köra över hull tror jag. Lampard tillbaka (han har ej varit borta, men pga avstängningen som blev upphävd) och man vill nog visa publiken att de fortfarande är ute efter guldet...
Citera
2009-02-06, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av petsets
Skulle nog gardera Sunderland matchen ist för Chelsea matchen, Chelsea kmr köra över hull tror jag. Lampard tillbaka (han har ej varit borta, men pga avstängningen som blev upphävd) och man vill nog visa publiken att de fortfarande är ute efter guldet...

Stoke har inte vunnit en enda bortamatch i PL och det enda jag ser framför mig, om något av "skrällvis" ska hända, är kryss. Vänder det mot Sunderland? Ytterst liten chans. Jag tycker Sunderland spelar bra fotboll på hemmaplan.
Citera
2009-02-06, 19:08
Medlem
Dessutom har Stoke sitt viktigaste anfallsvapen, Delap, borta pga avstängning.
Så som jag ser det så tappar Sunderland poäng bara om dom inte kan göra mål och det slutar 0-0

Och innan nån säger nåt så vet jag att Stoke gjorde sitt mål mot City efter Delap blivit utvisad...
Citera
2009-02-06, 20:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av baruba
Dessutom har Stoke sitt viktigaste anfallsvapen, Delap, borta pga avstängning.
Så som jag ser det så tappar Sunderland poäng bara om dom inte kan göra mål och det slutar 0-0

Och innan nån säger nåt så vet jag att Stoke gjorde sitt mål mot City efter Delap blivit utvisad...

Tycker den svarta Fuller har för mycke tur, tror han kommer sätta in nån mål ifall han spelar. Blir helgardering på den lr på fulham, inte för jag tror på fulham lr stoke utan för skräll samt mer pengar.

Verkar som det inte blir någon 2:a denna omgång..
Citera
2009-02-07, 02:22
Bannlyst
Okej, nu vill jag se hur alla har tänkt och köra.
Jag kommer lite senare håller på tittar runt.

West bromich - Newcastle, ska man spika 1:an?
Citera
2009-02-07, 10:26
Bannlyst
Tycker jag absolut inte McLovin.

Newcastle får tillbaks flera nyckelspelare medans WBA saknar Jonas Olsson, det är även osäkert ifall Arsenal lånet Jay Simpson kommer kunna spela på topp.
Citera
2009-02-07, 11:02
Medlem
Pretenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Windass
Tycker jag absolut inte McLovin.

Newcastle får tillbaks flera nyckelspelare medans WBA saknar Jonas Olsson, det är även osäkert ifall Arsenal lånet Jay Simpson kommer kunna spela på topp.

Samtidigt saknar Newcastle Owen och Given m.fl. Vidöppet enligt mig.
Citera
2009-02-07, 11:06
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Im Mclovin
Okej, nu vill jag se hur alla har tänkt och köra.
Jag kommer lite senare håller på tittar runt.

West bromich - Newcastle, ska man spika 1:an?

Båda lagen har dålig form, 3/10 senaste har WBA vunnit och Newcastle har bara 2/10 vunna. Skulle nog garderat.
Citera
2009-02-07, 11:40
Bannlyst
West bromich är de starka laget här, men kan gå hur som helst.
Bara för att vara säker? Har blackburn chans här? Har Aston villa spelar borta?
Ska nog sätta X2 men men får hoppas på att aston villa spelar boll som vanligt.

Men vilka 2 spikar ska man ha?!?!!
Citera
2009-02-07, 11:44
Medlem
Pretenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Im Mclovin
West bromich är de starka laget här, men kan gå hur som helst.
Bara för att vara säker? Har blackburn chans här? Har Aston villa spelar borta?
Ska nog sätta X2 men men får hoppas på att aston villa spelar boll som vanligt.

Men vilka 2 spikar ska man ha?!?!!

Jag funderar på att köra Chelsea och Wigan säkra, har dock inte bestämt mig än. Vinner dessa två lag lär utdelningen bli dålig och man är ju inte ute efter att vinna 200 spänn.
Citera
2009-02-07, 11:54
Medlem
Sofftarens avatar
Kör en liten 32 raders.

1. Chelsea - Hull 1
2. Blackburn - Aston V. X2
3. Everton - Bolton 1
4. Sunderl. - Stoke 1X
5. West Brom - Newcastle 1X
6. Wigan - Fulham 1X
7. Birmingh. - Burnley 1